Komunikaty PR

ASICS przestawia siatkarską nowość – SKY ELITE FF2

2021-06-28  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl

Marka ASICS wprowadza na rynek drugą odsłonę butów do piłki siatkowej SKY ELITE FF2. W najnowszym modelu zostały zastosowane zaawansowane technologie wsparcia odbicia i stabilizacji lądowania po wyskoku. W obuwiu na co dzień występują Joanna Wołosz i Fabian Drzyzga.

W projektowanie butów zostali zaangażowani reprezentantka Niemiec, Louisa Lippmann, reprezentant Włoch, Filippo Lanza oraz Japonii, Masahiro Yanagida. Wnioski ze współpracy z profesjonalnymi graczami przełożyły się na wdrożenie innowacyjnych cech konstrukcyjnych, jak zakrzywiony kształt pięty, który przekłada się na siłę odbicia czy technologia FLYTEFOAM Propel, amortyzująca lądowanie.

Poprzez nowatorskie rozwiązania produkcyjne, zwiększamy wydajność siatkarzy podczas gry. Projektowaliśmy ten model z myślą o ruchu skoku od pierwszego kroku aż do lądowania. Wierzymy, że tworzymy buty, które potrafią podnieść zarówno umysł, jak i ciało. Jest to zgodne z naszą założycielską filozofią, towarzyszącą nam do dziś – powiedział Hiroyuki Ichikawa z zespołu projektowego ASICS.

Pewność siebie, wiara we własne umiejętności są dla mnie bardzo ważne. Kiedy czuję się pewnie, mogę wznosić się na jeszcze wyższy poziom. Dzięki temu jestem lepszym graczem i kolegą z drużyny, a to oznacza, że mogę podejmować ryzyko oraz inspirować innych. W butach SKY ELITE FF2 mogę skakać jeszcze wyżej i mam niezbędne poczucie komfortu – dodał Filippo Lanza, siatkarski wicemistrz świata z 2015 r.

Buty będzie można nabyć na stronie ASICS.com od 1 lipca. Modele w dedykowanej kolorystyce Sunrise Red, która nawiązuje do miasta Tokio i jest symbolem nadziei oraz oddania sportowców, pojawią się w sprzedaży jeszcze tego lata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.