Przedświąteczny weekend atrakcji w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wiosna to czas odnowy i radości, a zbliżające się święta Wielkanocne są idealnym momentem na celebrowanie tych chwil. W Porcie Łódź wiosenna atmosfera sprzyja świątecznej zabawie, dlatego w najbliższy weekend (także w niedzielę) na gości centrum handlowego czekać będzie mnóstwo atrakcji, które umilą zakupy i wprowadzą w świąteczny nastrój.
Przed nami ostatni weekend przed Wielkanocą. To oznacza wiosenne porządki, przygotowania, do świąt, niedzielę palmową, ale także handlową. W Porcie Łódź klienci zrobią wszystkie potrzebne zakupy, podczas gdy najmłodsi będą mogli oddać się przedświątecznej zabawie. Przez cały weekend czekać będzie na nich wielkanocna przygoda i ogrom zabawy. Port Łódź zamieni się w krainę wielkanocnych łowów. Mali detektywi będą mogli wyruszyć na poszukiwanie zajączków w IKEA, a za ich odnalezienie otrzymają słodką, czekoladową nagrodę.
Niedziela, 24.03., to czas na kreatywne warsztaty, podczas których dzieci będą mogły ozdobić tekturowe zajączki i styropianowe jajka – unikalne świąteczne dekoracje, które stworzą wyjątkową atmosferę. Zajęcia odbywać się będą w Atrium przy Ikea, w godzinach 12:00 – 16:00. Dla chętnych do uwiecznienia tych chwil powstanie specjalna przestrzeń pełna wielkanocnych jaj w rozmiarze XXL, która sprawdzi się jako wspaniałe tło do pamiątkowych zdjęć.
Na miłośników regionalnych smakołyków (do 29 marca) czeka Jarmark Wielkanocny przy Media Markt, a w sobotę także Ryneczek Wojewódzki na parkingu przy Sport Stacji – obydwa pełne świątecznych tradycyjnych przysmaków prosto od rolników i wytwórców z naszego regionu. Wśród pyszności znajdą się żury, swojskie wędliny i sery, jajka, a także inne wyroby, które przydadzą się nie tylko w święta.
Zapraszamy do wspólnych wiosennych przygotowań i radosnego spędzenia przedświątecznego weekendu w Porcie Łódź!

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.