Komunikaty PR

"Mucha w Słoiku" zabzyczy w trasie!

2023-07-11  |  11:25
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Beata Borucka, znana szerzej jako Mądra Babcia, największa polska silver influenserka, zadebiutowała ze swoim nowym projektem artystycznym, który w wakacje zagości na polskiej scenie stand-upowej w całym kraju. Spektakl “Mucha w Słoiku”, którego premiera miała miejsce pod koniec czerwca w Radzyminie, podbił serca publiczności. Kilkusetosobowa publiczność nagrodziła przedstawienie wielominutowymi owacjami na stojąco, domagając się wielokrotnych bisów. Teraz czas na resztę Polski! Beata Borucka wyrusza w trasę i zaprezentuje swój stand-up w kilkunastu miastach w całym kraju. 

Mądra Babcia,  postanowiła podjąć nowe wyzwanie i wnieść świeże spojrzenie na polską scenę stand-upową, pragnąc rozbawić swoich odbiorców i udowodnić, że humor nie zna granic wiekowych. Jej nowa inicjatywa to Silver Stand-Up – pierwsze takie show w Polsce.  

"Byłam wzruszona tak żywiołowym odbiorem mojego premierowego spektaklu. Już nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentuję “Muchę” w kolejnych miastach w Polsce. Jestem niezwykle podekscytowana możliwością zaprezentowania mojego Silver Stand-Upu publiczności w całym kraju. Wreszcie dojrzali widzowie mają stand-up o sobie i dla siebie! Mile zaskoczyło mnie, że na widowni było wiele osób reprezentujących młodsze pokolenia. To pokazało, że humor ma ogromną moc łączenia ludzi niezależnie od wieku i przekonań" - komentuje na gorąco po premierze “Muchy w Słoiku” Beata Borucka. 

“Mucha w słoiku” to forma stand-upu, humorystycznego monodramu, skierowana głównie do starszych osób, uwzględniająca ich unikalne doświadczenia, przeżycia i perspektywy życiowe.  Tytuł przedstawienia – jak tłumaczy sama autorka – odnosi się do dwóch aspektów. “Z jednej strony jest to nawiązanie do tego, że całą swoją dotychczasową działalność, w social mediach czy telewizji internetowej prowadziłam trochę za szklanym ekranem. Teraz chcę “wyfrunąć” z tego szklanego słoika do moich odbiorców i trochę “pobrzęczeć na wesoło” w całej Polsce!” - tłumaczy Beata Borucka. Z drugiej strony tytuł nawiązuje do cech charakteru Mądrej Babci – w ciągłym ruchu, rozbieganej i pozytywnie “zakręconej”.  

 

 

 

Beata Borucka, znana ze swojego charyzmatycznego stylu i trafnych komentarzy, postanowiła połączyć swoją pasję do występów z misją dotarcia do osób starszych i przekazania im radości oraz optymistycznej energii. 

Spektakl Beaty Boruckiej jest metaforą dla życiowych sytuacji, które często spotykają osoby starsze - poczucia izolacji, ograniczeń, ale także możliwości czerpania radości z drobnych przyjemności. To także przezabawna i naszpikowana anegdotami podróż w przeszłość, opowieść o byciu babcią, mamą, opowieść o starzeniu się, radościach, ale także problemie depresji, straty, opowieść o związkach, pracy, marzeniach, opowieść o życiu z perspektywy doświadczonej kobiety, babci, matki, żony i partnerki. Beata Borucka poprzez swoje występy stara się dotrzeć do serc widzów, poruszyć tematy trudne, ale równocześnie przekazać optymistyczne przesłanie. 

Silver Stand-Up Beaty Boruckiej to zupełnie nowa forma artystyczna na polskiej scenie. To humorystyczny monodram, “spektakl jednego aktora” i jak mówi sama autorka “stand-up kulturalnie satyryczny, skierowany głównie do starszych osób i o osobach starszych”. Nie znajdziemy w przedstawieniu Mądrej Babci wulgaryzmów, przaśnego humoru czy gagów znanych z niektórych innych form stand-upu. Dodatkowo występ Beaty Boruckiej przeplatany będzie piękną nastrojową muzyką na żywo (repertuar musicalowy operowy i operetkowy) w wykonaniu Śpiewającej Rodziny Kaczmarków. 

Mądra Babcia, znana z występów w telewizji i mediach społecznościowych, ma już liczne grono fanów, którzy z niecierpliwością czekają na jej nowe przedsięwzięcie. Jej dowcipne i odważne podejście do życia, łączone z ciepłem i empatią zyskało jej ogromne grono odbiorców i sympatyków. 

Silver Stand-Up “Mucha w Słoiku” będzie można zobaczyć w 11 miastach w Polsce. Przedstawienia odbędą się w następujących miastach: 

18.07.23 ŁÓDŹ 

19.07.23 POZNAŃ 

20.07.23 SZCZECIN 

21.07.23 GDAŃSK 

24.07.23 BYDGOSZCZ 

26.07.23 WARSZAWA 

03.08.23 LUBLIN 

07.08.23 KATOWICE 

08.08.23 WROCŁAW 

09.08.23 KRAKÓW 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sztuka 80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina Biuro prasowe
2024-07-29 | 17:10

80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina

Wyjątkowa wystawa fotografii, seanse filmów powstańczych w kinie KinoGram, bezpłatne pokazy emocjonującego filmu w technologii VR “Kartka z Powstania” – tak Fabryka
Sztuka Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat
2024-07-29 | 12:10

Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat

Ponad 10 mln odwiedzających, ponad 20 tys. przeprowadzonych lekcji muzealnych dla blisko 0,5 mln uczniów i prawie 0,5 mln obserwujących w mediach społecznościowych to jedynie kilka
Sztuka Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko
2024-07-29 | 12:00

Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko

Sztuka nie uznaje granic ani barier językowych – na tym założeniu oparła się druga edycja konkursu i rezydencji artystycznej „Art Lives Here by Leonardo Hotels”. Właśnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.