Cykl Milko Mazury MTB zakończony – podsumowanie sezonu 2021
W pierwszy weekend października zakończył się najszybciej rozwijający się cykl wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce. W tym sezonie Milko Mazury MTB składało się z 9 etapów, w których udział wzięło ponad 3 000 zawodników, przejeżdżając blisko 800 km tras rozlokowanych na terenach 8 najpiękniejszych mazurskich miejscowości. Partnerem strategicznym cyklu pełnego sportowych emocji był SM Mlekpol.
To szósta edycja zmagań nie tylko zawodowców, którzy ścigali się na czterech dystansach PRO, EXPERT, HOBBY i FUN, zróżnicowanych długością i stopniem trudności, ale także amatorów kolarstwa górskiego. Pasjonaci tej dyscypliny, bez względu na pogodę, w wybrane weekendy w okresie od końca maja do początku października, stawiali czoła trudnym trasom, rozlokowanym na Mazurach, między innymi w Mikołajkach, Mrągowie czy Giżycku.
„Jesteśmy dumni, że organizatorzy, zawodnicy, ale także SM Mlekpol, czyli producent marki Milko, która jest sponsorem tytularnym wydarzenia, dołożyli wszelkich starań, by zawody Milko Mazury MTB mogły ponownie stać się prawdziwym kolarskim świętem na terenach północno-wschodniej Polski - tak pięknych i ważnych dla nas biznesowo. Marka Milko od lat promuje zdrowy i aktywny styl życia, a także wysiłek fizyczny na świeżym powietrzu. To dla nas wartości nadrzędne. Dlatego cieszy nas ogromne zainteresowanie kibiców, ale także duża liczba startujących zawodników” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Mlekpol Team w ścisłej czołówce
Trasy Milko Mazury MTB ponownie okazały się szczęśliwe dla zawodników Mlekpol Team. Cała drużyna aktywnie uczestniczyła w tegorocznej edycji oraz zdobywała tytuły pod brandem Mlekpolu, wspierając się i wprowadzając bardzo dużo pozytywnej energii do całej rywalizacji. W generalnej klasyfikacji drużyn znalazły się 52 zespoły, Mlekpol Team uplasował się na siódmym miejscu, poprawiając zeszłoroczny wynik o jedną pozycję.
Nie zabrakło także sukcesów indywidualnych zawodników drużyny Mlekpolu: Bartłomiej Klus wygrał kategorię Expert, Wiesław Grala zwyciężył w kategorii wiekowej EM6, a pracownik SM Mlekpol — Wiesław Zalewski, który znakomicie łączy pracę zawodową z pasją, był trzeci w kategorii EM5.
Najmłodsi na start z Łaciate Junior
Zmaganiom głównym towarzyszyły wyścigi Łaciate Junior Race – Liga Szkółek Kolarskich oraz warsztaty i wyścigi najmłodszych na rowerkach biegowych w ramach Łaciate Junior Strider Racing. Marka Łaciate Junior, tak jak w poprzednich latach, promowała aktywny tryb życia i zdrowe współzawodnictwo wśród dzieci.
Kolarskie zmagania to znakomity sposób na spędzenie czasu nie tylko aktywnie, ale przede wszystkim rodzinnie. Serwowane podczas zawodów produkty Milko oraz Łaciate Junior dodawały energii zawodnikom, a ich bliskim towarzyszyły w aktywnym kibicowaniu.
Widzimy się za rok!
Zakończyliśmy Milko Mazury MTB 2021. Rozegraliśmy dziewięć dwudniowych etapów. Świetna frekwencja i pozytywne opinie zawodników i ich rodzin świadczą o tym, że to był bardzo dobry sezon — mówi Arkadiusz Cała, organizator Milko Mazury MTB. - Wszystkich fanów kolarstwa górskiego zapraszam na Mazury już w przyszłym roku. Z pewnością sezon 2022 będzie wyjątkowy! Wszelkie informacje organizacyjne oraz szczegółowe wyniki cyklu znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl — dodaje.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.