Przedświąteczny weekend atrakcji w Porcie Łódź
Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wiosna to czas odnowy i radości, a zbliżające się święta Wielkanocne są idealnym momentem na celebrowanie tych chwil. W Porcie Łódź wiosenna atmosfera sprzyja świątecznej zabawie, dlatego w najbliższy weekend (także w niedzielę) na gości centrum handlowego czekać będzie mnóstwo atrakcji, które umilą zakupy i wprowadzą w świąteczny nastrój.
Przed nami ostatni weekend przed Wielkanocą. To oznacza wiosenne porządki, przygotowania, do świąt, niedzielę palmową, ale także handlową. W Porcie Łódź klienci zrobią wszystkie potrzebne zakupy, podczas gdy najmłodsi będą mogli oddać się przedświątecznej zabawie. Przez cały weekend czekać będzie na nich wielkanocna przygoda i ogrom zabawy. Port Łódź zamieni się w krainę wielkanocnych łowów. Mali detektywi będą mogli wyruszyć na poszukiwanie zajączków w IKEA, a za ich odnalezienie otrzymają słodką, czekoladową nagrodę.
Niedziela, 24.03., to czas na kreatywne warsztaty, podczas których dzieci będą mogły ozdobić tekturowe zajączki i styropianowe jajka – unikalne świąteczne dekoracje, które stworzą wyjątkową atmosferę. Zajęcia odbywać się będą w Atrium przy Ikea, w godzinach 12:00 – 16:00. Dla chętnych do uwiecznienia tych chwil powstanie specjalna przestrzeń pełna wielkanocnych jaj w rozmiarze XXL, która sprawdzi się jako wspaniałe tło do pamiątkowych zdjęć.
Na miłośników regionalnych smakołyków (do 29 marca) czeka Jarmark Wielkanocny przy Media Markt, a w sobotę także Ryneczek Wojewódzki na parkingu przy Sport Stacji – obydwa pełne świątecznych tradycyjnych przysmaków prosto od rolników i wytwórców z naszego regionu. Wśród pyszności znajdą się żury, swojskie wędliny i sery, jajka, a także inne wyroby, które przydadzą się nie tylko w święta.
Zapraszamy do wspólnych wiosennych przygotowań i radosnego spędzenia przedświątecznego weekendu w Porcie Łódź!
Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox
Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.