Soudal wspiera handbikerów
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Dużym sukcesem zakończyła się pierwsza edycja Rajdu Gorących Serc – charytatywnego rajdu rowerowego łączącego aktywność i pasję kolarską z pomocą osobom z niepełnosprawnościami, którego współorganizatorem była firma Soudal. W tym roku udało się zebrać ponad 471 000 złotych na rzecz organizacji wspierających rozwój podopiecznych w obszarze sportu poprzez organizację treningów i obozów, aktywną rehabilitację oraz zapewnienie dostępu do sprzętu.
Rajd Gorących Serc jest inicjatywą powstałą z myślą o usuwaniu barier, z jakimi borykają się kolarze z niepełnosprawnościami. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział 150 uczestników podzielonych na 10 grup, którzy pokonali trzy malownicze trasy rowerowe wokół Warszawy - dwie wyczynowe o dystansie 300 km i 200 km oraz trasę honorową o dystansie 50 km. W rajdzie uczestniczyło aż 24 uczestników z niepełnosprawnościami, a imprezę wspierało ponad 40 wolontariuszy. Zebrane środki zostaną przekazane na konto trzech organizacji, które w ramach swojej misji wspierają osoby z niepełnosprawnościami w uprawianiu kolarstwa i innych dyscyplin sportowych - Fundacja Sport Jest Jeden, Stowarzyszenie VeloAktiv i klub sportowego ZOMA Team. Głównym celem finansowym beneficjentów jest zakup własnego środka transportu dla podopiecznych, którym mogliby przewozić sprzęt na wyjazdy oraz zawody oraz rowerów ręcznych – handbike. Inicjatywę nadal można wesprzeć finansowo poprzez stronę internetową wydarzenia – rajdgoracychserc.pl.
Rajd Gorących Serc był współorganizowany przez firmę Soudal – jednego z czołowych producentów materiałów chemii budowlanej na świecie oraz sponsora profesjonalnej drużyny kolarskiej Soudal Quick-Step. Soudal od wielu lat podejmuje i wspiera działania ukierunkowane na popularyzację zawodowego i amatorskiego kolarstwa w Polsce, identyfikując się z promowanymi w sporcie wartościami: wytrwałością, zaangażowaniem i odważnym pokonywaniem przeszkód. „Mimo, że Soudal od lat wspiera aktywnie kolarstwo – zarówno profesjonalnalistów, jak i amatorów, Rajd Gorących Serc był dla nas wydarzeniem wyjątkowym. Dlatego w organizację wydarzenia zaangażował się nasz zespół. Kolarstwo jest sportem, które łączy w sobie wiele wartości spójnych z wartościami naszej firmy - takich jak zaangażowanie, wytrwałość i determinacja, które w sposób niezwykły pokazali nam kolarze z niepełnosprawnościami, pomimo wielu trudności stający do aktywności i osiągający niesamowite efekty. To było niezwykłe doświadczenie, bardzo cieszymy się, że mogliśmy współorganizować pierwszą i z pewnością nie ostatnią edycję Rajdu Gorących Serc.” – mówi Małgorzata Drzewowska, dyrektor działu marketingu w firmie Soudal.
![Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_274862989,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa
![STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów](/files/_uploaded/glownekonf_466955736,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
![Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku](/files/_uploaded/glownekonf_873383248,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.