Marka Amki Snacks zachęca do aktywności w okresie ferii zimowych
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO!
To już kolejny raz, gdy Amki Snacks – marka z łódzkim rodowodem, która towarzyszy Polakom podczas ich aktywności przez cały rok – zachęca do regularnego uprawiania sportu oraz wprowadzenia do codziennej diety zdrowszych przekąsek. Jak prowadzić taką akcję skutecznie? Oczywiście w social mediach. Angażując społeczność do zabawy. Udział w konkursie jest niezwykle prosty – w jaki sposób dać sobie szansę na wygranie atrakcyjnych nagród?
- Dokonaj zakupu produktów Amki Snacks (możesz zamówić wygodnie online na www.unitop.com.pl)
- Wykonaj zdjęcie, które pokaże w jaki sposób Amki Snacks towarzyszą Ci podczas zimowych aktywności w trakcie ferii zimowych.
- Dodaj zdjęcie w komentarzu pod postem konkursowym.
To już druga edycja konkursu, w którym Polacy pokazują, jak świetnie spędzają czas, wzmacniając się zdrowszą słodką przekąską podczas ruchu na świeżym, choć mroźnym, powietrzu. Pierwsza edycja konkursu obejmowała aktywności związane z okresem wakacyjnym.
- Regularnie zachęcamy miłośników słodkości i użytkowników mediów społecznościowych do udziału w konkursach. Każdy z nich cieszy się dużym zainteresowaniem, a uczestnicy wykazują się ogromnym zaangażowaniem i zachwycającą kreatywnością. Amki Snacks stały się dla wielu osób nieodłącznym towarzyszem podczas aktywności fizycznej, niezależnie od pory roku. Dlatego zachęcamy, aby również podczas uprawiania sportów zimowych, włączyć się w konkurs „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody – vouchery do wykorzystania w sklepie naszego partnera – Decathlon Polska oraz torby wypełnione produktami Unitop – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Konkurs rozpoczął się 3 stycznia, a zakończy 17 lutego. Zapraszamy do udziału!
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odwiedzić profil „Amki Snacks - Zdrowsze Słodkie Przekąski” na portalu Facebook.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.