Przedświąteczny słodki relaks – kalendarze adwentowe z Super-Pharm
Chociaż za oknem wciąż panuje jesienna aura, a korzenny zapach świeżo upieczonych pierniczków nie wypełnił jeszcze każdego domowego zakątku, magiczną atmosferę Bożego Narodzenia można budować już wcześniej, celebrując każdy kolejny dzień z kalendarzem adwentowym. Wyjątkowe upominki, ukryte w każdym z okienek kalendarza sprawią, że odliczanie do Świąt stanie się jeszcze przyjemniejsze. Po kalendarz można sięgnąć do Super-Pharm, który kolejny raz zachwyca swoją bogatą ofertą.
W tym roku, adwentowa selekcja kalendarzy dostępnych w drogeriach Super-Pharm jest wyjątkowo… słodka! Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać niekwestionowanego lidera w świecie pralin – Lindt. W tym roku marka przygotowała Teddy Calendar XMASS – pełen wyśmienitych czekoladek, pralinek i figurek o niepowtarzalnym, kultowym już smaku aksamitnej szwajcarskiej czekolady.
Dla tych, którym kalorie nie są obojętne, znajdzie się równie pyszna propozycja – to kalednarz adwentowy Foods by Ann, a w środku 24 mini czekoladki w 4 różnych smakach. Prawdziwym zaskoczeniam może być jednak ostatnie okienko, gdzie kryje się jeszcze jedna niespodzianka prosto od Ani Lewandowskiej, czyli 10-dniowy dostęp do aplikacji Diet&Training by Ann. Niecodzienne połączenie słodkości z zachętą do treningu wydaje się być jednym z bardziej motywujących sposobów na wkroczenie w Nowy Rok!
Super-Pharm nie zapomina również o najmłodszych. Wszystkie dzieci na pewno ucieszy uroczy, kalendarz Świnki Peppy, Trolli, Lol Surprise, Minionków czy innych postaci z bajek z pysznymi czekoladkami.
Aby nie zrobiło się jednak zbyt słodko, warto wspomnieć też o adwentowej propozycji od English Tea Shop. Każde okienko kalendarza to inna herbatka o wyjątkowej kompozycji ziół i przypraw, które rozgrzeją, zrelaksują i nastroją w przytulną atmosferę oczekiwania na Boże Narodzenie.
Ponieważ wszyscy wiemy, jak wymagający może być okres przedświątecznych przygotowań, chwilę uwagi warto poświęcić kalendarzom pielęgnacyjnym. Ukryte w nich produkty do pielęgnacji ciała będą idealną okazją do przygotowania własnej, domowej strefy relaksu. Ciepła kąpiel przy świecach, a może odprężający automasaż? Czas wybrać ulubiony sposób na pielęgnacyjny me-time i pozwolić sobie na chwilę odpoczynku. Dla wszystkich ceniących sobie właśnie takie potrzeby, idelany będzie kalendarz Nuxe. To selekcja 24 nowości marki w pięknym, limitowanym wydaniu. Równie trafionym prezentem może okazać się kalendarz Dreamy Winter, Bath & Body – trzeba przyznać, że oprócz niezwykle uroczej oprawy w pudrowo różowym kolorze, zachwyca 24. kosmetykami, idealnymi do stworzenia domowego SPA.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą kalendarzy adwentowych na www.superpharm.pl lub odwiedzenia jednej z drogerii stacjonarnych.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.