Komunikaty PR

Dbaj o formę z Portem Łódź

2021-07-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź promuje aktywny styl życia - w Centrum od 2 sierpnia będzie można odebrać bezpłatną taśmę treningową, a wskazówki jak ją wykorzystać regularnie publikowane będą na profilu FB Portu. 

Czy aktywny styl życia wymaga pieniędzy i czasu? Niekoniecznie! Port Łódź chce pokazać swoim Klientom, że wystarczy metoda drobnych kroków, by zadbać o swoją formę i zdrowie. Na dobry początek, każdy kto odwiedzi Centrum może odebrać z Punktu Info zlokalizowanego obok sklepu IKEA bezpłatną taśmę treningową. Taśma jest mała, poręczna i można wszędzie ją ze sobą zabrać, by ćwiczyć wtedy, kiedy ma się czas i okazję. 

Na Facebooku Centrum Handlowego przez cały sierpień pojawiać się będą regularnie filmiki z przykładowymi ćwiczeniami z użyciem gum proponowane przez znaną, łódzką trenerkę fitness, Martę Gorącą. Dodatkowo znajdą się tam też inne pomysły i inicjatywy mające na celu pokazać jak w codziennym życiu, niejako mimochodem, można zwiększyć ilość ruchu. 

Ludzie często wychodzą z założenia, że aby żyć aktywnie potrzebny jest karnet na siłownię, tona sprzętu i masa wolnego czasu – mówi Jagoda Olesiak, marketing manager Portu Łódź – my chcemy zmienić to przekonanie. Pokazać, że nawet małe zmiany i zwyczaje mogą w istotny sposób wpływać na naszą formę, a co za tym idzie – jakość życia

Zwieńczeniem całej akcji jest organizowany przez Port Łódź bezpłatny trening z Martą Gorącą, który odbędzie się 28 sierpnia (sobota) o godzinie 10.00 na terenach zielonych, zlokalizowanych za budynkiem Centrum. Każdy, kto odbierze gumę może wziąć w nim udział – wystarczy zapisać się do wydarzenia na profilu FB Portu Łódź. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.