Komunikaty PR

Kristian Blummenfelt dołącza do rodziny ASICS

2021-12-13  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Triathlonista Kristian Blummenfelt dołączył do grona globalnych ambasadorów ASICS. Norweg w tym roku zdobył złoty medal podczas igrzysk olimpijskich w Tokio oraz triumfował w mistrzostwach świata w Edmonton. Do nowego ambasadora japońskiej marki należą również aktualne rekordy globu zarówno w połówce, jak i pełnym Ironmanie.

Bieganie to dla mnie prawdziwa wolność i najlepsza odskocznia od codzienności. Ponadto, pozwala mi osiągnąć swoisty balans pomiędzy ciałem a umysłem. Cieszę się, że mogę dołączyć do globalnej rodziny ASICS, ponieważ filozofia marki – „w zdrowym ciele, zdrowy duch” – jest mi szczególnie bliska – powiedział Kristian Blummenfelt.

Rekordzista świata na co dzień trenuje w modelu ASICS METASPEED Sky, który swoją premierę miał w tym roku. – Już od pierwszych kroków czułem ogromną różnicę na korzyść tych butów. Na bieżni pozwalają mi osiągać zdecydowanie lepsze wyniki niż dotychczas, co wprost przekłada się na większą efektywność podczas zawodów – dodał norweski triathlonista.

Tegoroczne wyniki Kristiana były niesamowite i zrobiły na nas ogromne wrażenie. Fakt, że jest najlepszy na świecie właśnie w naszych butach świadczy o zaawansowaniu technologicznym naszych produktów. Nie bez znaczenia było również to, że Kristian w pełni utożsamia się z naszymi wartościami i dostrzega pozytywne korzyści dla umysłu wynikające z uprawiania sportu. Z niecierpliwością czekamy na możliwość wspierania go najnowszymi innowacjami w nadchodzących latach. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy jeszcze więcej – stwierdził Olivier Mignon, dyrektor marketingu sportowego w ASICS.

27-letni Blummenfelt swoją przygodę z triathlonem rozpoczął w 2008 roku, a już rok później trafił do kadry narodowej. Dwukrotnie uczestniczył w igrzyskach olimpijskich. W Rio de Janeiro uplasował się na 13. miejscu, natomiast pięć lat później w Tokio okazał się już bezkonkurencyjny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.