Komunikaty PR

Dbaj o formę z Portem Łódź

2021-07-30  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź promuje aktywny styl życia - w Centrum od 2 sierpnia będzie można odebrać bezpłatną taśmę treningową, a wskazówki jak ją wykorzystać regularnie publikowane będą na profilu FB Portu. 

Czy aktywny styl życia wymaga pieniędzy i czasu? Niekoniecznie! Port Łódź chce pokazać swoim Klientom, że wystarczy metoda drobnych kroków, by zadbać o swoją formę i zdrowie. Na dobry początek, każdy kto odwiedzi Centrum może odebrać z Punktu Info zlokalizowanego obok sklepu IKEA bezpłatną taśmę treningową. Taśma jest mała, poręczna i można wszędzie ją ze sobą zabrać, by ćwiczyć wtedy, kiedy ma się czas i okazję. 

Na Facebooku Centrum Handlowego przez cały sierpień pojawiać się będą regularnie filmiki z przykładowymi ćwiczeniami z użyciem gum proponowane przez znaną, łódzką trenerkę fitness, Martę Gorącą. Dodatkowo znajdą się tam też inne pomysły i inicjatywy mające na celu pokazać jak w codziennym życiu, niejako mimochodem, można zwiększyć ilość ruchu. 

Ludzie często wychodzą z założenia, że aby żyć aktywnie potrzebny jest karnet na siłownię, tona sprzętu i masa wolnego czasu – mówi Jagoda Olesiak, marketing manager Portu Łódź – my chcemy zmienić to przekonanie. Pokazać, że nawet małe zmiany i zwyczaje mogą w istotny sposób wpływać na naszą formę, a co za tym idzie – jakość życia

Zwieńczeniem całej akcji jest organizowany przez Port Łódź bezpłatny trening z Martą Gorącą, który odbędzie się 28 sierpnia (sobota) o godzinie 10.00 na terenach zielonych, zlokalizowanych za budynkiem Centrum. Każdy, kto odbierze gumę może wziąć w nim udział – wystarczy zapisać się do wydarzenia na profilu FB Portu Łódź. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.