Komunikaty PR

Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz.

2021-02-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Antti Autti fiński snowboardzista, medalista mistrzostw świata i pasjonat ekstremalnych wypraw wraz z marką Suunto zapraszają na wyjątkowy cykl filmów, które zainspirują każdego miłośnika mocnych wrażeń i zimowych, skandynawskich krajobrazów.

 

Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz

Fiński snowboardzista Antti Autti wraz z marką Suunto przygotowali niezwykły cykl filmów zatytułowanych “Arctic Lines”. To dokumentacja zimowych wypraw - specjalisty w freerideowej jeździe na snowboardzie - po terenach w okolicy koła podbiegunowego. Ich celem jest wędrówka i jazda na 30 kultowych trasach backcountry na północ od koła podbiegunowego. 

Arktyka jest integralną częścią krajów skandynawskich. To właśnie tam wraz z kamerą rusza nasz bohater, odkrywając niesamowite trasy w pobliżu własnego domu. Ekstremalne warunki pogodowe, noc polarna, dzikie tereny północnej Skandynawii, długie wędrówki i wreszcie zjazdy ze szczytów gór - to właśnie “Arctic Lines”. To także historie pełne niesamowitych przygód oraz przydatne rady dla początkujących i zaawansowanych miłośników sportów zimowych.

 

Arcitic Lines - wyprawy z marką Suunto

Wędrówki w ramach “Arctic Lines” nawigują i zabezpieczają produkty marki Suunto. Niezawodne GPSy, możliwość wcześniejszego planowania tras z poziomu aplikacji, alerty pogodowe, trendy barometryczne, informacje o współrzędnych położenia oraz dane dotyczące tętna pomagające dobrze rozplanować wysiłek na trasie. Wszystko to mieści się w nowoczesnych i niezawodnych zegarkach sportowych od Suunto, które zaprojektowane zostały właśnie w Finlandii.

Co więcej, podczas wypraw zegarki te poddawane są przez Anttiego Auttiego i jego ekipę testom w ekstremalnych warunkach. 

Więcej inspirujących porad i historii Arctic Lines na: https://www.suunto.com/pl-pl/

 

Arctic Lines - Suunto 9 Baro

Suunto 9 Baro to multisportowy zegarek z GPS, który został stworzony z myślą o długich wyprawach i wyczerpujących treningach w ekstremalnych warunkach. Wytrzymała bateria, mechanizmy odporne na niskie temperatury i pomiary dokonywane z niezwykłą dokładnością, to gwarancja bezpieczeństwa i komfort podczas długich wędrówek i ekspedycji. 

Suunto 9 Baro posiada funkcję umożliwiającą ciągłe śledzenie aktywności aż do 120 godzin. Ponadto algorytm FusedTrack™ firmy Suunto łączy dane GPS i czujnika ruchu, by zwiększyć dokładność śledzenia i określania dystansu. Zegarek wyposażony jest m.in. w barometr, nadgarstkowy pomiar tętna oraz ponad 80 trybów sportowych. Jego działanie uzupełnia darmowa aplikacja Suunto, w której można na przykład sprawdzić dokładne statystyki z odbytych treningów. Ponadto jest to doskonałe i pełne wspomnień podsumowanie Twoich odbytych wypraw. 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

-------

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o. o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.