Komunikaty PR

ASICS zaprasza kobiety do programu „Sunrise”

2021-03-08  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Marka ASICS w Europie uruchamia nowy program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne.

Program „Sunrise” ma charakter edukacyjno-aktywacyjny. Łączy porady i prezentuje ćwiczenia ekspertów japońskiej marki, których wiodącym celem jest redukcja stresu poprzez sport. Swoimi doświadczeniami oraz wiedzą na dedykowanej platformie podzielą się angielska zawodniczka netballa Eboni Usoro-Brown, szwedzka biegaczka Sarah Lahti, a także trenerka personalna Rabea Kiess. Z samouczków wideo, dostępnych od 8 marca, będzie można między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób ruch zmniejsza obciążenie psychiczne, jak można radzić sobie z presją oraz zrównoważyć cykl menstruacyjny.

Największym wyzwaniem w mojej karierze sportowej był powrót po operacji ścięgna Achillesa. W trakcie żmudnej rehabilitacji uświadomiłam sobie, jak ważna jest równowaga psychiczna. Mimo wielkiego wyzwania, stało się dla mnie jasne, że ruch podnosi nie tylko moje ciało, ale również umysł – powiedziała Sarah Lahti, rekordzistka Szwecji w półmaratonie i wicemistrzyni Europy w biegu na 10 000 m.

W program „Sunrise” zostali zaangażowani ambasadorzy i sportowcy marki ASICS. Eksperci z całej Europy będą prowadzić na żywo sesje treningowe dostępne w mediach społecznościowych zgodnie z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

Kolekcja Sakura

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, ASICS wprowadził na rynek dedykowaną kolekcję produktów dla pań pod nazwą Sakura. Inspiracją dla jej powstania był spokój natury oraz balans pomiędzy ciałem a umysłem. Nowa kolekcja, obejmująca zarówno obuwie, jak i odzież sportową, ma wspierać kobiety w osiągnięciu spokoju ducha poprzez sport. W jej skład wchodzą koszulki i legginsy do biegania oraz fitnessu czy zupełnie nowe komplety do tenisa. Oferta obuwia obejmuje wysoce responsywny model DYNABLAST, wygodny i komfortowy GEL-NIMBUS 23, a także energooszczędny GLIDERIDE 2. Buty SOLUTION SPEED FF 2 oraz COURT SPEED FF zostały z kolei stworzone z myślą o miłośniczkach tenisa.

Bieg dookoła świata w 10 dni

Kobiety na co dzień borykają się z ogromnym stresem oraz presją, a ruch ma moc łagodzenia negatywnych emocji i podnoszenia na duchu. ASICS zachęca wszystkie panie do udziału w wirtualnym biegu dookoła świata pod nazwą #ThisIsForMe. Celem jest pokonanie dystansu 40 075 km (długość równika) w dn. 8-17 marca. Rejestracja jest darmowa i nie obowiązuje limit uczestniczek. Biegaczki są zachęcane do podjęcia o poranku aktywności fizycznej i udostępnienia selfie w mediach społecznościowych, wykorzystując hashatagi #SunriseMind, #ThisIsForMe oraz tag @asicsfrontrunnes. Za każde zdjęcie, marka przekaże datek na organizację Mind, zajmującą się badaniem zdrowia psychicznego w sporcie i działaniem na rzecz zdrowia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport 7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej Biuro prasowe
2024-04-26 | 07:24

7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej

Powszechnie wiadomo, że sport poprawia ogólną kondycję fizyczną, może pomóc w utracie wagi i osiągnięciu szczuplejszej sylwetki. Nie są to jednak jedyne korzyści płynące z
Sport NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu
2024-04-25 | 12:30

NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu

Wyprodukowane z myślą o zwrocie i recyklingu – marka ASICS przedstawia najnowszy model biegowy NIMBUS MIRAI. Obuwie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby można było
Sport Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
2024-04-25 | 08:00

Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!

Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.