Przedświąteczny słodki relaks – kalendarze adwentowe z Super-Pharm
Chociaż za oknem wciąż panuje jesienna aura, a korzenny zapach świeżo upieczonych pierniczków nie wypełnił jeszcze każdego domowego zakątku, magiczną atmosferę Bożego Narodzenia można budować już wcześniej, celebrując każdy kolejny dzień z kalendarzem adwentowym. Wyjątkowe upominki, ukryte w każdym z okienek kalendarza sprawią, że odliczanie do Świąt stanie się jeszcze przyjemniejsze. Po kalendarz można sięgnąć do Super-Pharm, który kolejny raz zachwyca swoją bogatą ofertą.
W tym roku, adwentowa selekcja kalendarzy dostępnych w drogeriach Super-Pharm jest wyjątkowo… słodka! Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać niekwestionowanego lidera w świecie pralin – Lindt. W tym roku marka przygotowała Teddy Calendar XMASS – pełen wyśmienitych czekoladek, pralinek i figurek o niepowtarzalnym, kultowym już smaku aksamitnej szwajcarskiej czekolady.
Dla tych, którym kalorie nie są obojętne, znajdzie się równie pyszna propozycja – to kalednarz adwentowy Foods by Ann, a w środku 24 mini czekoladki w 4 różnych smakach. Prawdziwym zaskoczeniam może być jednak ostatnie okienko, gdzie kryje się jeszcze jedna niespodzianka prosto od Ani Lewandowskiej, czyli 10-dniowy dostęp do aplikacji Diet&Training by Ann. Niecodzienne połączenie słodkości z zachętą do treningu wydaje się być jednym z bardziej motywujących sposobów na wkroczenie w Nowy Rok!
Super-Pharm nie zapomina również o najmłodszych. Wszystkie dzieci na pewno ucieszy uroczy, kalendarz Świnki Peppy, Trolli, Lol Surprise, Minionków czy innych postaci z bajek z pysznymi czekoladkami.
Aby nie zrobiło się jednak zbyt słodko, warto wspomnieć też o adwentowej propozycji od English Tea Shop. Każde okienko kalendarza to inna herbatka o wyjątkowej kompozycji ziół i przypraw, które rozgrzeją, zrelaksują i nastroją w przytulną atmosferę oczekiwania na Boże Narodzenie.
Ponieważ wszyscy wiemy, jak wymagający może być okres przedświątecznych przygotowań, chwilę uwagi warto poświęcić kalendarzom pielęgnacyjnym. Ukryte w nich produkty do pielęgnacji ciała będą idealną okazją do przygotowania własnej, domowej strefy relaksu. Ciepła kąpiel przy świecach, a może odprężający automasaż? Czas wybrać ulubiony sposób na pielęgnacyjny me-time i pozwolić sobie na chwilę odpoczynku. Dla wszystkich ceniących sobie właśnie takie potrzeby, idelany będzie kalendarz Nuxe. To selekcja 24 nowości marki w pięknym, limitowanym wydaniu. Równie trafionym prezentem może okazać się kalendarz Dreamy Winter, Bath & Body – trzeba przyznać, że oprócz niezwykle uroczej oprawy w pudrowo różowym kolorze, zachwyca 24. kosmetykami, idealnymi do stworzenia domowego SPA.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą kalendarzy adwentowych na www.superpharm.pl lub odwiedzenia jednej z drogerii stacjonarnych.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.