Dbaj o formę z Portem Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Port Łódź promuje aktywny styl życia - w Centrum od 2 sierpnia będzie można odebrać bezpłatną taśmę treningową, a wskazówki jak ją wykorzystać regularnie publikowane będą na profilu FB Portu.
Czy aktywny styl życia wymaga pieniędzy i czasu? Niekoniecznie! Port Łódź chce pokazać swoim Klientom, że wystarczy metoda drobnych kroków, by zadbać o swoją formę i zdrowie. Na dobry początek, każdy kto odwiedzi Centrum może odebrać z Punktu Info zlokalizowanego obok sklepu IKEA bezpłatną taśmę treningową. Taśma jest mała, poręczna i można wszędzie ją ze sobą zabrać, by ćwiczyć wtedy, kiedy ma się czas i okazję.
Na Facebooku Centrum Handlowego przez cały sierpień pojawiać się będą regularnie filmiki z przykładowymi ćwiczeniami z użyciem gum proponowane przez znaną, łódzką trenerkę fitness, Martę Gorącą. Dodatkowo znajdą się tam też inne pomysły i inicjatywy mające na celu pokazać jak w codziennym życiu, niejako mimochodem, można zwiększyć ilość ruchu.
- Ludzie często wychodzą z założenia, że aby żyć aktywnie potrzebny jest karnet na siłownię, tona sprzętu i masa wolnego czasu – mówi Jagoda Olesiak, marketing manager Portu Łódź – my chcemy zmienić to przekonanie. Pokazać, że nawet małe zmiany i zwyczaje mogą w istotny sposób wpływać na naszą formę, a co za tym idzie – jakość życia.
Zwieńczeniem całej akcji jest organizowany przez Port Łódź bezpłatny trening z Martą Gorącą, który odbędzie się 28 sierpnia (sobota) o godzinie 10.00 na terenach zielonych, zlokalizowanych za budynkiem Centrum. Każdy, kto odbierze gumę może wziąć w nim udział – wystarczy zapisać się do wydarzenia na profilu FB Portu Łódź.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.