Jactroll dołącza do Gameset jako pierwszy twórca esportowy
Jakub “Jactroll” Skurzyński to jeden z najlepszych polskich graczy League of Legends na arenie światowej. Występujący w prestiżowej lidze LEC Skurzyński jest pierwszym esportowcem, który będzie rozwijać swoją działalność w internecie pod skrzydłami Gamesetu. Działania skupione będą na kanałach gracza na YouTube oraz Twitchu, obejmą także jego profile społecznościowe.
Jestem podekscytowany dołączeniem do sieci twórców Gameset. Z pomocą ekipy agencji będę mógł rozwijać się i osiągnąć moje cele. Moi widzowie zasługują na najlepsze treści, a ta współpraca pozwoli mi dostarczać więcej jakościowego contentu dla nich - mówi Jactroll.
W sieci partnerskiej grupy LTTM obecnie zrzeszonych jest blisko 900 twórców. Ponad 250 z nich to twórcy o profilu gamingowym, którzy generują 3 miliardy wyświetleń materiałów rocznie.
W Gameset i grupie LTTM mamy bardzo długie, ponad pięcioletnie doświadczenie w pracy z największymi twórcami gamingowymi w Polsce. Ogromnie cieszę się, że naszą wiedzę i pasję do esportu będziemy mogli wykorzystać w pracy z Jactrollem. Rozwój managementu zawodników esportowych to kolejny krok w realizacji strategii Gameset, która na celu ma profesjonalizację tej części rynku, wsparcie młodych talentów oraz rozszerzenie oferty dla naszych klientów. Poza projektami z influencerami gamingowymi coraz chętniej podejmują oni współpracę z zawodnikami esportowymi w Polsce i na świecie. - powiedział Michał Kołodziej, Business Development Partner w Gameset
Za współpracę z Jactrollem odpowiedzialny będzie Michał Sutryk z zespołu Talent Managerów, którym kieruje Michał Kołodziej.
Gameset to największa sieć influencerów gamingowych oraz najczęściej nagradzana agencja gaming marketingowa w Polsce. Pomagamy markom efektywnie docierać do społeczności graczy. łączymy wiedzę z zakresu influencer marketingu, gamingu i esportu, a dzięki doświadczeniu z pracy z twórcami i z agencji tworzymy nową jakość w regionie CEE. Jesteśmy częścią LTTM – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, influencer i gaming marketingu, wchodzącej w część holdingu Mediacap.
Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.