Powiew lata w Kontigo: peelingi chłodzące i nowa, winogronowa linia Biolove
Uwielbiana przez klientki Kontigo naturalna marka Biolove została wzbogacona o kolejne, wakacyjne nowości, tradycyjnie urzekające smakowitymi, owocowymi zapachami. Wśród premierowych produktów znalazły się peelingi chłodzące, zapewniające przyjemne uczucie orzeźwienia przydatnego zwłaszcza w upalne dni. Do apetycznych linii pielęgnacyjnych Biolove dołączyły też kosmetyki o zapachu winogrona.
O Biolove
Biolove to produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów tworzone z miłości do natury. W składach kosmetyków tej marki królują naturalne składniki, a większość produktów jest odpowiednia dla wegan. Kosmetyki Biolove wyróżniają się pięknymi, pobudzającymi zmysły zapachami, a przy tym skutecznie dbają o każdy rodzaj skóry, odżywiając ją i regenerując. Wszystkie linie Biolove produkowane są w Polsce, a kupić je można wyłącznie w sieci sklepów Kontigo.
O peelingach chłodzących
Peelingi chłodzące Biolove, dzięki orzeźwiającym owocowym zapachom i zawartości mentolu, zapewniają skórze przyjemne uczucie odświeżenia i ochłodzenia. Zawierają aż 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, które nawilżają, odżywiają i regenerują każdy rodzaj skóry. Masaż wykonany z użyciem peelingu wygładza i ujędrnia ciało, a drobiny soli pozwalają złuszczyć martwy naskórek i oczyścić skórę. W sieci Kontigo dostępne są peelingi chłodzące Biolove w trzech, letnich zapachach: borówka-mięta, marakuja-mięta oraz winogrono-mięta.
O linii winogrono
W skład nowej linii kosmetyków Biolove, urzekającej winogronowym aromatem, wchodzą:
-
żel pod prysznic - łagodny żel pod prysznic o wyjątkowym zapachu winogrona oczyszcza i pielęgnuje skórę. Dzięki zawartości pantenolu oraz gliceryny wspomaga regenerację i nawilżenie,
-
peeling chłodzący do ciała - naturalny peeling cukrowy, który dzięki zawartości mentolu delikatnie chłodzi skórę, dając przyjemne uczucie odświeżenia. Zawarte w nim składniki zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, odżywienie i regenerację,
-
lekkie masło do ciała – lekkie a jednocześnie nawilżające masło do ciała. Sprawia, że skóra staje się miękka, gładka oraz elastyczna, m.in. dzięki olejowi ze słodkich migdałów, olejowi makadamia czy olejowi z awokado.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
III „FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA ZIKO APTEKA” ZAKOŃCZONE SUKCESEM.
Nowość: Odżywczy zastrzyk nawilżenia z NOWĄ mgiełką Cantu
Premiera Glamry: Nowa Jakość w Świecie Profesjonalnych Kosmetyków Fryzjerskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.