Komunikaty PR

Bukmacher podaje, co Lewandowscy założą na galę Złotej Piłki

2021-11-25  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Po trofeum najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – nagrodę odbierał pięć razy. W 2021 r. w wyścigu po Złotą Piłkę liczą się tylko Robert Lewandowski i Leo Messi, przy czym, zdaniem BETFAN, faworytem jest właśnie Polak. Jego szanse rosną systematycznie od sierpnia i dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek.

Rozstrzygnięcie nastąpi podczas gali, 29 listopada. Zainteresowanie tym wydarzeniem znacznie wykracza poza świat sportu, a stroje gości, zwłaszcza piłkarzy i WAGs, są komentowane równie szeroko, co same wyniki głosowania. W co będą ubrani Lewandowscy? Ania i Robert podczas tego typu okazji stawiali dotąd częściej na klasykę niż ekstrawagancję. Zdaniem BETFAN Robert pojawi się w garniturze lub smokingu w ciemnym kolorze, inaczej niż rok temu na rozdaniu Globe Soccer Awards – wówczas miał na sobie białą marynarkę do czarnych spodni. Pod szyję wybierze zaś muszkę zamiast krawata. Według bukmachera jego żona założy kreację od zagranicznego designera, w której będzie dominowała czerń. Innym przewodnim kolorem ubioru Anny, który ma tylko trochę „niższe szanse” jest zielony. Zdaniem BETFAN żona najlepszego polskiego piłkarza, mimo iż jej stroje dość często eksponują zgrabne nogi, nie zdecyduje się tym razem na mini, lecz założy na wieczór długą suknię. Na gali wystąpi jednak w modelu z rozcięciem ukazującym zalotnie jedną nogę. Jeśli zaś chodzi o fryzurę według przewidywań bukmacherskich Ania postawi na naturalnie rozpuszczone włosy, nie zaś związane czy upięte, a tym bardziej nie na fryzurę typu kok.

 

BETFAN jest polską, legalnie działającą firmą bukmacherską online. Wyróżniają ją innowacyjne rozwiązania, szeroki zakres proponowanych zakładów i otwartość na potrzeby klientów. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, BETFAN jako jedyny w Polsce bukmacher oferuje na szeroką skalę zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także z obszaru mediów, polityki, show-biznesu czy nawet pogody. W sumie proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. BETFAN jest w gronie pięciu największych polskich bukmacherów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.