ASICS GEL-NIMBUS 23 – flagowy model biegowy w odświeżonym wydaniu
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadza na rynek 23. edycję neutralnych butów dla entuzjastów biegania, preferujących długie dystanse – GEL-NIMBUS. Na przestrzeni ostatnich 20 lat model – którego nazwa pochodzi od łacińskiego określenia formowania się chmur – stał się synonimem komfortu dla wielu generacji biegaczy. Nowością jest dostosowana do płci technologia TRUSSTIC, zapewniająca kobietom i mężczyznom odpowiednie wsparcie, pomagając wygenerować płynne przejście między krokami.
Specyficzna dla płci technologia 3D SPACE CONSTRUCTION w przedniej części stopy wspiera biegaczki we właściwym dopasowaniu podeszwy środkowej. Uniwersalne nacięcia w podeszwie zewnętrznej różnią się w wersji damskiej i męskiej, aby dać poczucie stabilizacji wraz z elastycznością. Buty zapewniają odpowiednią wygodę oraz absorpcję wstrząsów podczas długich biegów.
Designerzy marki poprawili ich stabilizację, co zapewnia bardziej zrównoważony bieg i płynniejsze przejścia między krokami. Cholewka, stworzona z myślą o komforcie i przewiewności, została wykonana z bardzo miękkiej, specjalnie zaprojektowanej siatki, która sprawdza się szczególnie podczas dłuższych dystansów. Specjalnie zaprojektowany kształt przelotek pomaga cholewce poruszać się bardziej naturalnie wraz ze stopą, a elastyczny panel w okolicy śródstopia odpowiednio otula stopę, aby zapewniać jej większą giętkość.
Buty są dostępne od 1 grudnia br. na stronach Asics.com, Eubowie.pl i Butyjana.pl. Cena wynosi 760,00 zł.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.