Rodzina Słodkich zachęca do letniego żelowania i udziału w konkursach!
Sezon letni to czas spędzany głównie w plenerze: na działce, nad jeziorem, u babci na wsi… Bliskość przyrody pozwala nam korzystać z naturalnych owoców i warzyw – darów natury. Tak bardzo chcielibyśmy zatrzymać je na dłużej… I jest na to sposób! Możemy zamknąć składniki w słoikach, a jesienią i zimą wspominać ten ciepły czas z bliskimi. Do tego zachęca marka Diamant wraz z rodziną Słodkich.
Sposobem na zachowanie wspomnień z lata jest skorzystanie z dobroci natury i zrobienie samodzielnie dżemów. Tak przygotowane słoiki można potem otworzyć podczas zimniejszych miesięcy i znowu poczuć smak i zapach lata. Co ważne, przetwory możesz łatwo przygotować z rodziną, do czego zachęca w najnowszej akcji Wkręć się w letnie żelowanie słodka rodzinka, bohaterzy ostatniego spotu marki Diamant. Udowadniają oni, że gotowanie z cukrami żelującymi jest szybkie (kilka minut i gotowe), ale i naturalne: bez zbędnych konserwantów i sztucznych substancji. To także świetny sposób na wspólne spędzenie czasu w kuchni.
Na potrzeby promocji akcji stworzono obszerną bazę przepisów, których z pewnością konsumenci nie znajdą w tradycyjnych książkach kucharskich. Wspólnie z marką Diamant można przygotować m.in. dżem czosnkowy, chutney z mango i chilli czy konfiturę z białą czekoladą. To tylko zajawka pyszności, resztę znajdą Państwo tutaj.
Dodatkowo, akcje wspierane są przez działania influnecer-marketingowe oraz kampanie displayowe. W social mediach też sporo się dzieje: megaowocowe kreacje video znaleźć można m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i TikToku. Dodatkowo producent organizuje także konkursy, w którym do wygrania pastelowe AGD od marki SMEG, a także moc gadżetów brandowanych hasłem SłodkieŁączy. Najbliższy konkurs ruszy już w sierpniu.
Najbliższy konkurs znaleźć można na profilu SM:
https://www.facebook.com/slodkielaczy
SERWIS NA GWIAZDKĘ MICHELIN – CZEGO SPODZIEWAĆ SIĘ W NAGRODZONEJ RESTAURACJI?
Kuchnie świata na talerzu z FRoSTA!
Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.