Mistrzostwa Europy z GO Sport – klimat Euro na własnej murawie
Euro to jedno z największych i najbardziej wyczekiwanych sportowych wydarzeń roku. Przed telewizorami zasiądą nie tylko zagorzali fani piłki nożnej, ale również Ci, którzy lubią wspierać rozgrywki polskiej reprezentacji, traktując mecze Euro jako sposób na świetną rozrywkę – w końcu gorących emocji na pewno nie zabraknie. Czy w tym roku pobijemy rekord oglądalności z Euro 2016, kiedy to aż 16mln Polaków śledziło ćwierćfinałowy mecz z Portugalią?
Euro 2020 to świetna okazja do organizacji rozgrywek piłkarskich wśród przyjaciół i znajomych, dlatego GO Sport zachęca, aby oprócz kibicowania, samemu ruszyć na boisko, próbując swoich sił na murawie. Dzięki replice piłki meczowej oraz koszulki, które teraz dostępne są w promocyjnych cenach, można poczuć się jak członek Reprezentacji Polski!
Koszulka Polska Home/Away marki Nike wykonana jest z przewiewnego materiału pozyskanego z recyclingu, wykorzystującego technologię Nike Dry-FIT, która chroni skórę przed wilgocią, zapewniając komfort i ochłodę zarówno na boisku, jak i trybunach. Model bluzeczki, identyczny z tym, w który ubrani będą reprezentanci naszej drużyny, dostępny jest w dwóch opcjach kolorystycznych – białej oraz czerwonej.
Aby w pełni poczuć piłkarską atmosferę Mistrzostw Europy, oprócz koszulki do kompletu można dołączyć replikę piłki meczowej, która otrzymała nazwę Uniforia. Przy tej okazji warto wspomnieć, że nadawanie nazw piłkom meczowym największych imprez świata piłki nożnej to już pewna tradycja. Podczas organizowanego przez Francję Euro 2016, grano Beau Jeu, co w języku francuskim oznacza piękną grę. Z kolei tegoroczny neologizm łączy w sobie słowa "unity" i "euphoria”, które mają oddawać klimat tegorocznych rozgrywek o miano najlepszej reprezentacji w Europie. Uniforia marki Adidas to bezszwowy model w uniwersalnym rozmiarze 5, który idealnie nadaje się do gry na niższym poziomie zaawansowania.
Wszystkie produkty, które przybliżą gorącą atmosferę Euro 2020 dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym GO Sport.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.