ASICS odświeża biegową legendę – GEL-CUMULUS 23
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Lekka podeszwa środkowa FLYTEFOAM oraz technologia 3D SPACE CONSTRUCTION to kluczowe cechy 23. wersji kultowego obuwia biegowego – ASICS GEL-CUMULUS. Odświeżony model został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewniać jeszcze więcej komfortu i amortyzacji podczas pokonywania kolejnych kilometrów.
Marka ASICS wyniosła swój flagowy model na wyższy poziom, koncentrując się na wygodzie oraz przyciągającym wzrok designie. Ulepszone i bardzo wszechstronne buty pozwalają czerpać z biegania maksimum radości w myśl idei „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.
Projektanci wykorzystali technologię GEL w połączeniu z grubszą warstwą ultralekkiej podeszwy środkowej FLYTEFOAM, która zapewnia amortyzację i wygodę, jednocześnie utrzymując odpowiednią responsywność buta. Bezszwowa cholewka z siateczki otula stopę, gwarantując dodatkową warstwę komfortu.
Zaawansowana technologia 3D SPACE CONSTRUCTION wspiera określone obszary pod stopami w zależności od płci biegacza. Oznacza to, że model ASICS GEL-CUMULUS 23 jest zoptymalizowany pod kątem stylu biegania zarówno kobiet, jak i mężczyzn.
Płynniejszy krok pozwala jeszcze dłużej cieszyć się radością z samego biegania. Nasz najnowszy model zapewnia maksymalną amortyzację, wygodę, pozostając jednocześnie responsywnym i lekkim. Jest idealnym rozwiązaniem do codziennego treningu bez względu na poziom zaawansowania. Sport szczególnie teraz nabrał zupełnie nowego znaczenia. Podnosi nas na duchu, pozwala zapomnieć o społecznej kwarantannie, dlatego GEL-CUMULUS 23 jest propozycją dla wszystkich, którzy właśnie w bieganiu poszukują mentalnej równowagi – powiedział Shuhei Takemura, manager w zespole rozwoju biegania wyczynowego i obuwia w ASICS.
ASICS GEL-CUMULUS 23 zadebiutował na rynku 1 maja br. i jest dostępny zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online ASICS. W szerszym zakresie będzie natomiast dostępny od 1 czerwca br. na Eobuwie.pl, ButyJana.pl, Sklepbiegacza.pl oraz specjalistycznych sklepach biegowych.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.