Komunikaty PR

ASICS prezentuje nowe badania i wspiera biegaczy

2020-09-01  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Od początku lockdownu wywołanego przez pandemię COVID-19, Europa przeżywa nieustający boom na bieganie jako aktywną formę spędzania wolnego czasu poza domem. Najnowsze dane marki ASICS w oparciu o aplikację RunKeeper pokazują, że ten sport uprawia więcej osób niż w analogicznym okresie w 2019 r. Średni wzrost aktywnych biegaczy na Starym Kontynencie kształtuje się na poziomie 4,3% w czerwcu oraz lipcu.

Eksperci twierdzą, że wystarczy 91 dni, aby wszelkiego rodzaju ćwiczenia stały się nawykiem. Nie inaczej wygląda sytuacja z bieganiem. Wyniki niezależnych badań przeprowadzonych przez markę ASICS wśród osób, które rozpoczęły lub wznowiły swoją przygodę z tym sportem w trakcie pandemii pokazują, że 84% z nich planuje biegać nadal, a nawet częściej w niedalekiej przyszłości.

Ponadto, prawie połowa (49%) Europejczyków biega, aby poprawić swoją kondycję psychiczną w trakcie lockdownu, a 47% z nich traktuje tę aktywność jako idealny sposób na odstresowanie. Z drugiej strony, 62% osób przyznało, że nie otrzymało wiarygodnych informacji dotyczących kluczowych elementów biegania, narażając się na kontuzję lub rezygnację z nowo odkrytej pasji. Główne pytania, na które biegacze-amatorzy oczekują odpowiedzi:

  • Jak utrzymać motywację (42%)?
  • Jak znaleźć odpowiednie buty (38%)?
  • Jak uniknąć bólu mięśni i stawów (34%)?
  • Jak przeprowadzić optymalny trening (33%)?
  • Jak uniknąć kontuzji (32%)?
  • Jak stawiać przed sobą rozsądne cele (31%)?

 

W odpowiedzi na badania, ASICS przygotował kilka prostych wskazówek i sugestii dla każdego z kluczowych obszarów, aby pomóc biegaczom świadomie kontynuować swoją sportową podróż:

  • Zadbaj o organizację i śledź swoje postępy
  • Zadbaj o odpowiednie nawodnienie
  • Poznaj swoją stopę
  • Trenuj w różnych modelach butów
  • Trenuj z głową i ciesz się bieganiem
  • Zaskocz samego siebie

 

Bieganie jest jednym z najłatwiejszych sportów, niosąc za sobą niesamowite korzyści fizyczne i psychiczne. Wszyscy biegacze, a zwłaszcza Ci, którzy dopiero są na początku swojej drogi, potrzebują niezbędnego wsparcia i wskazówek, które pomogą im utrzymać motywację, uniknąć kontuzji oraz trenować w myśl hasła „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Jako wiodąca marka sportowa, potrzeby biegaczy są nam szczególnie bliskie i dokładamy wszelkich starań, aby otoczyć ich opieką oraz wspierać w realizacji celów – powiedziała Linda van Aken, Vice President Running ASICS.

Przebadana próba europejska wyniosła 3044 osób (wiek 18-55), obejmując te osoby, które dopiero zaczęły biegać lub wróciły do biegania od marca 2020 r. Badanie w formie online zostało przeprowadzone w okresie 8-12 lipca 2020 r.*

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.