ASICS szykuje ultraszybki event dla sportowców z całego świata
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS ogłosiła nowe wydarzenie „Be (at) Your Personal Best” (pol. „Osiągaj najlepsze wyniki”) z ultraszybkim modelem METASPEED Sky w roli główniej. Wyselekcjonowani biegacze z całego świata spróbują pobić własne rekordy życiowe na dwóch wybranych dystansach. Równoległa próba poprawy dotychczasowych osiągnięć odbędzie się 24 kwietnia br.
Każdy biegacz, będący w życiowej formie, jest w stanie pobić swój rekord na ulubionym dystansie. Wierzymy, że nasz najnowszy but METASPEED Sky jest właśnie stworzony do poprawy indywidualnych osiągnięć. Potwierdzają to nie tylko badania naszych naukowców, ale również ostatnie wyniki osiągane przez naszych sportowców w biegach ulicznych – powiedziała Linda Van Aken, wiceprezes ds. biegania ASICS EMEA.
Biegacze współpracujący z japońską marką spróbują pobić własne rekordy na dwóch dystansach – 5 lub 10 km. Wyzwanie podejmą między innymi tak utytułowani zawodnicy, jak Julien Wanders, Sondre Nordstad Moen oraz Mekdes Woldu. Polskę w tym wydarzeniu będzie reprezentować Damian Kabat – wielokrotny medalista mistrzostw kraju w biegach długodystansowych.
„Życiówka” dla każdego z nas jest niesamowitym wydarzeniem. Trenujemy przecież po to, aby być coraz lepszym. Jest to również prawdziwy triumf zarówno ciała, jak i umysłu. Czekam z niecierpliwością na swój start. Jestem pewien, że odpowiednie i zaawansowane technologicznie buty przełożą się na jeszcze szybszy bieg – dodał Julien Wanders, rekordzista Europy w półmaratonie, który tym razem zmierzy się z dystansem 5 km.
Stream z eventu będzie dostępny 24 kwietnia na globalnych i lokalnych kanałach ASICS.
METASPEED Sky
Model umożliwia biegaczom osiągać większą szybkość przy znacznie wydłużonym kroku. Energetyczna pianka FF Blast TurboTM w podeszwie środkowej w połączeniu z napędową płytką z włókna węglowego pozwalają oszczędzać energię, jednocześnie utrzymując wysokie tempo na końcowych odcinkach dystansu. Buty są dostępne w sprzedaży od 31 marca na ASICS.com i w Sklepie Biegacza.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.