Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew! Weź udział w akcji!
Im więcej kilometrów, tym więcej posadzonych drzew!
Weź udział w akcji, w której wszyscy będą wygrani!
To, że aktywny tryb życia jest bardzo pożądany i ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie, zarówno fizyczne jak
i psychiczne wie zapewne każdy. I to jest dobra wiadomość. Podobnie jak to, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z problemów ekologicznych i coraz większej skali dewastacji środowiska naturalnego przez człowieka. Najważniejsze jest to, żeby tę wiedzę wplatać w codzienne życie.
Aby zmotywować do aktywności fizycznej i jednocześnie zrobić coś pożytecznego dla planety, firmy odpowiedzialne społecznie chętnie angażują się w akcje proekologiczne, lub same stają się ich autorami.
I tak jest i tym razem. Firma LEDIN, prężnie działająca w branży oświetleniowej zainicjowała akcję „LEDbebetter” trwającą przez cały lipiec i sierpień 2021 r., będącą jednocześnie konkursem, w którym nagrodą główną jest rower.
Celem akcji jest zmotywowanie jak największej ilości osób do aktywności fizycznej i jednoczesnego wsparcia środowiska naturalnego. A w jaki sposób? Zasady są bardzo proste. Aby wziąć udział w konkursie i akcji #LEDbebetter, należy pokazać, ile kilometrów pokonaliśmy w biegu, marszu, na spacerze, albo na rowerze, oznaczając się hasztagami #LEDbebetter. Następnie udostępnić zdjęcie swojej aktywności, mapę trasy, start wyprawy z przyjaciółmi, osiągnięte cele – to, czym chcemy się pochwalić i tym samym włączyć się w akcję sadzenia drzew razem z LEDIN.
Przez każdy tydzień lipca i sierpnia, dzięki wysiłkom wszystkich uczestników, za przekroczenie każdej „30” oznaczeń hasztagiem #LEDbebetter marka LEDline posadzi 1 drzewo.
Dodatkowo osoby, które najaktywniej będą wspierały kampanię i pokonają najwięcej kilometrów, zostaną nagrodzone gadżetami od inicjatora akcji, a najlepszy z najlepszych otrzyma nagrodę główną – rower!
A zatem nie warto tracić czasu. Zacznijmy być lepsi!
Im więcej kilometrów, tym więcej drzew.
Weźcie udział w akcji, w której wszyscy jesteśmy wygrani!
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
Diana Wojcieska
E: diana@magnifico.com.pl

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.