Komunikaty PR

Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew! Weź udział w akcji!

2021-07-13  |  08:00
Biuro prasowe

Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew!

Weź udział w akcji, w której wszyscy będą wygrani!

 

 

To, że aktywny tryb życia jest bardzo pożądany i ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie, zarówno fizyczne jak
i psychiczne  wie zapewne każdy. I to jest dobra wiadomość. Podobnie jak to, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z problemów ekologicznych i coraz większej skali dewastacji środowiska naturalnego przez człowieka. Najważniejsze jest to, żeby tę wiedzę wplatać w codzienne życie.

Aby zmotywować do aktywności fizycznej i jednocześnie zrobić coś pożytecznego dla planety, firmy odpowiedzialne społecznie chętnie angażują się w akcje proekologiczne, lub same stają się ich autorami.
I tak jest i tym razem. Firma LEDIN, prężnie działająca w branży oświetleniowej zainicjowała akcję „LEDbebetter” trwającą przez cały lipiec i sierpień 2021 r., będącą jednocześnie konkursem, w którym nagrodą główną jest rower.

Celem akcji jest zmotywowanie jak największej ilości osób do aktywności fizycznej i jednoczesnego wsparcia środowiska naturalnego. A w jaki sposób? Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie i akcji #LEDbebetter, należy pokazać, ile kilometrów pokonaliśmy w biegu, marszu, na spacerze, albo na rowerze, oznaczając się hasztagami #LEDbebetter. Następnie udostępnić zdjęcie swojej aktywności, mapę trasy, start wyprawy z przyjaciółmi, osiągnięte cele – to, czym chcemy się pochwalić i tym samym włączyć się w akcję sadzenia drzew razem z LEDIN.

Przez każdy tydzień lipca i sierpnia, dzięki wysiłkom wszystkich uczestników, za przekroczenie każdej „30” oznaczeń hasztagiem #LEDbebetter marka LEDline posadzi 1 drzewo.

Dodatkowo osoby, które najaktywniej będą wspierały kampanię i pokonają najwięcej kilometrów, zostaną nagrodzone gadżetami od inicjatora akcji, a najlepszy z najlepszych otrzyma nagrodę główną – rower!

A zatem nie warto tracić czasu. Zacznijmy być lepsi!

Im więcej kilometrów, tym więcej drzew.

Weźcie udział w akcji, w której wszyscy jesteśmy wygrani!

 

 

Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:

Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants

Diana Wojcieska

E: diana@magnifico.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.