Komunikaty PR

Refille YOPE W CARREFOUR BIO!

2020-09-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Do pobrania mat.pras. ( 3.51 MB )

UZUPEŁNIAJ – NIE WYRZUCAJ!

Jeśli chcesz zmienić świat, zacznij od małych zmian. Wprowadź nowe zasady w swoim otoczeniu, a szybko przekonasz się, jak wiele znaczą. W YOPE troska o środowisko motywuje nas do wcielania w życie nawet najbardziej nieszablonowych pomysłów. Tak było z opcją refill, którą wprowadziliśmy jako pierwsza polska marka w warszawskim butiku YOPE.

 

„Nasz butik codziennie odwiedzają klienci z całej Warszawy, którzy przyjeżdżają ponownie napełnić butelki produktami YOPE. To rozwiązanie, które cieszy się ogromnym zainteresowaniem i dlatego tak ważne jest dla nas udostepnienie go dla szerszego grona klientów. Kreatywne trio: Andrzej, Sargheve i Szymon stworzyli automat Swapp, ktory pozwala ograniczyć ilość zużywanego plastiku i tym samym zredukować ilość odpadów, które trafiają do środowiska. Nasze naturalne kosmetyki i środki czystości idealnie wypełniają ten proekologiczny koncept. Tak samo troszczymy się o Ziemię, to naturalne więc, że połączyliśmy siły.– mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, właścicielka marki.

 

 

YOPE Z AUTOMATU W CARREFOUR BIO

 

Dzięki wygodnym automatom Swapp klienci mogą teraz ponownie napełnić puste butelki swoimi ulubionymi produktami YOPE podczas codziennych zakupów w Carrefour BIO na warszawskim Bemowie.   

„Automaty do ponownego uzupełniania produktów w płynie to wg nas jedna ze skutecznych dróg w ograniczaniu jednorazowych opakowań z plastiku” – mówi Szymon Barabasz ze Swapp. – „W ankiecie, którą przeprowadziliśmy kilka miesięcy temu, większość respondentów potwierdziła zainteresowanie takim rozwiązaniem. Teraz przyszła pora testu, ale już mogę powiedzieć, że pierwsze dni przyniosły bardzo optymistyczne dane” – dodaje.

Carrefour Polska w ramach m.in. polityki biznesu odpowiedzialnego społecznie, angażuje się w inicjatywy, które mają na celu poprawę stanu środowiska naturalnego. Jednym z takich projektów jest stacja do refillingu opakowań Swapp, gdzie można uzupełnić kosmetyki polskiej marki Yope do butelek wielokrotnego użytku. Projekt odpowiada na problemy środowiskowe związane z nadprodukcją opakowań i powstających z nich odpadów opakowaniowych.” – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Zrównoważonego Rozwoju w Carrefour.

 

JAK TO DZIAŁA?

 

Podobnie jak automat z kawą. Stawiasz pustą 500 ml butelkę w wyznaczonym miejscu i na ekranie urządzenia wybierasz produkt, którym chcesz ją napełnić. Płacisz, zbliżając kartę do terminala, naciskasz start i gotowe! Jeśli jednak nie posiadasz żadnej butelki ze sobą, na miejscu możesz kupić lub wypożyczyć butelkę wielokrotnego użytku. Wybierz tę ze stali nierdzewnej, gdy zależy Ci na trwałości opakowania lub szklaną, jeśli masz alergię na metale: chrom lub nikiel.

 

CO MOŻNA UZUPEŁNIĆ? 

 

W menu naszych automatów znajdują się zarówno klasyki, czyli najczęściej kupowane produkty YOPE, jak i nowości.  Na dobry początek proponujemy: Naturalny żel pod prysznic Yunnan, Naturalne mydło w płynie Werbena, Naturalny szampon Mleko Owsiane, Naturalne łagodne mydło antybakteryjne.

Oferta będzie się zmieniać tak, by każdy znalazł to, co lubi najbardziej. Warto śledzić ją na bieżąco na naszym profilu Instagram @yope_soap.  Zaoszczędzisz czas i pieniądze, bo produkty z automatu są też tańsze o około 15%. W końcu kupujesz kosmetyk bez opakowania. I to się liczy dla środowiska!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.