Limitowana edycja Suunto 9 Baro Titanium z okazji wyścigu Red Bull X-Alps 2021

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Red Bull X-Alps to najtrudniejszy wyścig przygodowy na świecie. Jego jubileuszowa 10. edycja rozpocznie się już 10 czerwca. Z tej okazji firma Suunto prezentuje limitowaną wersję zegarka sportowego Suunto 9 Baro Titatnum zaprojektowaną specjalnie na tę okoliczność.
Adventure starts here! Ruszaj na górskie przygody razem z zegarkiem, na którym możesz polegać. Suunto 9 Baro Titanum Red Bull X-Alps Limited Edition to wyjątkowy model zegarka sportowego marki Suunto, zaprojektowany specjalnie na wyjątkowe wydarzenie wszystkich miłośników ekstremalnych przygód - wyścigu Red Bull X-Alps. Dowiedz się więcej i zdobywaj szczyty z marką Suunto.
Suunto 9 Baro Titanum i Red Bull X-Alps
Jubileuszowa 10. edycja Red Bull X-Alps 2021 rozpocznie się już 20 czerwca 2021 r. Będzie to najdłuższa w historii trasa słynnego wyścigu i po raz pierwszy z nowym celem. Począwszy od Salzburga, 33 zawodników z 17 krajów pokona przez Alpy pieszo oraz na paralotni dystans o długości 1238 km.
Aby uczcić ten wymagający i trudny wyścig, firma Suunto wprowadza na rynek dokładnie 1238 zegarków Red Bull X-Alps Limited Edition Suunto 9 Baro Titanium.
Każdy zegarek z serii będzie miał przypisany (na tarczy zegarka) swój indywidualny numer, odpowiadający również kolejnym kilometrom wyścigu oraz tytanowy bezel z napisem Red Bull X-Alps Limited Edition.
Ponadto będzie posiadał niebieski, tekstylny pasek o dwóch długościach z logo Red Bull X-Alps i Suunto. W pudełku znajdzie się również dodatkowy dwukolorowy pasek silikonowy.
Każdy z 33 zawodników z całego świata będzie nosił podczas wyścigu zegarek Suunto 9 Baro, który będzie wspierał go na trasie i pomoże jeszcze lepiej rozplanować wysiłek podczas wyścigu. Dołącz do tej wyjątkowej drużyny i zdobywaj własne szczyty razem z marką Suunto.
Urządzenie Suuntoplus Red Bull X-Alps Feature zostało zaprojektowane we współpracy z Paulem Guschlbauerem.
Zegarek Suunto 9 Baro Titanum z limitowanej edycji będzie dostępny od 11 maja 2021 r. na suunto.com oraz na Zegarownia.pl
Suunto 9 Baro Titanum
Nowy zegarek Suunto 9 Baro Titanium to wysokiej klasy unowocześnienie flagowego modelu Suunto 9, zaprojektowanego z myślą o najbardziej wymagających sportach i przygodach na świeżym powietrzu.
Suunto 9 Barto Titanum - wyjątkowy smart zegarek posiadający profesjonalne funkcje zegarka sportowego. Wśród nich znajdują się kompleksowe funkcje śledzenia pogody i ponad 80 gotowych trybów sportowych, inteligentny system GPS, który może działać aż do 170 godzin na baterii w trybie “Wycieczka”, a także nowe funkcje w nawigacji przy użyciu tzw. punktów POI. Wśród nich m.in. zapisywanie lokalizacji docelowej na bieżąco podczas wyprawy w zegarku lub wcześniej w darmowej aplikacji Suunto oraz płynna nawigacja do celu.
Kolejnym unowocześnieniem jest nawigacja „turn by turn” obsługiwana przez platformę komoot, która za pośrednictwem zegarka, na podstawie danych z GPS będzie przekazywała wskazówki dotyczące zaplanowanej trasy. W trakcie wyprawy na wyświetlaczu pojawiać się będą precyzyjne komunikaty nawigujące np. “skręć w lewo”.
Wyjątkową cechą tego zegarka jest również nowa minimalistyczna geometria z tytanową ramką, która sprawia, że zegarek jest lekki, zachowując przy tym wyjątkową trwałość.
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland sp. z o.o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.