Powiew lata w Kontigo: peelingi chłodzące i nowa, winogronowa linia Biolove
Uwielbiana przez klientki Kontigo naturalna marka Biolove została wzbogacona o kolejne, wakacyjne nowości, tradycyjnie urzekające smakowitymi, owocowymi zapachami. Wśród premierowych produktów znalazły się peelingi chłodzące, zapewniające przyjemne uczucie orzeźwienia przydatnego zwłaszcza w upalne dni. Do apetycznych linii pielęgnacyjnych Biolove dołączyły też kosmetyki o zapachu winogrona.
O Biolove
Biolove to produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów tworzone z miłości do natury. W składach kosmetyków tej marki królują naturalne składniki, a większość produktów jest odpowiednia dla wegan. Kosmetyki Biolove wyróżniają się pięknymi, pobudzającymi zmysły zapachami, a przy tym skutecznie dbają o każdy rodzaj skóry, odżywiając ją i regenerując. Wszystkie linie Biolove produkowane są w Polsce, a kupić je można wyłącznie w sieci sklepów Kontigo.
O peelingach chłodzących
Peelingi chłodzące Biolove, dzięki orzeźwiającym owocowym zapachom i zawartości mentolu, zapewniają skórze przyjemne uczucie odświeżenia i ochłodzenia. Zawierają aż 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, które nawilżają, odżywiają i regenerują każdy rodzaj skóry. Masaż wykonany z użyciem peelingu wygładza i ujędrnia ciało, a drobiny soli pozwalają złuszczyć martwy naskórek i oczyścić skórę. W sieci Kontigo dostępne są peelingi chłodzące Biolove w trzech, letnich zapachach: borówka-mięta, marakuja-mięta oraz winogrono-mięta.
O linii winogrono
W skład nowej linii kosmetyków Biolove, urzekającej winogronowym aromatem, wchodzą:
-
żel pod prysznic - łagodny żel pod prysznic o wyjątkowym zapachu winogrona oczyszcza i pielęgnuje skórę. Dzięki zawartości pantenolu oraz gliceryny wspomaga regenerację i nawilżenie,
-
peeling chłodzący do ciała - naturalny peeling cukrowy, który dzięki zawartości mentolu delikatnie chłodzi skórę, dając przyjemne uczucie odświeżenia. Zawarte w nim składniki zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, odżywienie i regenerację,
-
lekkie masło do ciała – lekkie a jednocześnie nawilżające masło do ciała. Sprawia, że skóra staje się miękka, gładka oraz elastyczna, m.in. dzięki olejowi ze słodkich migdałów, olejowi makadamia czy olejowi z awokado.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.