Komunikaty PR

Rebranding marki Garett - odkryj piękno codzienności

2023-07-11  |  10:30
Biuro prasowe

Marka Garett, lider sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce, ogłasza nowy etap w swojej historii za sprawą przeprowadzenia rebrandingu. Kampania #everydayyou, będąca pierwszym krokiem w zmianie wizerunku marki, rozpoczęła się wraz z nawiązaniem współpracy z nową ambasadorką, Olgą Kalicką.

 

Firma przechodzi kompleksową zmianę swojej identyfikacji wizualnej, obejmującą nowe logo, kolorystykę, stronę internetową garett.pl i garett.world oraz hasło przewodnie.

 

Kampania skupia się na akceptacji siebie oraz promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. Hasło przewodnie #everydayyou, towarzyszące rebrandingowi podkreśla, że produkty oferowane przez markę Garett są idealnym towarzyszem codzienności, spełniając oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także głębszy wymiar emocjonalny, koncentrując się na trosce o siebie, własny komfort, umiejętność samoakceptacji i radość z bycia tu i teraz. Marka pragnie przekazać, że każdego dnia to Ty jesteś ważny, a Garett jest tu, aby Ci towarzyszyć.

 

W ramach kampanii #everydayyou, Garett pragnie zachęcić każdego do dbania o swoje zdrowie, zarówno fizyczne, jak i emocjonalne, poprzez regularną aktywność. W tym celu proponuje wysokiej jakości smartwatche, które są dostępne w przystępnej cenie. Dzięki nim można trenować i monitorować swoją aktywność oraz stan zdrowia. W codziennym zabieganiu często brakuje czasu na regularne wizyty na siłowni czy długie treningi. Dlatego marka pragnie wyraźnie podkreślić, że wystarczy nawet 15-20 minut aktywności dziennie, takiej jak spacer, taniec czy krótki trening, aby czuć się lepiej. Bez wyjścia na siłownię czy wsparcia trenera personalnego - wystarczy, że zaczynasz od małych kroków w swojej codzienności.  Również w sferze pielęgnacji i dbania o swój naturalny wygląd, Garett oferuje rozwiązania, które można wykorzystać w zaciszu swojego domu, bez konieczności umawiania się na wizyty w salonach kosmetycznych.

 

„Rozumiemy, że czas i budżet mogą stanowić ograniczenia, dlatego stawiamy na dostępność i wygodę. Nasza marka pragnie zapewnić wsparcie w odkrywaniu radości ze zwykłej codzienności.  Poprzez rebranding wizerunku marki pragniemy podkreślić, że #everydayyou to zmiana, która odzwierciedla wyznawane przez nas wartości” - mówi Aleksandra Górska, Brand Manager maki Garett.

 

O marce

Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.

Więcej na www.garett.pl

 

Osoba kontaktowa
Aleksandra Górska
Brand Manager
aleksandra.g@garett.pl
Tel. 539 393 841

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów Biuro prasowe
2024-08-02 | 07:30

Podczas Pol’and’Rock powstanie rekordowy obraz z wkrętów

W tym roku podczas najbardziej znanego festiwalu w Polsce, Pol’and’Rock, powstanie „wkręcone” dzieło. Firma Klimas Wkręt-met, producent technik zamocowań dla
Styl życia Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej
2024-07-31 | 13:00

Teatr dla dzieci, koncert, DJ i joga – tak wygląda sierpień w Galerii Północnej

Spektakle dla dzieci, koncert i joga w ogrodach na dachu oraz sety DJ-a. Sierpień w Galerii Północnej zapowiada się kulturalnie i aktywnie. W Galerii Północnej trwa lato
Styl życia Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach
2024-07-31 | 11:40

Pokolenie pracoholików ma się dobrze. Co drugi Polak pracuje po godzinach

Praca po godzinach i brak odpowiedniego odpoczynku to norma w Polsce. Według raportu enel-med „Łączy nas zdrowie” aż 56 proc. Polaków pracuje wieczorami lub

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.