7. Cracovia Półmaraton Królewski promuje kampanię Uplifting Minds
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Zakończenie sezonu biegowego zbliża się wielkimi krokami. Jego kulminacyjnym momentem będzie 7. Cracovia Półmaraton Królewski, który wpisuje się w najnowszą, globalną kampanię ASICS pod hasłem Uplifting Minds. Ponadto, marka została sponsorem technicznym wydarzenia. Impreza odbędzie się 17 października.
7. Cracovia Półmaraton Królewski to jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Wyjątkowa trasa prowadzi wśród najważniejszych zabytków oraz malowniczych uliczek Krakowa. Bieg jest organizowany od 2014 roku, a jego niewątpliwą atrakcją jest meta zlokalizowana w TAURON Arenie.
Tegoroczna edycja jest wyjątkowa także dlatego, że wpisuje się w globalną kampanię Uplifting Minds realizowaną przez sponsora technicznego, markę ASICS. Jej celem jest pobudzenie ludzkich umysłów za pomocą aktywności fizycznej. 7. Cracovia Półmaraton Królewski wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń promujących kampanię w ramach Mind Run. ASICS zachęca biegaczy do doświadczenia korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu i wzięcia udziału w pierwszym na świecie badaniu wpływu ruchu na umysł. Globalna, dedykowana platforma „Mind UplifterTM” stanowi połączenie nowoczesnych technologii skanowania twarzy oraz zbierania danych z samoopisu. Narzędzie bada w czasie rzeczywistym realny wpływ ruchu na emocje, nastrój czy skupienie.
Półmaraton w Krakowie to prawdziwe święto biegania. Nie wyobrażamy sobie lepszego miejsca na ekspozycję naszych wartości, które są zgodne z filozofią „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport ułatwia radzenie sobie ze stresem czy izolacją społeczną wywołaną przez pandemię. Naszym celem jest inspirowanie do podejmowania aktywności fizycznej niezależnie od okoliczności czy stopnia zaawansowania. Wspólnie z organizatorami będziemy pobudzać umysły biegaczy, aby czerpali z ruchu jak najwięcej korzyści – powiedział Daniel Bogacki, ASICS Activation Specialist.
Ubiegły rok był dla nas olbrzymim wyzwaniem. W wyniku obostrzeń byliśmy zmuszeni przełożyć imprezę masową, dlatego tym bardziej cieszymy się, że wreszcie spotkamy się na starcie. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z ASICS będziemy świętować sukces nie tylko organizacyjny, ale także frekwencyjny, co ma szczególne znaczenie w trudnych i wymagających czasach pandemii – dodał Krzysztof Kowal, dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.
W ramach sponsoringu technicznego, ASICS dostarczy uczestnikom koszulki z materiałów pochodzących z recyklingu. Firma ufunduje również nagrody dla czołowych biegaczy. Tegoroczna współpraca uwzględnia także wsparcie 14. Biegu Trzech Kopców. Ponadto, w zawodach wezmą udział przedstawiciele grupy biegowej ASICS Frontrunner.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.