ASICS wprowadza nową, ekologiczną kolekcję z okazji Dnia Ziemi
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS wprowadziła na rynek nową kolekcję odzieży oraz butów do biegania, która została wyprodukowana wyłącznie w oparciu o materiały ponownego użytku pochodzące z recyklingu. Ekologiczne produkty powstały z okazji Dnia Ziemi, obchodzonego na całym świecie 22 kwietnia.
Nowa kolekcja pod nazwą Earth Day Pack jest jak dotąd najbardziej przyjazną dla środowiska propozycją przygotowaną przez japońską markę. Produkty powstały z około pięciu ton odpadów tekstylnych, które zostały poddane recyklingowi, a następnie wprowadzone do ponownego użytku. W jej skład wchodzą najpopularniejsze modele biegowe, między innymi GEL-NIMBUS 23 oraz GLIDERIDE 2, a także odzież przeznaczona do uprawiania sportu. Na wszystkich butach znalazła się ikona słonecznika symbolizująca zaangażowanie marki w ochronę środowiska.
W modelach do biegania zastosowano szereg rozwiązań minimalizujących negatywny wpływ na kondycję naszej planety. Wyściółka została opracowana przy użyciu technologii oszczędzającej mechanizm barwienia, zmniejszając emisję dwutlenku węgla o około 45% i ograniczając zużycie wody o około 33% w porównaniu z konwencjonalnymi procesami produkcji.
Naszym celem zawsze było wspieranie sportowców, zarówno amatorów, jak i wyczynowców, w osiągnięciu zdrowego umysłu poprzez ruch. Jeśli chcemy skutecznie realizować nasze cele, musimy troszczyć się o naszą planetę. Od lat angażujemy się w proekologiczne inicjatywy, dążąc do produkcji w obiegu zamkniętym, która pomaga zmniejszyć emisję dwutlenku węgla i utrzymać globalne ocieplenie na poziomie poniżej 1,5 stopnia. Mówi się, że tylko 1% światowych odpadów tekstylnych jest poddawanych recyklingowi, podczas gdy ponad 70% odzieży trafia na wysypiska lub do spalarni. Wprowadzając innowacje do naszego procesu produkcyjnego, staramy się łagodzić negatywne skutki zmian klimatycznych, a także budować świadomość na temat wyzwań, jakie stoją stoją przed naszą planetą, za którą jesteśmy przecież odpowiedzialni – powiedział Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor operacyjny ASICS.
Earth Day Pack jest już drugą tegoroczną kolekcją ASICS powstałą w oparciu o materiały pochodzące z recyklingu. Kilka tygodni temu japońska firma wprowadziła na rynek Sunrise Reborn, obejmującą limitowaną linię butów do biegania. W skład nowej kolekcji wchodzą natomiast również produkty z gamy lifestyle’owej. Wszystkie są dostępne na ASICS.com od 16 kwietnia br.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.