ASICS motywuje uczestników Cracovia Półmaratonu Królewskiego
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Cracovia Półmaraton Królewski zbliża się wielkimi krokami. Dla wielu biegaczy jest to zwieńczenie sezonu i jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Marka ASICS, sponsor techniczny imprezy, dodaje skrzydeł wszystkim uczestnikom, zachęcając ich bliskich do aktywnego kibicowania.
Już w najbliższy weekend Kraków po raz kolejny stanie się stolicą polskiego półmaratonu. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa również dlatego, że wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń sportowych promujących kampanię Uplifting Minds w ramach Mind Run – inicjatyw, które mają pobudzić zarówno umysł, jak i ciało. Celem globalnej akcji prowadzonej przez markę ASICS jest zwrócenie uwagi na mentalne korzyści wynikające z regularnego podejmowania aktywności fizycznej.
Chcemy pobudzić nie tylko Kraków, ale również całą Polsce. Skutecznie implementujemy nowoczesne technologie za pomocą narzędzia „Mind UplifterTM”, które bada w czasie rzeczywistym wpływ sportu na nasz stan emocjonalny. Uczestnicy Cracovia Półmaratonu będą mogli wziąć udział w globalnym badaniu, pozwalającym sprawdzić, jak ruch oddziałuje na nasze emocje czy nastrój. Przed nami wielkie święto biegania, dlatego przygotowaliśmy wiele atrakcji również dla kibiców, którzy za pomocą dedykowanej platformy będą mogli wspierać swoich bliskich i motywować ich w trakcie zawodów – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
ASICS daje możliwość wsparcia biegaczy w kluczowym momencie, tuż za 15 km. Na telebimie będą wyświetlać się zdjęcia i hasła motywacyjne wpisane na stronie www.upliftkrakow.pl. Będzie to możliwe po odebraniu pakietów startowych. Ponadto, w strefie EXPO na zawodników będą czekać dedykowane gift boxy oraz testy obuwia. W pakietach znajdą się również koszulki techniczne pochodzące z materiałów z recyklingu. ASICS wyprodukował ich łącznie w liczbie 3 500 sztuk. Impreza odbędzie się w niedzielę, 17 października. Start półmaratonu o godz. 10:30.
Więcej informacji:
www.upliftkrakow.pl
www.asics.com

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.