Kristian Blummenfelt dołącza do rodziny ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Triathlonista Kristian Blummenfelt dołączył do grona globalnych ambasadorów ASICS. Norweg w tym roku zdobył złoty medal podczas igrzysk olimpijskich w Tokio oraz triumfował w mistrzostwach świata w Edmonton. Do nowego ambasadora japońskiej marki należą również aktualne rekordy globu zarówno w połówce, jak i pełnym Ironmanie.
Bieganie to dla mnie prawdziwa wolność i najlepsza odskocznia od codzienności. Ponadto, pozwala mi osiągnąć swoisty balans pomiędzy ciałem a umysłem. Cieszę się, że mogę dołączyć do globalnej rodziny ASICS, ponieważ filozofia marki – „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – jest mi szczególnie bliska – powiedział Kristian Blummenfelt.
Rekordzista świata na co dzień trenuje w modelu ASICS METASPEED Sky, który swoją premierę miał w tym roku. – Już od pierwszych kroków czułem ogromną różnicę na korzyść tych butów. Na bieżni pozwalają mi osiągać zdecydowanie lepsze wyniki niż dotychczas, co wprost przekłada się na większą efektywność podczas zawodów – dodał norweski triathlonista.
Tegoroczne wyniki Kristiana były niesamowite i zrobiły na nas ogromne wrażenie. Fakt, że jest najlepszy na świecie właśnie w naszych butach świadczy o zaawansowaniu technologicznym naszych produktów. Nie bez znaczenia było również to, że Kristian w pełni utożsamia się z naszymi wartościami i dostrzega pozytywne korzyści dla umysłu wynikające z uprawiania sportu. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania go najnowszymi innowacjami w nadchodzących latach. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy jeszcze więcej – stwierdził Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.
27-letni Blummenfelt swoją przygodę z triathlonem rozpoczął w 2008 roku, a już rok później trafił do kadry narodowej. Dwukrotnie uczestniczył w igrzyskach olimpijskich. W Rio de Janeiro uplasował się na 13. miejscu, natomiast pięć lat później w Tokio okazał się już bezkonkurencyjny.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.