Komunikaty PR

Rusza Centrum Biegowe ASICS – wirtualne spotkania z ekspertami

2021-06-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl

Bieganie zyskało na znaczeniu szczególnie w czasach pandemii. Stało się nie tylko odskocznią od codziennych wyzwań, ale również doskonałym sposobem na utrzymanie balansu pomiędzy duchem a ciałem. Centrum Biegowe ASICS jest miejscem, w którym można zdobyć niezbędną wiedzę potrzebną do świadomego uprawiania sportu. Bezpłatne, wirtualne spotkania z ekspertami rozpoczną się na początku lipca i potrwają do końca września.

Centrum Biegowe ASICS jest pierwszą taką inicjatywą japońskiej marki w Polsce. Dedykowana platforma online będzie źródłem wiedzy i cennych wskazówek zorientowanych między innymi na odpowiedzialnym treningu, właściwej regeneracji, diecie czy doborze sprzętu do własnych potrzeb.

Przede wszystkim będzie to jednak miejsce, w którym będzie można umówić się na bezpłatną, indywidualną konsultację z trenerem biegowym, specjalistą produktowym, fizjoterapeutą, dietetykiem oraz podologiem. Wszystkie spotkania odbędą się online.

Centrum Biegowe ASICS jest naszą odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się świata. Sport to już nie tylko ruch, ale zdecydowanie więcej. Rośnie nasza świadomość na temat metod treningowych, odpoczynku czy samego sprzętu. Z drugiej strony, pandemia wymusiła na markach adaptację do nowej rzeczywistości. Chcemy być jeszcze bliżej wszystkich entuzjastów biegania, zachęcić niezdecydowanych, dzielić się pozytywnymi emocjami, doświadczeniem oraz korzyściami, które wynikają z ruchu w myśl naszego hasła „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Aktywność fizyczna jest ważna jak nigdy wcześniej – powiedział Maciej Razik, przedstawiciel ASICS Polska.

Każdy z nas biega inaczej i trenuje w inny sposób. Ponadto, odpowiednio dobrany sprzęt przekłada się na jakość treningu. Na rynku nie brakuje zaawansowanych technologicznie produktów, ale kluczem do sukcesu jest ich właściwy dobór, tym bardziej że świadoma decyzja zmniejsza ryzyko kontuzji. Jako marka odpowiedzialna społecznie, w tym roku realizujemy szczególną misję w zakresie kształtowania odpowiednich postaw w wymagających czasach pandemii – dodał Daniel Bogacki z ASICS Polska, drugi z pomysłodawców projektu.

Inauguracja Centrum Biegowego ASICS nastąpiła podczas wirtualnej konferencji prasowej. Zapisy na spotkania ze specjalistami będą prowadzone na stronie www.centrumbiegoweasics.pl od 1 lipca br. Platforma będzie dostępna do końca września.

Eksperci:

Trenerzy biegowi – Weronika Zielińska / Kacper Piech

Dietetyk – Katarzyna Biłous

Podolog – Sylwia Pospieszna

Fizjoterapeuta – Łukasz Kłos

Specjaliści produktowi – Kacper Kościelniak / Bartłomiej Kusiak

Więcej informacji:

www.centrumbiegoweasics.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.