Komunikaty PR

Brother zostaje z Polską Ligą Siatkówki!

2021-09-30  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, przedłuża współpracę z Polską Ligą Siatkówki.

        Niespełna rok temu Brother i PLS S.A. podpisały umowę o współpracy w trakcie sezonu ligowego, następnie umowę rozszerzono o turniej finałowy TAURON Pucharu Polski, a z kolei latem zdecydowano się na sponsorowanie rozgrywek PreZero Grand Prix PLS. Teraz przedłużona została umowa na kolejny sezon, a Brother będzie widoczny m.in. na stanowiskach sędziów w TAURON Lidze.

        – Współpracę z firmą Brother traktujemy z wielką radością. Fakt, że poraz kolejny przedłużamy i rozszerzamy naszą umowę pokazuje, że partner jest zadowolony z efektów obecności w ligowej siatkówce. Cieszymy się, że firma Brother obdarzyła nas zaufaniem, więc tym bardziej jesteśmy zadowoleni z faktu, że rozszerzamy naszą współpracę – mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

        – Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Podobieństwo w celach obu firm sprawia, że chcemy nadal działać razem, wspierać rosnący potencjał i misję tej organizacji. Ostatni rok umocnił nas w przekonaniu, jak ważny jest ten sport dla polskich kibiców. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieli przyjemność współtworzyć te wydarzenia i ugruntowywać pozycję ligowej siatkówki w Polsce – dodaje Piotr Baca Country Manager Brother Polska.

        Firma Brother, założona w 1908 roku w Nagoi w Japonii, jest od ponad sześćdziesięciu lat obecna na europejskim rynku. Firma oferuje produkty i usługi klientom na całym świecie. Aktualna linia produktów firmy Brother obejmuje nie tylko maszyny do szycia dla domu i przemysłu, ale również maszyny przemysłowe oraz sprzęt informacyjny i komunikacyjny – drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, faksy, drukarki etykiet i skanery wraz z oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi i akcesoriami. Mottem firmy Brother są słowa „at your side”, czyli „po twojej stronie”. To znacznie więcej niż tworzenie i udoskonalanie produktów – to także filozofia przedsiębiorstwa, aby oferować swoim klientom produkty najlepsze w swojej klasie i unikatowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.