Komunikaty PR

Powiew lata w Kontigo: peelingi chłodzące i nowa, winogronowa linia Biolove

2021-08-24  |  15:00

Uwielbiana przez klientki Kontigo naturalna marka Biolove została wzbogacona o kolejne, wakacyjne nowości, tradycyjnie urzekające smakowitymi, owocowymi zapachami. Wśród premierowych produktów znalazły się peelingi chłodzące, zapewniające przyjemne uczucie orzeźwienia przydatnego zwłaszcza w upalne dni. Do apetycznych linii pielęgnacyjnych Biolove dołączyły też kosmetyki o zapachu winogrona.

O Biolove

Biolove to produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów tworzone z miłości do natury. W składach kosmetyków tej marki królują naturalne składniki, a większość produktów jest odpowiednia dla wegan. Kosmetyki Biolove wyróżniają się pięknymi, pobudzającymi zmysły zapachami, a przy tym skutecznie dbają o każdy rodzaj skóry, odżywiając ją i regenerując. Wszystkie linie Biolove produkowane są w Polsce, a kupić je można wyłącznie w sieci sklepów Kontigo.

O peelingach chłodzących

Peelingi chłodzące Biolove, dzięki orzeźwiającym owocowym zapachom i zawartości mentolu, zapewniają skórze przyjemne uczucie odświeżenia i ochłodzenia. Zawierają aż 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, które nawilżają, odżywiają i regenerują każdy rodzaj skóry. Masaż wykonany z użyciem peelingu wygładza i ujędrnia ciało, a drobiny soli pozwalają złuszczyć martwy naskórek i oczyścić skórę. W sieci Kontigo dostępne są peelingi chłodzące Biolove w trzech, letnich zapachach: borówka-mięta, marakuja-mięta oraz winogrono-mięta.

O linii winogrono

W skład nowej linii kosmetyków Biolove, urzekającej winogronowym aromatem, wchodzą:

  • żel pod prysznic - łagodny żel pod prysznic o wyjątkowym zapachu winogrona oczyszcza i pielęgnuje skórę. Dzięki zawartości pantenolu oraz gliceryny wspomaga regenerację i nawilżenie,

  • peeling chłodzący do ciała - naturalny peeling cukrowy, który dzięki zawartości mentolu delikatnie chłodzi skórę, dając przyjemne uczucie odświeżenia. Zawarte w nim składniki zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, odżywienie i regenerację,

  • lekkie masło do ciała – lekkie a jednocześnie nawilżające masło do ciała. Sprawia, że skóra staje się miękka, gładka oraz elastyczna, m.in. dzięki olejowi ze słodkich migdałów, olejowi makadamia czy olejowi z awokado.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.