Komunikaty PR

Robert Burneika w Fantasyexpo

2020-08-04  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Do pobrania jpg ( 0.89 MB )

Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi współpracami Roberta Burneiki, a także pomoże w Jego dalszym rozwoju. 

Fantasyexpo jest hardcorowe. Od dawna śledzę ich poczynania na rynku i widzę jak świetnie układa im się współpraca z innymi gwiazdami. Mam nadzieję, że nasze połączenie zaowocuje fajnymi projektami i świetną zabawą. Pracowaliśmy razem w 2017 roku przy Snickersie i już wtedy zaskoczył mnie ich ogar. Lipy nie będzie! - mówi Robert Burneika 

Po wielu  latach ciężkiej pracy i postawy życiowej Robert na swoich kanałach social media zgromadził ponad 1 000 000 followersów co przekłada się na kilka milionów wyświetleń jego publikacji. Wszystkie aktywności Roberta w sieci spotykają się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem fanów. Jest też częstym gościem różnych stacji telewizyjnych. 

Robert słynie z ogromnego poczucia humoru i dystansu do siebie. Swoją naturalnością i autentycznością zyskuje uznanie wśród różnego rodzaju fanów, których grono stale się powiększa. Wystarczy spojrzeć w jego kanały social media i zobaczymy setki pozytywnych reakcji i wiele komentarzy. Zakulisowo powiem, że zasięg Jego kanałów jest imponujący,a regularne posty na facebooku potrafią przekraczać co parę dni 10 milionów reachu - komentuje Bartosz Urbańczyk, manager Roberta z ramienia Fantasyexpo 

Fantasyexpo zrzesza wielu popularnych influencerów. Specjalizuje się przede wszystkim, w tych, którzy kojarzeni są z gamingiem i esportem. Dlatego wśród gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo znajdziemy takie osoby jak Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski, Piotr ‘izak’ Skowyrski, Marcin ‘Jankos’ Jankowski  czy Michał ‘MICHU’ Muller, który dołączył ostatnio. W zeszłym roku jednak Fantasyexpo wykonało pewnego rodzaju eksperyment i do współpracy zaprosiło Karola Paciorka oraz Włodka Markowicza, kojarzonych z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek.

Niestandardowe i nieoczywiste podejście do biznesu zawsze przekłada się na ciekawe projekty. Jestem szalenie zadowolony, że możemy współpracować zarówno z Karolem jak i z Włodkiem. Dzięki naszym działaniom, chłopaki poszerzyli swój zasięg także o środowisko gamingowe oraz urozmaicili tworzony kontent - mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo. Zawsze dbamy o dobro klienta i gwiazd, które z nami współpracują - dodaje 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.