Komunikaty PR

Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy

2020-09-14  |  15:20
Biuro prasowe

Jakub “Jactroll” Skurzyński to jeden z najlepszych polskich graczy League of Legends na arenie światowej. Występujący w prestiżowej lidze LEC Skurzyński jest pierwszym esportowcem, który będzie rozwijać swoją działalność w internecie pod skrzydłami Gamesetu. Działania skupione będą na kanałach gracza na YouTube oraz Twitchu, obejmą także jego profile społecznościowe.

Jestem podekscytowany dołączeniem do sieci twórców Gameset. Z pomocą ekipy agencji będę mógł rozwijać się i osiągnąć moje cele. Moi widzowie zasługują na najlepsze treści, a ta współpraca pozwoli mi dostarczać więcej jakościowego contentu dla nich -  mówi Jactroll.

W sieci partnerskiej grupy LTTM obecnie zrzeszonych jest blisko 900 twórców. Ponad 250 z nich to twórcy o profilu gamingowym, którzy generują 3 miliardy wyświetleń materiałów rocznie.

W Gameset i grupie LTTM mamy bardzo długie, ponad pięcioletnie doświadczenie w pracy z największymi twórcami gamingowymi w Polsce. Ogromnie cieszę się, że naszą wiedzę i pasję do esportu będziemy mogli wykorzystać w pracy z Jactrollem. Rozwój managementu zawodników esportowych to kolejny krok w realizacji strategii Gameset, która na celu ma profesjonalizację tej części rynku, wsparcie młodych talentów oraz rozszerzenie oferty dla naszych klientów. Poza projektami z influencerami gamingowymi coraz chętniej podejmują oni współpracę z zawodnikami esportowymi w Polsce i na świecie. - powiedział Michał Kołodziej, Business Development Partner w Gameset

Za współpracę z Jactrollem odpowiedzialny będzie Michał Sutryk z zespołu Talent Managerów, którym kieruje Michał Kołodziej.

Gameset to największa sieć influencerów gamingowych oraz najczęściej nagradzana agencja gaming marketingowa w Polsce. Pomagamy markom efektywnie docierać do społeczności graczy. łączymy wiedzę z zakresu influencer marketingu, gamingu i esportu, a dzięki doświadczeniu z pracy z twórcami i z agencji tworzymy nową jakość w regionie CEE. Jesteśmy częścią LTTM – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, influencer i gaming marketingu, wchodzącej w część holdingu Mediacap.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.