Komunikaty PR

ASICS gospodarzem Festiwalu Biegania w Paryżu

2024-03-21  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Marka ASICS zaprasza wszystkich biegaczy do udziału w wyjątkowym weekendzie „Festival of Running”, poświęconemu celebrowaniu mocy biegania, która porusza umysły i podnosi na duchu wszystkich biegaczy, niezależnie od ich umiejętności. Trzydniowa impreza odbędzie się w Paryżu w dn. 5-7 kwietnia br.

Festiwal biegania rozpocznie się 5 kwietnia, zatwierdzonym przez World Athletics elitarnym biegiem na dystansach 5 lub 10 km. W rywalizacji weźmie udział około 90 sportowców, w tym Mekdes Woldu, Adel Mechaal i Nadia Battocletti. Start oraz meta będą zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie Palais Royal. Wszyscy, którzy nie będą mogli wspierać biegaczy na trasie, będą mogli śledzić zmagania za pośrednictwem globalnej transmisji na www.asics.tv/paris.

Dzień później ASICS będzie współorganizatorem Paris Run For All – oficjalnego biegu, wchodzącego w skład imprez towarzyszących maratonowi w Paryżu – na dystansie 5km. Marka będzie również wspierać mini maraton dla dzieci, aby umożliwić osobom w każdym wieku doświadczenia pozytywnego wpływu ruchu na ciało oraz umysł.

Niedziela będzie prawdziwym świętem dla biegaczy z całego świata. Ponad 50 tysięcy osób stanie na starcie Schneider Electric Paris Marathon, którego ASICS jest sponsorem technicznym. Strefa Cheer Zone zostanie zlokalizowana na 39. km (Place du Trocadero) i będzie oferować muzykę na żywo, wiele przybitych „piątek” i mnóstwo pozytywnej energii na ostatnich kilometrach biegu.

Organizujemy festiwal biegania w Paryżu, aby zademonstrować siłę sportu, jego wpływ w podnoszeniu na duchu, pozytywnym nastawieniu i inspirowaniu jak największej liczby osób do ruchu dla ich dobrego samopoczucia fizycznego oraz psychicznego. W ASICS zawsze wierzyliśmy w korzyści płynące z ruchu dla ciała i umysłu. Właśnie dlatego nazywamy się „Anima Sana In Corpore Sano”, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Ten wyjątkowy weekend będzie otwarty dla wszystkich, którzy chcą poruszyć swoje umysły razem z nami. Jednoczymy wszystkich biegaczy, niezależnie od stopnia zaawansowania, aby rozruszać cały Paryż w duchu aktywnego stylu życia – powiedział Gary Raucher, EVP w ASICS EMEA.

Polskę na tym wydarzeniu będzie reprezentować Adam Nowicki, ambasador ASICS, biegacz długodystansowy, wielokrotny medalista mistrzostw Polski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.