Powiew lata w Kontigo: peelingi chłodzące i nowa, winogronowa linia Biolove
Uwielbiana przez klientki Kontigo naturalna marka Biolove została wzbogacona o kolejne, wakacyjne nowości, tradycyjnie urzekające smakowitymi, owocowymi zapachami. Wśród premierowych produktów znalazły się peelingi chłodzące, zapewniające przyjemne uczucie orzeźwienia przydatnego zwłaszcza w upalne dni. Do apetycznych linii pielęgnacyjnych Biolove dołączyły też kosmetyki o zapachu winogrona.
O Biolove
Biolove to produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów tworzone z miłości do natury. W składach kosmetyków tej marki królują naturalne składniki, a większość produktów jest odpowiednia dla wegan. Kosmetyki Biolove wyróżniają się pięknymi, pobudzającymi zmysły zapachami, a przy tym skutecznie dbają o każdy rodzaj skóry, odżywiając ją i regenerując. Wszystkie linie Biolove produkowane są w Polsce, a kupić je można wyłącznie w sieci sklepów Kontigo.
O peelingach chłodzących
Peelingi chłodzące Biolove, dzięki orzeźwiającym owocowym zapachom i zawartości mentolu, zapewniają skórze przyjemne uczucie odświeżenia i ochłodzenia. Zawierają aż 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, które nawilżają, odżywiają i regenerują każdy rodzaj skóry. Masaż wykonany z użyciem peelingu wygładza i ujędrnia ciało, a drobiny soli pozwalają złuszczyć martwy naskórek i oczyścić skórę. W sieci Kontigo dostępne są peelingi chłodzące Biolove w trzech, letnich zapachach: borówka-mięta, marakuja-mięta oraz winogrono-mięta.
O linii winogrono
W skład nowej linii kosmetyków Biolove, urzekającej winogronowym aromatem, wchodzą:
-
żel pod prysznic - łagodny żel pod prysznic o wyjątkowym zapachu winogrona oczyszcza i pielęgnuje skórę. Dzięki zawartości pantenolu oraz gliceryny wspomaga regenerację i nawilżenie,
-
peeling chłodzący do ciała - naturalny peeling cukrowy, który dzięki zawartości mentolu delikatnie chłodzi skórę, dając przyjemne uczucie odświeżenia. Zawarte w nim składniki zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, odżywienie i regenerację,
-
lekkie masło do ciała – lekkie a jednocześnie nawilżające masło do ciała. Sprawia, że skóra staje się miękka, gładka oraz elastyczna, m.in. dzięki olejowi ze słodkich migdałów, olejowi makadamia czy olejowi z awokado.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.