BETFAN: Jastrzębski Węgiel zwycięzcą grupy A
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
W startującej 30 listopada fazie grupowej siatkarskiej Ligi Mistrzów do walki stają trzy polskie zespoły – Jastrzębski Węgiel, ZAKSA Kędzierzyn-Koźle i Projekt Warszawa. Zdaniem BETFAN tylko jeden z nich ma szansę wejścia do Final Four, choć na podium już się nie dostanie.
Pozostałe kluby, Projekt Warszawa i ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, czeka trudna przeprawa w fazie grupowej. Oba zespoły są bowiem w grupach z faworytami rozgrywek. Warszawianie mierzą się z Dynamo Moskwa, które według analiz BETFAN jest najmocniejszym zespołem z grupy B oraz kandydatem do brązowego medalu. Natomiast ZAKSA, rozstawiona w grupie C, za rywala ma Lube Civitanova, typowanego przez BETFAN na zdobywcę srebra. Według bukmachera z konkurentem lepiej poradzi sobie ZAKSA.
Jakie będą losy jastrzębian po zwycięstwie w fazie grupowej? Według bukmachera Polacy mają szansę przejścia przez fazę play-off, ale ich największym rywalem na drodze do Final Four będzie Trentino. Jastrzębie i włoski zespół są wskazywani jako równorzędni kandydaci do czwartego miejsca, które przypadnie tylko jednemu z nich. To jednak oznacza, że na dziś miejsca medalowe są poza zasięgiem Polaków. Zdaniem BETFAN trzecim zespołem na podium, po Lube i Dynamie, będzie Perugia i to właśnie ten klub zdobędzie trofeum siatkarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2021/22.
BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.