Joanna Mazur przetestowała najnowszy model ASICS GEL-KAYANO 28
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS zorganizowała wyjątkowy event z udziałem wyjątkowej ambasadorki Joanny Mazur. Polska biegaczka i paraolimpijka przetestowała na warszawskiej Agrykoli najnowszy model GEL-KAYANO 28.
Buty z serii KAYANO słyną ze stabilizacji podczas biegu, a ich najnowsza odsłona w głównej mierze stawia na komfort, poczucie płynności oraz amortyzację. Pianka FF Blast gwarantuje responsywne odbicie. Nowością jest niskoprofilowa struktura pięty, która poprawia efektywność pracy palców i stabilność biegu. Całość wspiera zaawansowana technologia DYNAMIC DUOMAX, minimalizująca nadmierne przechylanie stopy do wewnątrz.
Podczas spotkania na Agrykoli, Joanna Mazur przetestowała nowy model japońskiej marki. Niewidoma zawodniczka porusza się po bieżni wraz z trenerem i przewodnikiem Michałem Stawickim. Oboje są ze sobą połączeni specjalną taśmą, wzajemnie kontrolując dystans do pokonania.
Z mojej perspektywy najważniejsza podczas biegu jest właśnie stabilizacja. Jest ona gwarancją spokoju oraz pewności siebie. Nie widząc przed sobą podłoża, buty muszą być doskonale sprawdzone i przetestowane. Model GEL-KAYANO 28 stanowi realne wsparcie dla wszystkich biegaczy, a dla mnie jest synonimem zarówno wygody, jak i maksymalnego komfortu. Używam go do treningów biegowych oraz na siłowni. Na zawody muszę natomiast ubierać kolce – powiedziała Joanna Mazur, która będzie reprezentować Polskę na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio.
Utytułowana biegaczka jest multimedalistką mistrzostw świata oraz Europy. Specjalizuje się w biegach krótki i średniodystansowych. Joanna Mazur jest także globalną ambasadorką kampanii Uplifting Minds. ASICS zaprasza osoby z całego świata, aby doświadczyły podnoszącej na duchu mocy sportu i stworzyły społeczność „poruszonych” umysłów. Marka rzuca wyzwanie biegaczom, którzy dzięki platformie „Mind Uplifter™” mogą zbadać swoje samopoczucie psychiczne przed i po treningu, a następnie udostępnić wyniki w mediach społecznościowych za pomocą #UpliftingMinds, co pozwoli zbierać fundusze na rzecz organizacji charytatywnej Mind, zajmującej się zdrowiem psychicznym.
Model ASICS GEL-KAYANO 28 jest dostępny w sprzedaży od 7 czerwca na ASICS.com, Eobuwie.pl, ButyJana.pl i w Sklepach Biegacza.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.