ASICS motywuje uczestników Cracovia Półmaratonu Królewskiego
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Cracovia Półmaraton Królewski zbliża się wielkimi krokami. Dla wielu biegaczy jest to zwieńczenie sezonu i jedno z największych wydarzeń biegowych w Polsce. Marka ASICS, sponsor techniczny imprezy, dodaje skrzydeł wszystkim uczestnikom, zachęcając ich bliskich do aktywnego kibicowania.
Już w najbliższy weekend Kraków po raz kolejny stanie się stolicą polskiego półmaratonu. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa również dlatego, że wchodzi w skład najważniejszych wydarzeń sportowych promujących kampanię Uplifting Minds w ramach Mind Run – inicjatyw, które mają pobudzić zarówno umysł, jak i ciało. Celem globalnej akcji prowadzonej przez markę ASICS jest zwrócenie uwagi na mentalne korzyści wynikające z regularnego podejmowania aktywności fizycznej.
Chcemy pobudzić nie tylko Kraków, ale również całą Polsce. Skutecznie implementujemy nowoczesne technologie za pomocą narzędzia „Mind UplifterTM”, które bada w czasie rzeczywistym wpływ sportu na nasz stan emocjonalny. Uczestnicy Cracovia Półmaratonu będą mogli wziąć udział w globalnym badaniu, pozwalającym sprawdzić, jak ruch oddziałuje na nasze emocje czy nastrój. Przed nami wielkie święto biegania, dlatego przygotowaliśmy wiele atrakcji również dla kibiców, którzy za pomocą dedykowanej platformy będą mogli wspierać swoich bliskich i motywować ich w trakcie zawodów – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
ASICS daje możliwość wsparcia biegaczy w kluczowym momencie, tuż za 15 km. Na telebimie będą wyświetlać się zdjęcia i hasła motywacyjne wpisane na stronie www.upliftkrakow.pl. Będzie to możliwe po odebraniu pakietów startowych. Ponadto, w strefie EXPO na zawodników będą czekać dedykowane gift boxy oraz testy obuwia. W pakietach znajdą się również koszulki techniczne pochodzące z materiałów z recyklingu. ASICS wyprodukował ich łącznie w liczbie 3 500 sztuk. Impreza odbędzie się w niedzielę, 17 października. Start półmaratonu o godz. 10:30.
Więcej informacji:
www.upliftkrakow.pl
www.asics.com

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.