Joanna Mazur przetestowała najnowszy model ASICS GEL-KAYANO 28
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Marka ASICS zorganizowała wyjątkowy event z udziałem wyjątkowej ambasadorki Joanny Mazur. Polska biegaczka i paraolimpijka przetestowała na warszawskiej Agrykoli najnowszy model GEL-KAYANO 28.
Buty z serii KAYANO słyną ze stabilizacji podczas biegu, a ich najnowsza odsłona w głównej mierze stawia na komfort, poczucie płynności oraz amortyzację. Pianka FF Blast gwarantuje responsywne odbicie. Nowością jest niskoprofilowa struktura pięty, która poprawia efektywność pracy palców i stabilność biegu. Całość wspiera zaawansowana technologia DYNAMIC DUOMAX, minimalizująca nadmierne przechylanie stopy do wewnątrz.
Podczas spotkania na Agrykoli, Joanna Mazur przetestowała nowy model japońskiej marki. Niewidoma zawodniczka porusza się po bieżni wraz z trenerem i przewodnikiem Michałem Stawickim. Oboje są ze sobą połączeni specjalną taśmą, wzajemnie kontrolując dystans do pokonania.
Z mojej perspektywy najważniejsza podczas biegu jest właśnie stabilizacja. Jest ona gwarancją spokoju oraz pewności siebie. Nie widząc przed sobą podłoża, buty muszą być doskonale sprawdzone i przetestowane. Model GEL-KAYANO 28 stanowi realne wsparcie dla wszystkich biegaczy, a dla mnie jest synonimem zarówno wygody, jak i maksymalnego komfortu. Używam go do treningów biegowych oraz na siłowni. Na zawody muszę natomiast ubierać kolce – powiedziała Joanna Mazur, która będzie reprezentować Polskę na igrzyskach paraolimpijskich w Tokio.
Utytułowana biegaczka jest multimedalistką mistrzostw świata oraz Europy. Specjalizuje się w biegach krótki i średniodystansowych. Joanna Mazur jest także globalną ambasadorką kampanii Uplifting Minds. ASICS zaprasza osoby z całego świata, aby doświadczyły podnoszącej na duchu mocy sportu i stworzyły społeczność „poruszonych” umysłów. Marka rzuca wyzwanie biegaczom, którzy dzięki platformie „Mind Uplifter™” mogą zbadać swoje samopoczucie psychiczne przed i po treningu, a następnie udostępnić wyniki w mediach społecznościowych za pomocą #UpliftingMinds, co pozwoli zbierać fundusze na rzecz organizacji charytatywnej Mind, zajmującej się zdrowiem psychicznym.
Model ASICS GEL-KAYANO 28 jest dostępny w sprzedaży od 7 czerwca na ASICS.com, Eobuwie.pl, ButyJana.pl i w Sklepach Biegacza.
Stolica wraca na siatkarskie salony. Wielki sukces KSG Warszawa
I Runda Pucharu Polski we Wrocławiu już za nami. Znamy liderów rywalizacji
I Puchar Polski Seniorów i Juniorów w Kajakarstwie Klasycznym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.