Minigolf, bule, bieżnia, boiska do gry, a w przyszłym roku miasteczko rowerowe!

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wakacje w mieście mogą być bardzo atrakcyjne i pełne aktywności na świeżym powietrzu. Port Łódź zaprasza do zewnętrznej strefy rekreacyjnej, gdzie wszyscy chętni mogą bezpłatnie korzystać m.in. z boisk do gry w koszykówkę i siatkówkę, bieżni czy plenerowej siłowni. Wiadomo już także, że w sezonie wiosna/lato 2022 pojawi się nowość – miasteczko rowerowe.
Port Łódź to nie tylko centrum handlowe. To także doskonałe miejsce do spędzenia wolnego czasu. Na terenach zewnętrznych Centrum działa strefa rekreacyjna, w której każdy znajdzie dla siebie coś interesującego.
Osoby chcące zadbać o formę, centrum handlowe zaprasza do plenerowej siłowni, gdzie do dyspozycji jest aż 13 urządzeń. Są to m. in. rower stacjonarny, steper, „motylek”, twister oraz wiele innych przyrządów przeznaczonych do samodzielnych ćwiczeń. Fani gier zespołowych na tyłach Centrum znajdą z kolei profesjonalne boiska do gry w koszykówkę, siatkówkę plażową oraz piłkę nożną. Miłośnicy spokojniejszych sportów ucieszą się natomiast z dostępności stołów do ping-ponga czy strefy do gry w bule. Tuż obok zlokalizowana jest trzytorowa bieżnia o długości 150 metrów, która umożliwia biegaczom zarówno indywidualne treningi, jak i rywalizację w kilkuosobowych grupach. Dodatkowo Port Łódź uruchomił w pełni profesjonalne pole do minigolfa – to jedyna płatna atrakcja w strefie rekreacyjnej (15 zł za wypożyczenie piłek i kijków do gry). Centrum nie zapomina o dzieciach i dedykuje im tzw. „ścieżkę zdrowia” z licznymi akcesoriami gwarantującymi masę zabawy. To jednak nie wszystko.
Już w przyszłym roku, na przełomie wiosny i lata, w pobliżu minigolfa powstanie bezpłatne miasteczko rowerowe, gdzie będzie można poznać i utrwalać zasady ruchu drogowego. Miasteczko będzie świetnym miejscem szczególnie dla najmłodszych, którzy będą mogli uczyć się jazdy na jednośladzie w bezpiecznym i w pełni do tego przystosowanym miejscu.
Z atrakcji udostępnionych na terenach zewnętrznych Portu Łódź korzystać można bezpłatnie (z wyjątkiem minigolfa) we wszystkie dni tygodnia, również poza godzinami funkcjonowania Centrum i w niedziele niehandlowe. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad znaleźć można na stronie https://www.portlodz.pl/pl-pl/zielona-strefa

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.