DO BOJU POLACY!
Jak wiecie zbliża się Euro 2020, do którego nasza reprezentacja bardzo sumiennie się przygotowuje. Robią dla nas naprawdę wiele. W życiu nie zawsze udaje się tylko wygrywać, ale nic nie zastąpi emocji, których dostarczają nam nasze Białoczerwone Orły. Dlatego w podzięce, to MY zróbmy coś dla nich!
Rusza zbiórka, która pozwoli nam wywiesić największe gratulacje i życzenia, w samym centrum stolicy, tak by każdy je zobaczył. Istnieją duże szanse, że baner pojawi się w wielu serwisach informacyjnych w Polsce i na świecie, gdyż jest to naprawdę wyjątkowa i niecodzienna akcja. Baner będzie widoczny dla wszystkich, nawet dla turystów. To tu odbywają się zgromadzenia, manifestację. Niech nasze chłopaki nas usłyszą i wiedzą, że jesteśmy z nimi! Pogratulujmy Robertowi Lewandowskiemu pobicia rekordu, pokażmy, że jesteśmy z niego dumni, że doceniamy, że dzięki niemu o Polsce się mówi!
Jeżeli możecie, dołóżcie cegiełkę, a nasze MEGA gratulacje zawisną w centrum Warszawy! Pokażmy, że Polacy to siła!
Link do zbiórki: https://zrzutka.pl/ee79h7

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.