Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej
Ruszyła akcja „Cashback” od Mio. 22 produkty, do 250 złotych taniej
Ruszyła tegoroczna edycja akcji „Cashback” na produkty marki Mio. Konsumenci mogą otrzymać nawet do 250 zł zwrotu na jeden z 22 produktów największego producenta wideorejestratorów w Europie.
Zrób sobie prezent
Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy panują bardzo trudne warunki na drodze. Krótszy dzień i częste opady sprawiają, że prawdopodobieństwo uczestnictwa w wypadku jest bardzo wysokie Zazwyczaj to po nim kierowcy doceniają to, że posiadają nagranie, które jest rzetelnymi wiarygodnym odzwierciedleniem zaistniałej sytuacji. Jesień, to czas, w którym marka Mio rozpoczyna akcję „Cashback” , dzięki niej konsumenci mogą otrzymać do 250 zł zwrotu za objęte promocją urządzenie Mio.
Spośród 22 propozycji można znaleźć nawigacje rowerowe, wideorejestratory samochodowe oraz kamerę dedykowaną jednośladom.
Ideą promocji jest częściowy, określony w regulaminie, zwrot pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Jednym z najważniejszych warunków akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział najlepsze i najpopularniejsze modele, jak chociażby najnowsza kamera dedykowana motocyklom, skuterom, czy hulajnogom Mio MiVue M700 (taniej o 250 zł), czy doceniane przez media wideorejestratory Mio MiVue 846 oraz Mio MiVue 818.
- Akcja „Cashback” z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, dlatego postanowiliśmy przeprowadzić ją również w tym roku. 22 modele zostały objęte promocją. Jestem przekonany, że niezależnie czy podróżujemy rowerem, autem, motocyklem wśród zaproponowanej gamy produktów każdy znajdzie coś dla siebie – powiedział Łukasz Tetkowski, Marketing and Communication Head CEE & DACH, Mio Mitac International Corp.
Co zrobić, aby skorzystać z „Cashback”?
Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki należy do 7 stycznia 2022 zakupić jeden z objętych promocją produktów. Następnie wejść na stronę www.miocashback.pl i wypełnić znajdujący się tam formularz. Następnie wysyłać paragon lub fakturę VAT wraz z numerem seryjnym produktu na adres, który został wskazany na stronie akcji.
Więcej szczegółów promocji oraz regulamin można znaleźć na stronie http://www.miocashback.pl/.
Modele urządzeń, które zostały objęte promocją wraz kwotą zwracaną za ich zakup przez Mio Polska:

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.