"Mucha w Słoiku" zabzyczy w trasie!
Andrzej Bromski
Bromo
ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl
Beata Borucka, znana szerzej jako Mądra Babcia, największa polska silver influenserka, zadebiutowała ze swoim nowym projektem artystycznym, który w wakacje zagości na polskiej scenie stand-upowej w całym kraju. Spektakl “Mucha w Słoiku”, którego premiera miała miejsce pod koniec czerwca w Radzyminie, podbił serca publiczności. Kilkusetosobowa publiczność nagrodziła przedstawienie wielominutowymi owacjami na stojąco, domagając się wielokrotnych bisów. Teraz czas na resztę Polski! Beata Borucka wyrusza w trasę i zaprezentuje swój stand-up w kilkunastu miastach w całym kraju.
Mądra Babcia, postanowiła podjąć nowe wyzwanie i wnieść świeże spojrzenie na polską scenę stand-upową, pragnąc rozbawić swoich odbiorców i udowodnić, że humor nie zna granic wiekowych. Jej nowa inicjatywa to Silver Stand-Up – pierwsze takie show w Polsce.
"Byłam wzruszona tak żywiołowym odbiorem mojego premierowego spektaklu. Już nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentuję “Muchę” w kolejnych miastach w Polsce. Jestem niezwykle podekscytowana możliwością zaprezentowania mojego Silver Stand-Upu publiczności w całym kraju. Wreszcie dojrzali widzowie mają stand-up o sobie i dla siebie! Mile zaskoczyło mnie, że na widowni było wiele osób reprezentujących młodsze pokolenia. To pokazało, że humor ma ogromną moc łączenia ludzi niezależnie od wieku i przekonań" - komentuje na gorąco po premierze “Muchy w Słoiku” Beata Borucka.
“Mucha w słoiku” to forma stand-upu, humorystycznego monodramu, skierowana głównie do starszych osób, uwzględniająca ich unikalne doświadczenia, przeżycia i perspektywy życiowe. Tytuł przedstawienia – jak tłumaczy sama autorka – odnosi się do dwóch aspektów. “Z jednej strony jest to nawiązanie do tego, że całą swoją dotychczasową działalność, w social mediach czy telewizji internetowej prowadziłam trochę za szklanym ekranem. Teraz chcę “wyfrunąć” z tego szklanego słoika do moich odbiorców i trochę “pobrzęczeć na wesoło” w całej Polsce!” - tłumaczy Beata Borucka. Z drugiej strony tytuł nawiązuje do cech charakteru Mądrej Babci – w ciągłym ruchu, rozbieganej i pozytywnie “zakręconej”.
Beata Borucka, znana ze swojego charyzmatycznego stylu i trafnych komentarzy, postanowiła połączyć swoją pasję do występów z misją dotarcia do osób starszych i przekazania im radości oraz optymistycznej energii.
Spektakl Beaty Boruckiej jest metaforą dla życiowych sytuacji, które często spotykają osoby starsze - poczucia izolacji, ograniczeń, ale także możliwości czerpania radości z drobnych przyjemności. To także przezabawna i naszpikowana anegdotami podróż w przeszłość, opowieść o byciu babcią, mamą, opowieść o starzeniu się, radościach, ale także problemie depresji, straty, opowieść o związkach, pracy, marzeniach, opowieść o życiu z perspektywy doświadczonej kobiety, babci, matki, żony i partnerki. Beata Borucka poprzez swoje występy stara się dotrzeć do serc widzów, poruszyć tematy trudne, ale równocześnie przekazać optymistyczne przesłanie.
Silver Stand-Up Beaty Boruckiej to zupełnie nowa forma artystyczna na polskiej scenie. To humorystyczny monodram, “spektakl jednego aktora” i jak mówi sama autorka “stand-up kulturalnie satyryczny, skierowany głównie do starszych osób i o osobach starszych”. Nie znajdziemy w przedstawieniu Mądrej Babci wulgaryzmów, przaśnego humoru czy gagów znanych z niektórych innych form stand-upu. Dodatkowo występ Beaty Boruckiej przeplatany będzie piękną nastrojową muzyką na żywo (repertuar musicalowy operowy i operetkowy) w wykonaniu Śpiewającej Rodziny Kaczmarków.
Mądra Babcia, znana z występów w telewizji i mediach społecznościowych, ma już liczne grono fanów, którzy z niecierpliwością czekają na jej nowe przedsięwzięcie. Jej dowcipne i odważne podejście do życia, łączone z ciepłem i empatią zyskało jej ogromne grono odbiorców i sympatyków.
Silver Stand-Up “Mucha w Słoiku” będzie można zobaczyć w 11 miastach w Polsce. Przedstawienia odbędą się w następujących miastach:
18.07.23 ŁÓDŹ
19.07.23 POZNAŃ
20.07.23 SZCZECIN
21.07.23 GDAŃSK
24.07.23 BYDGOSZCZ
26.07.23 WARSZAWA
03.08.23 LUBLIN
07.08.23 KATOWICE
08.08.23 WROCŁAW
09.08.23 KRAKÓW
80. rocznica Powstania Warszawskiego w Fabryce Norblina
Muzeum Powstania Warszawskiego łączy ludzi już od 20 lat
Warszawa w obiektywie: „Art Lives Here by Leonardo Hotels” – rozstrzygnięcie ko
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.