Komunikaty PR

,,Bądź aktywny z VIVO! Krosno”

2021-07-22  |  16:19
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

VIVO! Krosno po raz kolejny rzuca sportowe wyzwanie rowerzystom. Po ogromnym sukcesie ubiegłorocznej edycji, także w tym roku miłośnicy rowerów będą mogli wziąć udział w rowerowej rywalizacji. Akcja „Bądź aktywny z VIV! Krosno” odbędzie się w dniach 2-29 sierpnia.

VIVO! Krosno znów zachęca do uprawiania sportu i zdrowego stylu życia. Już 2 siepnia rusza II edycja akcji ,,Bądź aktywny z VIVO! Krosno”, popularyzująca jazdę na rowerze jako sposobu na poprawę kondycji fizycznej i stanu zdrowia. W ubiegłym roku w wyzwaniu wzięło udział ponad 500 osób, które przejechały łącznie ponad 81 tys. km, oszczędzając tym samym niemal 20,5 tys. kg CO2.

W rowerowej rywalizacji będzie mógł wziąć udział każdy, kto w dniach 2-29 sierpnia zarejestruje się w aplikacji Activy. Aplikacja jest dostępna na platformie Google Play oraz App Store. Wyzwanie jest podzielone na dwutygodniowe edycje – pierwsza odbędzie się w dniach 2-15 sierpnia, druga
w dniach 16-29 sierpnia.

Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Uczestnicy wyzwania będą rywalizować ze sobą w jeździe na rowerze. Rywalizacja będzie się odbywać o dowolnej porze dnia i nocy. Za każdą zapisaną trasę o długości minimum 1,5 km zostaną przyznane punkty. Każdy przejechany kilometr wyzwania to 2 punkty. Dodatkowo za pierwsze 4 przejazdy w ciągu dnia uczestnik otrzyma bonusowe 10 pkt, a jeśli przejazd rozpocznie się lub zakończy przy Centrum Handlowym VIVO! Krosno, będzie to aż 30 pkt (możliwe do zdobycia tylko dwa razy dziennie). Aby punkty bonusowe zostały naliczone, między zakończeniem jednego przejazdu, a rozpoczęciem kolejnego musi nastąpić przynajmniej 30-minutowa przerwa.

Rywalizacja toczyć się będzie osobno w kategoriach: damskiej i męskiej. Aby punkty za przejazd zostały zaliczone, jazdę należy rozpocząć lub zakończyć w punkcie oddalonym nie więcej niż 50 km od VIVO! Krosno. Danego dnia uczestnik może wykonać maksymalnie 4 przejazdy.

Wyniki uczestników będą rejestrowane w aplikacji, a po każdym dwutygodniowym cyklu organizatorzy nagrodzą Kartami Podarunkowymi VIVO! aż 28 rowerzystów . Będą to Karty o wartości 100 zł (miejsca 1-5), 50 zł (osoby, które zajmą pozycje: 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50). Po zakończeniu obu etapów (jeden etap trwa 14 dni) organizatorzy wyróżnią najlepszych w Klasyfikacji Generalnej – trzy osoby w każdej z kategorii otrzymają odpowiednio Karty Podarunkowe o wartości 1 000zł, 500 zł oraz 300zł. Warunkiem pobrania wszystkich powyższych nagród jest zdobycie min. 150 punktów w jednym etapie.

Dodatkowo zgromadzone punkty, będzie można wymienić za pomocą aplikacji, na interesujące nagrody m.in.: smartwatch, plecaki, vouchery do kina Helios, karnety do klubu Xtreme Fitness Gyms, wejściówki na obiekty MOSiR Krosno: kompleks basenów Bursaki, korty tenisowe, park linowy czy siłownię. Dostępne będą także karnety na zajęcia Trenujemy Krosno, słoiki miodu z Pasieki VIVO! Krosno oraz wiele innych upominków ufundowanych przez partnerów wydarzenia.

Akcję wspierają: MOSiR Krosno, Kino Helios, Krośnieńskie Towarzystwo Cyklistów, Xtreme Fitness Gyms, Deichmann, Olimp Sport Nutrition, 4F, Rainbow, marka SMYK.

Szczegółowy regulamin akcji znajduje się na stronie www.vivo-krosno.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.