Komunikaty PR

ASICS i Eobuwie.pl łączą siły, aby zapewnić pełną opiekę na biegowych ścieżkach

2020-11-02  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Bieganie jest elementarną formą ruchu dostępną dla każdego, a w swojej różnorodności otwiera niezliczone możliwości odnalezienia własnego stylu i realizacji własnych celów. Marka ASICS i Eobuwie.pl inaugurują cykl warsztatów online z udziałem ekspertów, które zostaną przeprowadzone w dn. 2-8 listopada o godz. 18:00 na oficjalnym fan page’u Eobuwie.pl na Facebooku. Pierwotnie, wydarzenia miały odbywać się cyklicznie w wybranych sklepach stacjonarnych, jednak ze względu na pandemię zostały przeniesione do sieci.

Ruch na świeżym powietrzu nie tylko poprawia kondycję fizyczną, czyniąc nas zdrowszymi, silniejszymi i bardziej wytrzymałymi, ale ma także doskonały wpływ na psychikę, stanowiąc remedium na stresujące okoliczności, z którymi obecnie mierzy się cały świat. ASICS, wraz z Eobuwie.pl, uruchamia cykl szkoleń online dla wszystkich entuzjastów biegania. Inicjatywa, w którą zostali zaangażowani czołowi eksperci w swoich dziedzinach, ma na celu między innymi dzielenie się wiedzą w zakresie odpowiedzialnego treningu, unikania kontuzji, podejmowania nowych biegowych wyzwań czy odpowiedniego doboru obuwia w zależności od potrzeb oraz stopnia zaawansowania.

Jako firma odpowiedzialna społecznie i w wyniku kolejnych restrykcji wywołanych przez pandemię, wspólnie z naszym partnerem zdecydowaliśmy się zrealizować nasz pierwotny plan, przenosząc wydarzenie do Internetu. Założenia projektu pozostały zatem bez zmian. Zapraszamy do współpracy trenerów, fizjoterapeutów, dietetyków, utytułowanych biegaczy oraz członków naszego teamu ASICS FrontRunner, zapewniając holistyczne podejście do treningu. Chcemy dzielić się unikalną wiedzą, która będzie wartościowa z perspektywy uczestników naszych warsztatów. Idea przyświecająca ASICS od ponad 70 lat, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”, jeszcze nigdy nie była tak aktualna, jak w obecnej sytuacji  – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS.

Udział w webinariach jest bezpłatny. Są one skierowane do wszystkich osób, które chcą być na bieżąco z nowinkami, trendami oraz zasadami bezpiecznego treningu. W celu zachęcenia do aktywnego uczestnictwa, organizatorzy przygotowali dedykowane konkursy. Przed każdym webinarem pojawi się konkursowy post, pod którym będzie można zadawać pytania. Autorzy najciekawszych zostaną nagrodzeni biegowymi gadżetami ASICS, a pytania zadane ekspertom podczas transmisji.

Na cykl składa się łącznie siedem spotkań online, które będą moderowane przez dziennikarza sportowego Damiana Bąbola. Każde z nich zostanie poświęcone innemu obszarowi tematycznemu.

Szczegóły wydarzenia oraz link do zapisów można znaleźć na fab page’u Eobuwie na Facebooku.

Link do pierwszego warsztatu:

https://www.facebook.com/events/2680918818813958

Harmonogram warsztatów:

2 listopada„Jak zapobiegać typowym kontuzjom biegowym?”; ekspert: Magdalena Nowosielska – fizjoterapeutka  

3 listopada„Dlaczego warto rozpocząć przygodę z bieganiem i jak się za to zabrać?”; ekspert: Weronika Zielińska – trenerka lekkiej atletyki

4 listopada„ABC biegów terenowych”; eksperci: Gabriela Rolka  i Kacper Piech – trenerzy i organizatorzy biegów górskich

5 listopada„Bieganie to nie tylko bieganie – trening uzupełniający okiem fizjoterapeuty”; ekspert: Łukasz Kłos – fizjoterapeuta

6 listopada„Bieganie a odchudzanie: teoria i praktyka”; eksperci: Katarzyna Biłous – dietetyk sportowa; Kinga Wesołowska – biegaczka

7 listopada„Fachowy dobór butów biegowych bez wychodzenia z domu”; ekspert: Paweł Machowski – ekspert biegowy ASICS

8 listopada„Bieganie i macierzyństwo od A do Z”; ekspert: Paula Slendak – biegaczka, mama dwójki dzieci

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.