10 km elektryzujących emocji
Okaeri Consulting
ul. Łowicka 58/3
02-531 Warszawa
piotr.krynicki|okpr.pl| |piotr.krynicki|okpr.pl
+48 605 284 502
okpr.pl
10 km, tyle przejechali w sobotę 12 czerwca zawodnicy SIXT Business League, pierwszej w historii Polski, całkowicie elektrycznej ligi rowerów górskich. W leśnych terenach wokół Legionowa, na jednej z najtrudniejszych tras górskich na terenie Mazowsza – wykorzystywanych także w ramach cyklu Pucharu Mazowsza, zawodnicy po raz kolejny pokazali, że elektryczny rower to przyszłość sportów kolarskich.
Kolejny start elektrycznej ligi rowerowej SIXT Business League potwierdził piorunującą dynamikę, z jaką rozwija się popularność kolarstwa elektrycznego. Do startu nie tylko dołączyli nowi zawodnicy, zachęceni możliwością skorzystania z profesjonalnie przygotowanych tras Pucharu Mazowsza, ale i kibice, którzy całymi rodzinami głośno zachęcali zawodników do jeszcze intensywniejszego pedałowania – i to pomimo wyzwań pogodowych.
To naprawdę niesamowite, jak wiele energii i dobrych emocji wyzwala sportowe współzawodnictwo. Sądzę, że dla wielu z nas sama adrenalina i endorfiny z powodzeniem zastąpiły wsparcie elektryczne! – mówi Łukasz Żurek, prezes SIXT Polska i jeden z inicjatorów elektrycznej SIXT Business League – Najlepszą cechą rowerów elektrycznych jest to, że pozwalają przeżywać razem wyjątkowe chwile osobom o dowolnym stopniu zaawansowania. Każdego i każdą z nas wspierają tylko tam, gdzie to absolutnie potrzebne, dzięki czemu walka toczy się do samego końca.
Charakterystyka układu wspomagania elektrycznego sprawia, że jest ono aktywne tylko do określonej prędkości. Po jej przekroczeniu – automatycznie się odłącza, przez co e-zawodnik nadrabia „zaoszczędzony” wysiłek, poprzez napędzanie jednośladu, który jest o wiele cięższy od klasycznego roweru. Dzięki temu, charakterystyka przejazdów analizowana na podstawie czasu okrążeń, spalonych kalorii czy rytmu pracy serca – jest bardzo wyrównana między tradycyjnymi a e-rowerami. Z drugiej strony, współzawodnictwo staje się możliwe także dla osób, które dotąd nie trenowały intensywnie kolarstwa.
Wyniki, SIXT Business League – klasa górskich rowerów elektrycznych
- I miejsce Piotr Hankus, RK Exclusive Doors MTB Team
- II miejsce Marta Turoboś, LKK Luks Sławno
- III miejsce Grzegorz Czarnota
Wyniki jasno pokazują, że e-kolarstwo to najbardziej konkurencyjna gałąź sportów rowerowych, gdzie nie liczy się płeć czy wiek zawodnika, a jego lub jej technika oraz wytrzymałość. Następny wyścig
w ramach pierwszej polskiej ligi e-kolarstwa odbędzie się już 19 czerwca w Wiązownej.
SIXT Puchar Mazowsza – Legionowo
Równoległe, na tej samej trasie, odbył się także kolejny, już 3 wyścig w ramach ligi Pucharu Mazowsza,
rozgrywanej na zwykłych rowerach MTB. Wszyscy zgromadzeni zawodnicy przejechali niemal tę samą trasę, rozłożoną w ramach 5-kilometrowej pętli w leśnych okolicach Legionowa.
Wyniki, SIXT Puchar Mazowsza – klasyczne rowery górskie
W klasie Masters:
- I miejsce Jarosław Wolcendorf, Brwinowski Klub Kolarski Jakoobcycles
- II miejsce Andrzej Michniak, Warszawski Klub Kolarski
- III miejsce Łukasz Giziński
W klasie Elita Kobiet:
- I miejsce Antonina Białek¸Warszawski Klub Kolarski
- II miejsce Klaudia Cichacka, MetroBikes.pl
- III miejsce Julia Zięba, LKK Luks Sławno
W klasie Elita Mężczyzn:
- I miejsce Maciej Chmielewski, Warszawski Klub Kolarski
- II miejsce Michał Kamiński, Canyon eSports
- III miejsce Jan Miazek, Warszawski Klub Kolarski
W kategorii Juniorów:
- I miejsce Jan Ambrożkiewicz, Warszawski Klub Kolarski
- II miejsce Mateusz Szyszko, Warszawski Klub Kolarski
- III miejsce Cyprian Świderski, Mitutoyo AZS Wratislavia Wrocław
Kolejne zawody z cyklu SIXT Puchar Mazowsza oraz SIXT Business League odbędą się w Wiązownej. Serdecznie zapraszamy! Więcej informacji:
19 czerwca 2021 roku
09:00 – 16:30
Lokalizacja: https://tiny.pl/r3swq
Program:
- 09:00 rozpoczęcie rejestracji zawodników SIXT Puchar Mazowsza
- 10:00 – 15:00 przejazdy uczestników SIXT Puchar Mazowsza
- 13:40 – 15:00 przejazdy uczestników SIXT Business League
Więcej informacji na temat zawodów można znaleźć na:
SIXT Business League: https://sixtbusinessleague.pl/
SIXT Puchar Mazowsza: https://pucharmazowsza.pl/

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.