Komunikaty PR

BKS Bostik Bielsko-Biała klei i remontuje z Bostikiem!

2021-10-29  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Już od ponad 90 lat Bialski Klub Sportowy działa na terenie Bielska-Białej. To stąd wywodzi się drużyna piłki siatkowej kobiet – BKS Stal Bielsko-Biała (obecnie: BKS Bostik Bielsko-Biała), odnosząca ogromne sukcesy na parkietach. Siatkarki od lat występują w ścisłej czołówce ekstraklasy najlepszych drużyn w Polsce, zdobywając liczne Puchary oraz Mistrzostwa Polski.

Poza boiskiem, utalentowane zawodniczki BKS Bostik Bielsko-Biała spełniają się także w wielu różnych aktywnościach – uprawiają inne rodzaje sportów, zajmują się pracami DIY takimi jak scrapbooking, jak również odświeżaniem i remontem swoich czterech kątów. W tego typu czynnościach wspiera je Bostik – Sponsor Tytularny drużyny.

Remont wspólnymi siłami

W jakich działaniach zawodniczki BKS Bostik Bielsko-Biała wykorzystują rozwiązania Bostik? Z jednej strony bielszczanki prosiły o wsparcie podczas prac remontowych – w tym tych, związanych z montażem, uszczelnianiem i wypełnianiem szczelin wokół okien oraz drzwi, ociepleniem elewacji styropianem, wymianą silikonów w łazience, położeniu płytek na ścianach czy wymianą listew przypodłogowych.

- „Jakiś czas temu wraz z moją rodziną zaczęliśmy remont naszego rodzinnego domu, który od kilkudziesięciu lat nie był odnawiany. Z pomocą w remoncie przyszedł BOSTIK - sponsor naszej drużyny siatkarskiej. Bostik jest liderem w zakresie chemii budowlanej oraz w dziedzinie uszczelniania i klejenia, dlatego mam do nich wielkie zaufanie.” – mówi Libero BKS Bostik Bielsko-Biała.

Pakujemy prezenty, naprawiamy buty i... krokodyla!

Największą popularnością wśród zawodniczek cieszyły się dedykowane kleje używane do napraw ulubionych przedmiotów codziennego użytku - na przykład dmuchanego krokodyla czy obuwia sportowego - oraz produkty stosowane do scrapbookingu, pakowania prezentów czy dekoracji wnętrz. Dopasowane do konkretnych zadań rozwiązania sprawdzały się między innymi podczas tworzenia wielkoformatowych kolaży z fotografiami oraz przy ozdabianiu urodzinowych upominków.

- „Myślę, że każdy z nas lubi dostawać prezenty, a zwłaszcza te, które wykonane są własnoręcznie. Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką tworzenia rękodzieła. Z pomocą nadeszła firma Bostik, tytularny sponsor naszej drużyny. W paczce, którą otrzymałam, znalazły się przezroczyste, dwustronne kropelki klejące o wysokiej przyczepności. Dzięki nim umocowałam ozdoby na prezencie, którym obdarowałam swoją siostrę w dniu jej urodzin.” – mówi rozgrywająca BKS Bostik Bielsko-Biała.

- „Eksperci Bostik z przyjemnością oferują zawodniczkom BKS Bostik Bielsko-Biała fachowe doradztwo w zakresie klejenia i uszczelniania, ale również systemów podłogowych, hydroizolacji i wielu bieżących prac domowych – na przykład różnego rodzaju napraw, wyposażenia wnętrz czy... klejenia ulubionych dmuchanych zabawek do basenu.” – mówi Joanna Weicher, C&C Dyrektor Marketingu i Cyfryzacji region Europa Wschodnia.

Dzięki zaangażowaniu, determinacji oraz sportowym talentom siatkarek, firma Bostik – światowy lider w zakresie chemii budowlanej oraz technik klejenia – postanowiła wspierać bialskie zawodniczki w osiąganiu dalszych sukcesów jako Sponsor Tytularny drużyny. Poza boiskiem, Bostik pomocną dłoń wyciąga również w codziennych sytuacjach, wspomagając utalentowane sportsmenki BKS Bostik Bielsko-Biała podczas remontów, domowych napraw oraz prac z zakresu DIY.

 

O firmie Bostik:

Bostik to wiodący na świecie specjalista w zakresie chemii budowlanej, rynku konsumenckiego i klejów przemysłowych. Od ponad stu lat opracowuje i dostarcza innowacyjne oraz inteligentne rozwiązania do uszczelniania i klejenia, które są dostosowane do potrzeb kształtujących codzienne życie. Firma Bostik obecna jest w 45 krajach, w których reprezentują ją 54 centra produkcji, dystrybucji, sprzedaży i administracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.