Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew! Weź udział w akcji!
Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew!
Weź udział w akcji, w której wszyscy będą wygrani!
To, że aktywny tryb życia jest bardzo pożądany i ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie, zarówno fizyczne jak
i psychiczne wie zapewne każdy. I to jest dobra wiadomość. Podobnie jak to, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z problemów ekologicznych i coraz większej skali dewastacji środowiska naturalnego przez człowieka. Najważniejsze jest to, żeby tę wiedzę wplatać w codzienne życie.
Aby zmotywować do aktywności fizycznej i jednocześnie zrobić coś pożytecznego dla planety, firmy odpowiedzialne społecznie chętnie angażują się w akcje proekologiczne, lub same stają się ich autorami.
I tak jest i tym razem. Firma LEDIN, prężnie działająca w branży oświetleniowej zainicjowała akcję „LEDbebetter” trwającą przez cały lipiec i sierpień 2021 r., będącą jednocześnie konkursem, w którym nagrodą główną jest rower.
Celem akcji jest zmotywowanie jak największej ilości osób do aktywności fizycznej i jednoczesnego wsparcia środowiska naturalnego. A w jaki sposób? Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie i akcji #LEDbebetter, należy pokazać, ile kilometrów pokonaliśmy w biegu, marszu, na spacerze, albo na rowerze, oznaczając się hasztagami #LEDbebetter. Następnie udostępnić zdjęcie swojej aktywności, mapę trasy, start wyprawy z przyjaciółmi, osiągnięte cele – to, czym chcemy się pochwalić i tym samym włączyć się w akcję sadzenia drzew razem z LEDIN.
Przez każdy tydzień lipca i sierpnia, dzięki wysiłkom wszystkich uczestników, za przekroczenie każdej „30” oznaczeń hasztagiem #LEDbebetter marka LEDline posadzi 1 drzewo.
Dodatkowo osoby, które najaktywniej będą wspierały kampanię i pokonają najwięcej kilometrów, zostaną nagrodzone gadżetami od inicjatora akcji, a najlepszy z najlepszych otrzyma nagrodę główną – rower!
A zatem nie warto tracić czasu. Zacznijmy być lepsi!
Im więcej kilometrów, tym więcej drzew.
Weźcie udział w akcji, w której wszyscy jesteśmy wygrani!
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
Diana Wojcieska
E: diana@magnifico.com.pl

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.