2000 mkw siłowni w Hanza Tower – umowa podpisana
Klub Fitness UP, lider branży fitness, planuje otwarcie najnowszego klubu w Szczecinie w 2024 roku. Nowa lokalizacja znajdować się będzie w imponującym Hanza Tower, a klub zajmie ogromną przestrzeń o powierzchni ponad 2000 mkw. To wyjątkowe wydarzenie, które przyniesie mieszkańcom Szczecina nową jakość w dziedzinie aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia.
Szczecin z top lokalizacją i nie tylko
Hanza Tower to prawdziwa wizytówka Szczecina. Ten wysoki na 104 metry wieżowiec – zlokalizowany jest w samym sercu miasta, przy alei Wyzwolenia 50. Budynek powstał w nowoczesnej koncepcji tzw. mix-used – co oznacza, że łączy w sobie ekskluzywne apartamenty z nowoczesnymi przestrzeniami biurowymi, konferencyjnymi i handlowo-usługowymi.
W 2024 roku do grona najemców dołączy UP Klub Fitness. Jednocześnie, będzie to największy obiekt w historii marki UP. Klub, poza imponującym metraż, ponad 2000 mkw, będzie oferował innowacyjne rozwiązania, które uczynią trening jeszcze bardziej satysfakcjonującym i efektywnym. Inspirując się sukcesami klubu m.in. w Lesznie, który zdobył serca mieszkańców swoją nowoczesną koncepcją fitness, również Szczecin będzie miał okazję doświadczyć tej wyjątkowej atmosfery.
– Dzięki nowym najemcom nasza Hanza będzie tętnić usługowo-handlowym życiem, zapewniając mieszkańcom Szczecina ciekawą i różnorodną ofertę. Od początku przyświecał nam cel, by obiekt ten był miejscem, w którym będzie można pojawić się zarówno w towarzyskim, rekreacyjnym, zdrowotnym czy biznesowym celu. Miejscem, w którym można popracować, ale także poćwiczyć, odpocząć i zaznać relaksu – komentuje Małgorzata Ostrowska z Hanza Tower.
Fitness z misją w Szczecinie
Jak zapowiadają przedstawiciele marki, klub zostanie zaprojektowany z myślą o zapewnieniu maksymalnego komfortu i efektywności treningów dla swoich członków. To miejsce, przełamie stereotypy dotyczące tradycyjnych siłowni, oferując swoim gościom szeroką gamę aktywności i udogodnień.
Poszczególne sekcje, od strefy zajęć grupowych, przez obszary dedykowane wolnym ciężarom, aż po maszyny izolowane i strefę funkcjonalną, są zaprojektowane tak, aby każdy członek znalazł coś dla siebie. Dodatkowo część SPA z sauną i solarium oraz strefa relaksu z wygodnymi kanapami, to idealne miejsce do regeneracji po intensywnym wysiłku fizycznym.
Klub Fitness UP w Szczecinie zaspokoi nawet najbardziej wymagających klientów oraz fanów sportu.
Klub Fitness UP będzie nie tylko nową siłownią na mapie Szczecina, ale także miejscem dla których ekologia, świadome żywienie oraz dbanie o siebie, to podstawa działania.
„Projektujemy wnętrza nowoczesnych obiektów sportowych, ale nie zapominamy o ekologii. W naszym klubie nie znajdziecie plastikowych butelek czy zbędnych maszyn z gotowym jedzeniem. Chcemy uczyć, że sport, zdrowie i ekologia potrafią iść w parze.” – komentuje dyrektor generalny Klub Fitness UP Sebastian Gazda.
Wspólnie ku lepszej wersji siebie!
Klub Fitness UP planuje też wprowadzić do Szczecina nowe standardy w dziedzinie fitness i zdrowego stylu życia. „Misja klubu opiera się na idei wspólnoty, wzajemnej motywacji i wsparcia. Dążymy do tego, aby każdy członek klubu osiągał swoje cele, rozwijając się zarówno fizycznie, jak i mentalnie. Nasz klub nie jest tylko miejscem treningów – to prawdziwa społeczność ludzi, którzy razem pracują nad własnym zdrowiem i kondycją. Wizja Klubu Fitness UP to stworzenie przestrzeni, w której każdy czuje się zaangażowany, doceniany i zmotywowany do codziennego dbania o swoje ciało i umysł.” – podsumowuje Sebastian Gazda.
Start już w 2024 roku
Data otwarcia klubu nie jest jeszcze znana, ale zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli marki UP, będą robić wszystko, aby nowe miejsce było dostępne już w drugiej połowie 2024 roku.
„Szczegóły otwarcia zostawimy jeszcze w tajemnicy, ale na pewno nie zabraknie dobrej zabawy, sportu edukacji na temat zdrowego stylu życia w duchu #generacjaUP.” – podsumowuje Marketing Manager Klubu UP Fitness, Natalia Głowicka.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.