Limitowana edycja Suunto 9 Baro Titanium z okazji wyścigu Red Bull X-Alps 2021

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Red Bull X-Alps to najtrudniejszy wyścig przygodowy na świecie. Jego jubileuszowa 10. edycja rozpocznie się już 10 czerwca. Z tej okazji firma Suunto prezentuje limitowaną wersję zegarka sportowego Suunto 9 Baro Titatnum zaprojektowaną specjalnie na tę okoliczność.
Adventure starts here! Ruszaj na górskie przygody razem z zegarkiem, na którym możesz polegać. Suunto 9 Baro Titanum Red Bull X-Alps Limited Edition to wyjątkowy model zegarka sportowego marki Suunto, zaprojektowany specjalnie na wyjątkowe wydarzenie wszystkich miłośników ekstremalnych przygód - wyścigu Red Bull X-Alps. Dowiedz się więcej i zdobywaj szczyty z marką Suunto.
Suunto 9 Baro Titanum i Red Bull X-Alps
Jubileuszowa 10. edycja Red Bull X-Alps 2021 rozpocznie się już 20 czerwca 2021 r. Będzie to najdłuższa w historii trasa słynnego wyścigu i po raz pierwszy z nowym celem. Począwszy od Salzburga, 33 zawodników z 17 krajów pokona przez Alpy pieszo oraz na paralotni dystans o długości 1238 km.
Aby uczcić ten wymagający i trudny wyścig, firma Suunto wprowadza na rynek dokładnie 1238 zegarków Red Bull X-Alps Limited Edition Suunto 9 Baro Titanium.
Każdy zegarek z serii będzie miał przypisany (na tarczy zegarka) swój indywidualny numer, odpowiadający również kolejnym kilometrom wyścigu oraz tytanowy bezel z napisem Red Bull X-Alps Limited Edition.
Ponadto będzie posiadał niebieski, tekstylny pasek o dwóch długościach z logo Red Bull X-Alps i Suunto. W pudełku znajdzie się również dodatkowy dwukolorowy pasek silikonowy.
Każdy z 33 zawodników z całego świata będzie nosił podczas wyścigu zegarek Suunto 9 Baro, który będzie wspierał go na trasie i pomoże jeszcze lepiej rozplanować wysiłek podczas wyścigu. Dołącz do tej wyjątkowej drużyny i zdobywaj własne szczyty razem z marką Suunto.
Urządzenie Suuntoplus Red Bull X-Alps Feature zostało zaprojektowane we współpracy z Paulem Guschlbauerem.
Zegarek Suunto 9 Baro Titanum z limitowanej edycji będzie dostępny od 11 maja 2021 r. na suunto.com oraz na Zegarownia.pl
Suunto 9 Baro Titanum
Nowy zegarek Suunto 9 Baro Titanium to wysokiej klasy unowocześnienie flagowego modelu Suunto 9, zaprojektowanego z myślą o najbardziej wymagających sportach i przygodach na świeżym powietrzu.
Suunto 9 Barto Titanum - wyjątkowy smart zegarek posiadający profesjonalne funkcje zegarka sportowego. Wśród nich znajdują się kompleksowe funkcje śledzenia pogody i ponad 80 gotowych trybów sportowych, inteligentny system GPS, który może działać aż do 170 godzin na baterii w trybie “Wycieczka”, a także nowe funkcje w nawigacji przy użyciu tzw. punktów POI. Wśród nich m.in. zapisywanie lokalizacji docelowej na bieżąco podczas wyprawy w zegarku lub wcześniej w darmowej aplikacji Suunto oraz płynna nawigacja do celu.
Kolejnym unowocześnieniem jest nawigacja „turn by turn” obsługiwana przez platformę komoot, która za pośrednictwem zegarka, na podstawie danych z GPS będzie przekazywała wskazówki dotyczące zaplanowanej trasy. W trakcie wyprawy na wyświetlaczu pojawiać się będą precyzyjne komunikaty nawigujące np. “skręć w lewo”.
Wyjątkową cechą tego zegarka jest również nowa minimalistyczna geometria z tytanową ramką, która sprawia, że zegarek jest lekki, zachowując przy tym wyjątkową trwałość.
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson.
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland sp. z o.o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.