ASICS GEL-KAYANO powraca w nowej wersji
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS już po raz 28. odświeżyła jeden z swoich kultowych modeli biegowych, który zadebiutował na rynku 25 lat temu. GEL-KAYANO 28. słynie z wyjątkowej stabilności, a jego najnowsza odsłona stawia na poczucie komfortu i płynności oraz amortyzację.
Za dodatkową amortyzację w butach ASICS GEL-KAYANO 28 odpowiada pianka FF Blast. Zapewnia responsywne odbicie, gwarantując bardziej dynamiczne odczucia. Nowością jest specjalnie zaprojektowania, niskoprofilowa struktura pięty, która umożliwia bardziej efektywną pracę palców oraz stabilny bieg wraz z poczuciem komfortu. Całość wspiera technologia DYNAMIC DUOMAX, minimalizująca nadmierne przechylanie stopy do wewnątrz.
W nowym modelu istotną rolę odgrywa także dostosowana do płci technologia 3D SPACE CONSTRUCTION, która współgra z materiałem piankowym FF Blast podczas kontaktu z podłożem, jednocześnie zwiększając ogólną wygodę użytkowania butów.
Zaawansowana stabilność zapewnia biegaczom odpowiedni spokój. Ma to szczególne znaczenie, jeśli dosłownie nie widzisz przed sobą podłoża i musisz wiedzieć, że twoje buty gwarantują nie tylko stabilizację, ale również wsparcie na całym dystansie – powiedziała Joanna Mazur, paraolimpijka, mistrzyni Europy i świata w biegach średniodystansowych.
Model ASICS GEL-KAYANO 28 jest dostępny w sprzedaży od 7 czerwca na ASICS.com, Eobuwie.pl, ButyJana.pl i w Sklepach Biegacza.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.