„Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” tylko w Viaplay!
Publicis
Wołoska
02-583 Warszawa
malgorzata.urbas|publicis-consultants.com| |malgorzata.urbas|publicis-consultants.com
882140108
https://www.publicisgroupe.com/en/splash-en
- Artur Boruc? Osobowość. Jerzy Dudek? Inspiracja. Wojciech Szczęsny? On to ma - Łukasz Fabiański nie zastanawia się długo zapytany o pierwsze skojarzenia z najlepszymi polskimi bramkarzami ostatnich lat. Wymieniona trójka to wybitni reprezentanci Polski, a bohatera najnowszej produkcji redakcji Viaplay Sport Polska również śmiało można zaliczyć do tego grona. Fabiański ma na swoim koncie 57 występów w trykocie z orłem na piersi. W trakcie swojej dwudziestoletniej kariery bronił barw Legii Warszawa, Arsenalu, Swansea oraz West Hamu, w którym z sukcesami występuje do dzisiaj. W szczerej rozmowie z Piotrem Żelaznym popularny ‘Fabian’ jak zawsze jest konkretny i nie unika odpowiedzi na trudne pytania. „Duży wywiad z Łukaszem Fabiańskim” jest już dostępny tylko w Viaplay!
Podczas wywiadu z Łukaszem Fabiańskim dziennikarz i ekspert redakcji Viaplay Piotr Żelazny nie obawiał się dotykać trudnych tematów. Znakomity golkiper odpowiadał na kolejne pytania z wrodzoną szczerością, inteligencją i poczuciem humoru, czego efektem jest pasjonująca rozmowa o współczesnym futbolu, zarówno w wydaniu klubowym, jak i reprezentacyjnym.
Nie mogło zabraknąć tematu rywalizacji z innymi bramkarzami, a przede wszystkim z Wojciechem Szczęsnym w reprezentacji Polski i Arsenalu. - Wiem, że wiele się mówi o naszej rywalizacji z Wojtkiem, ale czy to było trudne? No nie. To było fajne, bo było napędzające, nakręcające. Chciałbym zaznaczyć, że to nigdy nie zeszło na jakiś niefajny plan - zdecydowanie podkreślił Fabiański. Podzielił się też ciekawą i zabawną historią, kiedy podczas niedawnego, krótkiego urlopu zupełnie przypadkowo odpoczywał wraz z rodziną w tym samym miejscu, gdzie żona Szczęsnego wraz z bliskimi. Nie potrzeba było dużo czasu, aby synowie obu bramkarzy, Jan Fabiański i Liam Szczęsny, wspólnie zaczęli kopać piłkę. - Najwyraźniej rywalizacja Fabiański kontra Szczęsny nigdy się nie kończy - śmieje się ‘Fabian’.
Jak zmieniała się piłka nożna na przestrzeni ostatnich dwóch dekad? Jak wypada porównanie szatni reprezentacji Polski z czasów jego debiutu z obecną sytuacją? Jakie znaczenie dla zawodowego sportowca ma współpraca z psychologiem? Jak wyglądał przeskok z polskiej Ekstraklasy do Premier League? Czy wraca myślami do udanego dla Biało-czerwonych Euro 2016 oraz przegranego mundialu w Rosji? Czy czuje się bardziej Kanonierem, Łabędziem czy Młotem? Odpowiedzi na te i wiele innych arcyciekawych pytań tylko w obszernym wywiadzie z Łukaszem Fabiańskim. Rozmowa jest już dostępna wyłącznie w serwisie streamingowym Viaplay.
- Łukasz Fabiański to nie tylko znakomity bramkarz, który w wieku 38 lat z powodzeniem broni barw czołowego klubu Premier League. To także świetny, inteligetny rozmówca, który potrafi w szczery i zniuansowany sposób spojrzeć na swoją karierę - mówi Piotr Żelazny, producent i autor wywiadu. - Cieszę się, że udało nam się zrealizować tę rozmowę, bo ‘Fabian’ nie boi się szczerze odpowiadać także na trudne pytania, dotyczące choćby frustracji wynikających z siedzenia na ławce, jak i tych odnoszących się do jego przyszłości jako piłkarza.
Producentem i autorem ‘Dużego wywiadu z Łukaszem Fabiańskim’ jest Piotr Żelazny. Za montaż odpowiada Grzegorz Grabowiec, autorem zdjęć jest Bartosz Bednarczyk. Najnowsza produkcja Viaplay Sport Polska powstała we współpracy z PLP (Premier League Productions).

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.