Komunikaty PR

Powrót do szkoły w wielkim stylu z kolekcją #SHEINBack2School

2022-07-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.18 MB )

Już niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Oprócz nowych podręczników i zeszytów warto również zadbać o nową garderobę. Marka SHEIN przychodzi z pomocą w postaci najnowszej kolekcji, która inspirowana jest latami 90. i wczesnymi 00., gdy modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Przed nami powrót do szkoły w wielkim stylu!

Powrót szkolnych trendów lat 90.

Po prawie dwóch dekadach do łask wracają crop topy, mini spódniczki, szerokie spodnie, oversizowe t-shirty oraz małe torebki na ramię. Jeśli te ikoniczne perełki zniknęły już z szafy Twojej mamy lub starszej siostry, z pomocą przychodzi marka SHEIN! Najnowsza kolekcja #SHEINBack2School inspirowana jest latami 90. i 00., kiedy to modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Jeśli lubisz klasyczną mini w kratę, podobają Ci się oversizowe marynarki czy marzysz o charakterystycznej basebollówce rodem z amerykańskiego liceum, to koniecznie zajrzyj do nowej oferty marki SHEIN, wróć myślami do strojów bohaterek serialowych klasyków i zainspiruj się, aby w nowy rok szkolny wejść w wielkim stylu!

To właśnie lata 90. i 00. były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji marki SHEIN, #SHEINBack2School, dedykowanej uczniom i studentom. W najnowszej linii znajdziemy charakterystyczne dla nich mini spódniczki, baseballowe kurtki, crop topy, krótkie sweterki, oversizowe bluzy i t-shirty, sportowe buty, a także wiele dodatków - plecaki, małe torebki na ramię, opaski. Wszystko zachowane w stonowanych kolorach – beżach, bielach, czerni, granatach - oraz charakterystycznych printach, takich jak krata czy fasonach, na przykład plisach. Nie zabraknie także akcesoriów szklonych, takich jak piórniki, długopisy, notesy, bidony na wodę czy lunchboxy.

- Na pewno każdy z nas dobrze zna kultowe, amerykańskie – i nie tylko -  seriale, których bohaterki kreowały trendy modowe wśród młodzieży lat 90. i 00. Teraz elementy charakterystyczne dla ich stylizacji będzie mogła wykorzystać współczesna młodzież, dzięki najnowszej kolekcji SHEIN, #SHEINBack2Schoolmówi Dyrektorka Marketingu SHEIN, Bonnie Liu. – Myślę, że dzięki tej kolekcji każdy uczeń czy studentka w pozytywnym nastroju wejdzie w nadchodzący rok szkolny – dodaje.

Poczuj się jak uczeń Hogwartu

Kolekcja #SHEINBack2School to nie tylko inspiracja serialowymi korytarzami amerykańskich szkół. Autorzy linii zwracają się także ku magicznym murom Hogwartu. Kapsułowa kolekcja inspirowana światem najsłynniejszego ucznia na świecie – Harrego Pottera – zawierać będzie m.in. koszulki, bluzy, spódniczki, szorty, szale oraz akcesoria do włosów. Wszystko utrzymane będzie w doskonale znanych nam barwach magicznych domów Szkoły Magii i Czarodziejstwa – Gryffindoru, Slytherinu, Ravenclawu i Hufflepuffu. Dzięki kolekcji każdy poczuje się jak uczeń Hogwartu!

Kolekcja #SHEINBack2School dostępna będzie online pod TYM LINKIEM już od 1 sierpnia.

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.