Poznaliśmy laureatów konkursu Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
31 lipca 2023, podczas uroczystego webinaru OKK! PR, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung The Frame „Zrób to po swojemu”. Profesjonalne jury, pod przewodnictwem prof. Jana Sikory, spośród ponad 200 nadesłanych prac wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej - sesji zdjęciowej wykonanej przez samego Szymona Brodziaka oraz trzy wyróżnienia. Poznajcie nagrodzone projekty!
Skierowany do studentów, architektów, projektantów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs Samsung The Frame „Zrób to po swojemu” został rozstrzygnięty. Uczestnicy mieli za zadanie przesłać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem telewizora The Frame we wnętrzach w formie wizualizacji na dedykowanej platformie www.konkurstheframe.pl Nadesłano ponad 200 zgłoszeń konkursowych.
Obrady jury
To spośród nich znakomite jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz pod przewodnictwem prof. Jana Sikory wyłoniło laureatów. W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 26 lipca w biurze OKK!PR, weszli: prof. Jan Sikora (ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (członek zarządu Stowarzyszenia Architektów Wnętrz), dr hab. Szymon Hanczar (ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), Michał Piernikowski (Łódź Design Festival), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Agnieszka Leszczyńska-Mieczkowska (Art in Architecture), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. Magazif) oraz z ramienia organizatora Dorota Rek (Samsung Polska). Po burzliwych dyskusjach jury wybrało 11 topowych prac, spośród których poprzez głosowanie wyłoniono laureatów - zwycięzcę nagrody głównej oraz trzy wyróżnienia. Nagrodzone projekty oraz ich autorów poznaliśmy 31 lipca 2021 podczas uroczystego webinaru OKK! design.
Nagroda główna
Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Julia Kilczewska z JK Interiors.
- Praca konkursowa Pani Julii Kilczewskiej w pełni spełniła nasze oczekiwania jako komisji konkursowej. Z jeden strony jest dziełem niezwykle wysmakowanym stylistycznie, a z drugiej na płaszczyźnie funkcjonalnej, prezentuje współczesną wizję salonu. Wartością dodaną jest to, że koncepcja pokazuje wnętrze o charakterze artystycznym, co doskonale wpisuje się w wizje konkursu oraz produktu Samsung The Frame. Telewizor z jednej strony zachowuje swój pierwotny charakter jako urządzenia do oglądania treści, ale z drugiej strony stanowi dopełnienie przestrzeni poprzez prezentację dzieł sztuki - uzasadniał wybór zwycięskiego projektu przewodniczący jury – prof. Jan Sikora podczas webinarium OKK! PR.
Wyróżnienia
Równorzędne wyróżnienia przyznano zaś Katarzynie Kowlaskiej z pracowni Kovvalskiej, Weronice Forteckiej z Fortecka Studio oraz Łukaszowi Głogowskiem z Głogowscy Studio.
Jak uzasadniała werdykt jury arch. Ida Mikołajska z MIKOŁAJSKAstudio przy wyróżnieniu Weroniki Forteckiej - Przedstawiona praca jest ciekawą propozycją odpowiedzi na główne hasło konkursu: ZRÓB TO PO SWOJEMU. Nie jest rzeczą specjalnie trudną wkomponować telewizor w przestrzeń, która bazuje na prostych formach - w tzw. “nowoczesnej” stylistyce. Wyzwaniem jest to natomiast we wnętrzach bardziej wyrafinowanych. Autorka wyróżnionej pracy pokusiła się o wprowadzenie (z dużym sukcesem) telewizora Samsung The Frame do wnętrza, gdzie dominują obłości, wyraziste faktury, naturalne materiały. Przedstawiony salon jest równocześnie elegancki jak i niewymuszony. Takie przestrzenie zazwyczaj w swojej estetyce nie tolerują jakiejkolwiek widocznej elektroniki. Tu udało się to z powodzeniem.
Z kolei arch. Wnętrz Małgorzata Liebhart z WZ Studio, podkreślając walory kolorystyczne projektu autorstwa Katarzyny Kowalskiej, mówiła: - Wśród głosów Jury, oglądając tę pracę, kilka razy padło stwierdzenie, że projekt jest „teatralny”. Ma się wrażenie, że jest to scenografia, a wybrany kadr wzbudza ciekawość, co znajduje się w dalszej części przestrzeni. Przedstawiony projekt zdecydowanie poruszył jury i skłonił do refleksji. Zestawienie rzeźby, sztukaterii oraz telewizora jest intrygujące.
Także arch. Jacek Tryc z Jacek Tryc Wnętrza w swej laudacji podkreślał walory artystyczne ostatniego z wyróżnionych projektów Łukasza Głogowskiego: - Wyróżnienie otrzymuje projekt wnętrza, w którym panuje klimat sprzyjający kontemplacji dzieł sztuki i atmosfera wypoczynku. Osoba, która będzie gościem w tym salonie może się wcale nie zorientować, że umieszczona w centralnym miejscu kompozycji fotografia autorstwa Szymona Brodziaka nie jest odbitką, a cyfrowym obrazem wyświetlonym na ekranie. Taki zabieg jest niezwykle cenny z punktu widzenia promocji sztuki i wyższych wartości.
Wyróżnione prace zdobyły atrakcyjne nagrody w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonym przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych.
Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!
Patronat medialny: Forbes, LABEL, Czas na Wnętrza, Elle decoration, MAGAZIF, WhiteMad, designteka.pl
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.