Grupa spółek doradczych Arena Advisory sponsorem fińskiej biegaczki narciarskiej
Arena Advisory
Bukowińska 22b
02-703 Warszawa
marketing|arenaadvisory.com| |marketing|arenaadvisory.com
+ 48 503 335 494
arenaadvisory.com
Grupa spółek doradczych Arena Advisory sponsorem fińskiej biegaczki narciarskiej Riitty-Liisy Roponen
Do grona sportowców wspieranych przez Grupę Arena Advisory dołącza 43-letnia Riitta-Liisa „Ritu” Roponen – fińska biegaczka narciarska, medalistka olimpijska i siedmiokrotna medalistka mistrzostw świata. Narciarka jest w trakcie przygotowań do swoich szóstych w karierze Igrzysk Olimpijskich, które odbędą się w lutym 2022 w Pekinie.
Cieszymy się na współpracę z tak wyjątkową i zdeterminowaną zawodniczką. W wieku 43 lat Riitta-Liisa Roponen jest w życiowej formie, ścigając się i wyprzedzając dwukrotnie młodsze od siebie narciarki. Postawa „Ritu” jest inspiracją zarówno dla młodszych, jak i starszych – dzięki ciężkiej pracy, wytrwałości oraz radości ze swojej wielkiej pasji, Riitta-Liisa udowadnia, że wiek to tylko liczba. Wierzymy, że nasze wsparcie również przyczyni się do jej kolejnych sukcesów oraz trzymamy kciuki za medal na Olimpiadzie w Pekinie – mówi Michał Musielak, Group Managing Partner Arena Advisory, prywatnie sam zapalony nartorolkarz. .
Narciarka potwierdza swoją dobrą dyspozycję i świetne przygotowanie do zawodów w rozpoczynającym się sezonie. W jednych z pierwszych międzynarodowych zawodów indywidualnych na śniegu, które odbyły się w Laponii zajęła 13 miejsce. Warto zwrócić uwagę na średnią wieku zawodniczek, które ją wyprzedziły – wynosi ona 26 lat!
Specjalnością Riitty-Liisy są biegi sztafetowe. Grupa Arena Advisory wierzy, że drużynowe biegi narciarskie bardzo trafnie odzwierciedlają wyzwania, którym jako firma stawiamy czoła. Riitta-Liisa jest dla Arena Advisory symbolem każdego członka Zespołu, który indywidualnie daje z siebie 100%, ale to wspólnie ze współpracownikami częściej sięga po zaszczyty i pokonuje wszystkie napotkane po drodze przeszkody.
Sport to nie tylko zawody, ostra rywalizacja, medale… Sport to granie fair play, kształtowanie siły fizycznej i charakteru. Cechy najbardziej widoczne u sportowców takie jak duch walki, samodyscyplina czy pokonywanie własnych słabości są nieocenione w wielu aspektach życia, szczególnie w tym zawodowym. Ritu to tytan pracy, zawodniczka o wielkim talencie oraz sercu do walki. Karierę sportową rozpoczęła ponad 20 lat temu, a dziś wciąż startuje pokazując, że wiek to tylko liczba. Arena Advisory chce stawiać na „młody i dynamiczny zespół”, ale także na osoby z doświadczeniem, których inne firmy mogą czasem nie doceniać – dodaje Michał Musielak.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.