Bukmacher podaje, co Lewandowscy założą na galę Złotej Piłki
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Po trofeum najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – nagrodę odbierał pięć razy. W 2021 r. w wyścigu po Złotą Piłkę liczą się tylko Robert Lewandowski i Leo Messi, przy czym, zdaniem BETFAN, faworytem jest właśnie Polak. Jego szanse rosną systematycznie od sierpnia i dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek.
Rozstrzygnięcie nastąpi podczas gali, 29 listopada. Zainteresowanie tym wydarzeniem znacznie wykracza poza świat sportu, a stroje gości, zwłaszcza piłkarzy i WAGs, są komentowane równie szeroko, co same wyniki głosowania. W co będą ubrani Lewandowscy? Ania i Robert podczas tego typu okazji stawiali dotąd częściej na klasykę niż ekstrawagancję. Zdaniem BETFAN Robert pojawi się w garniturze lub smokingu w ciemnym kolorze, inaczej niż rok temu na rozdaniu Globe Soccer Awards – wówczas miał na sobie białą marynarkę do czarnych spodni. Pod szyję wybierze zaś muszkę zamiast krawata. Według bukmachera jego żona założy kreację od zagranicznego designera, w której będzie dominowała czerń. Innym przewodnim kolorem ubioru Anny, który ma tylko trochę „niższe szanse” jest zielony. Zdaniem BETFAN żona najlepszego polskiego piłkarza, mimo iż jej stroje dość często eksponują zgrabne nogi, nie zdecyduje się tym razem na mini, lecz założy na wieczór długą suknię. Na gali wystąpi jednak w modelu z rozcięciem ukazującym zalotnie jedną nogę. Jeśli zaś chodzi o fryzurę według przewidywań bukmacherskich Ania postawi na naturalnie rozpuszczone włosy, nie zaś związane czy upięte, a tym bardziej nie na fryzurę typu kok.
BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.