Komunikaty PR

BKS Bostik Bielsko-Biała klei i remontuje z Bostikiem!

2021-10-29  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Już od ponad 90 lat Bialski Klub Sportowy działa na terenie Bielska-Białej. To stąd wywodzi się drużyna piłki siatkowej kobiet – BKS Stal Bielsko-Biała (obecnie: BKS Bostik Bielsko-Biała), odnosząca ogromne sukcesy na parkietach. Siatkarki od lat występują w ścisłej czołówce ekstraklasy najlepszych drużyn w Polsce, zdobywając liczne Puchary oraz Mistrzostwa Polski.

Poza boiskiem, utalentowane zawodniczki BKS Bostik Bielsko-Biała spełniają się także w wielu różnych aktywnościach – uprawiają inne rodzaje sportów, zajmują się pracami DIY takimi jak scrapbooking, jak również odświeżaniem i remontem swoich czterech kątów. W tego typu czynnościach wspiera je Bostik – Sponsor Tytularny drużyny.

Remont wspólnymi siłami

W jakich działaniach zawodniczki BKS Bostik Bielsko-Biała wykorzystują rozwiązania Bostik? Z jednej strony bielszczanki prosiły o wsparcie podczas prac remontowych – w tym tych, związanych z montażem, uszczelnianiem i wypełnianiem szczelin wokół okien oraz drzwi, ociepleniem elewacji styropianem, wymianą silikonów w łazience, położeniu płytek na ścianach czy wymianą listew przypodłogowych.

- „Jakiś czas temu wraz z moją rodziną zaczęliśmy remont naszego rodzinnego domu, który od kilkudziesięciu lat nie był odnawiany. Z pomocą w remoncie przyszedł BOSTIK - sponsor naszej drużyny siatkarskiej. Bostik jest liderem w zakresie chemii budowlanej oraz w dziedzinie uszczelniania i klejenia, dlatego mam do nich wielkie zaufanie.” – mówi Libero BKS Bostik Bielsko-Biała.

Pakujemy prezenty, naprawiamy buty i... krokodyla!

Największą popularnością wśród zawodniczek cieszyły się dedykowane kleje używane do napraw ulubionych przedmiotów codziennego użytku - na przykład dmuchanego krokodyla czy obuwia sportowego - oraz produkty stosowane do scrapbookingu, pakowania prezentów czy dekoracji wnętrz. Dopasowane do konkretnych zadań rozwiązania sprawdzały się między innymi podczas tworzenia wielkoformatowych kolaży z fotografiami oraz przy ozdabianiu urodzinowych upominków.

- „Myślę, że każdy z nas lubi dostawać prezenty, a zwłaszcza te, które wykonane są własnoręcznie. Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką tworzenia rękodzieła. Z pomocą nadeszła firma Bostik, tytularny sponsor naszej drużyny. W paczce, którą otrzymałam, znalazły się przezroczyste, dwustronne kropelki klejące o wysokiej przyczepności. Dzięki nim umocowałam ozdoby na prezencie, którym obdarowałam swoją siostrę w dniu jej urodzin.” – mówi rozgrywająca BKS Bostik Bielsko-Biała.

- „Eksperci Bostik z przyjemnością oferują zawodniczkom BKS Bostik Bielsko-Biała fachowe doradztwo w zakresie klejenia i uszczelniania, ale również systemów podłogowych, hydroizolacji i wielu bieżących prac domowych – na przykład różnego rodzaju napraw, wyposażenia wnętrz czy... klejenia ulubionych dmuchanych zabawek do basenu.” – mówi Joanna Weicher, C&C Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji region Europa Wschodnia.

Dzięki zaangażowaniu, determinacji oraz sportowym talentom siatkarek, firma Bostik – światowy lider w zakresie chemii budowlanej oraz technik klejenia – postanowiła wspierać bialskie zawodniczki w osiąganiu dalszych sukcesów jako Sponsor Tytularny drużyny. Poza boiskiem, Bostik pomocną dłoń wyciąga również w codziennych sytuacjach, wspomagając utalentowane sportsmenki BKS Bostik Bielsko-Biała podczas remontów, domowych napraw oraz prac z zakresu DIY.

 

O firmie Bostik:

Bostik to wiodący na świecie specjalista w zakresie chemii budowlanej, rynku konsumenckiego i klejów przemysłowych. Od ponad stu lat opracowuje i dostarcza innowacyjne oraz inteligentne rozwiązania do uszczelniania i klejenia, które są dostosowane do potrzeb kształtujących codzienne życie. Firma Bostik obecna jest w 45 krajach, w których reprezentują ją 54 centra produkcji, dystrybucji, sprzedaży i administracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.