ASICS uruchamia wirtualną akademię tenisa
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent odzieży sportowej, ASICS uruchomił nowy projekt skierowany do społeczności tenisa ziemnego. Wirtualna akademia zapewnia wszystkim entuzjastom tego sportu nieograniczony dostęp do szkoleń oraz porad ekspertów współpracujących z japońską marką. Jednym z nich jest Patrick Mouratoglou, trener 23-krotnej triumfatorki turniejów wielkoszlemowych, Sereny Williams.
Niezależne badania przygotowane w 2019 r. przez globalną firmę MetrixLab wskazują, że 90% tenisistów polega na zaleceniach trenerów w zakresie poprawy swojej gry. Większość opiekunów przywołuje jednak permanentny brak czas oraz zasobów na bieżące śledzenie wszystkich nowinek, a także realizację pełnych planów treningowych.
Wirtualna akademia tenisa ma ułatwić trenerom, ale również samym tenisistom dostęp do potrzebnych im informacji. W skład ekspertów ASICS weszli zawodowi trenerzy, specjaliści od treningu siłowego, fizjoterapeuci oraz psycholodzy sportu, którzy na dedykowanej platformie społecznościowej będą dzielić się merytorycznymi artykułami i materiałami wideo, uwzględniającymi najnowsze, treningowe trendy.
Wiemy, jaką rolę w rozwoju każdego zawodnika pełni trener, zarówno na korcie, jak i poza nim. Naszym wiodącym celem jest wspieranie szkoleniowców w zakresie dostępu do najnowszej wiedzy eksperckiej, aby mogli w pełni poświęcić się rozwojowi swoich podopiecznych, sukcesywnie poprawiając ich grę – powiedział Gary Raucher, wiceprezes wykonawczy ASICS.
Użytkownicy uzyskają także dostęp do indywidualnych sesji szkoleniowych, dzięki którym dowiedzą się, jak określić styl gry oraz dobrać odpowiednie produkty, aby nie tylko poprawić wyniki, ale również zapobiec kontuzjom. – Poza aspektem poradnikowym, zależy nam na tym, aby tenisiści świadomie wybierali obuwie dostosowane do sposobu i miejsca ich gry. Buty do tenisa mogą wydawać się bardzo podobne, ale każdy z nich jest wyposażony w określoną technologię, wspierającą i chroniącą naturalny ruch stopy. Jest to szczególnie istotne w zakresie prewencji przeciw kontuzjami – dodała Rene Zandbergen, dyrektor ds. innowacji produktowych ASICS Tennis.
Założycielem i prezesem akademii jest Patrick Mouratoglou, który opiekuje się najlepszymi zawodnikami na świecie, a Amerykankę, Serenę Williams doprowadził do dziesięciu zwycięstw w turniejach Wielkiego Szlema, a także olimpijskiego złota w Londynie. – Bycie trenerem oznacza pomaganie podopiecznym w wydobyciu z nich pełnego, sportowego potencjału. Dzięki nowej, wirtualnej platformie wymiana wiedzy oraz doświadczeń stała się jeszcze łatwiejsza. Rozpoczynając rok temu współpracę z marką ASICS, mieliśmy jeden cel – przyczynić się do rozwoju dyscypliny. Uruchamiając ten unikalny projekt, postawiliśmy kolejny krok do pełnej realizacji tej obietnicy – stwierdził francuski szkoleniowiec.
Więcej informacji znajduje się na stronie:
www.asics.com/tennis-academy

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.