Komunikaty PR

Mistrzostwa Europy z GO Sport – klimat Euro na własnej murawie

2021-06-11  |  12:00
Biuro prasowe

Euro to jedno z największych i najbardziej wyczekiwanych sportowych wydarzeń roku. Przed telewizorami zasiądą nie tylko zagorzali fani piłki nożnej, ale również Ci, którzy lubią wspierać rozgrywki polskiej reprezentacji, traktując mecze Euro jako sposób na świetną rozrywkę – w końcu gorących emocji na pewno nie zabraknie. Czy w tym roku pobijemy rekord oglądalności z Euro 2016, kiedy to aż 16mln Polaków śledziło ćwierćfinałowy mecz z Portugalią? 

Euro 2020 to świetna okazja do organizacji rozgrywek piłkarskich wśród przyjaciół i znajomych, dlatego GO Sport zachęca, aby oprócz kibicowania, samemu ruszyć na boisko, próbując swoich sił na murawie. Dzięki replice piłki meczowej oraz koszulki, które teraz dostępne są w promocyjnych cenach, można poczuć się jak członek Reprezentacji Polski! 

Koszulka Polska Home/Away marki Nike wykonana jest z przewiewnego materiału pozyskanego z recyclingu, wykorzystującego technologię Nike Dry-FIT, która chroni skórę przed wilgocią, zapewniając komfort i ochłodę zarówno na boisku, jak i trybunach. Model bluzeczki, identyczny z tym, w który ubrani będą reprezentanci naszej drużyny, dostępny jest w dwóch opcjach kolorystycznych – białej oraz czerwonej. 

Aby w pełni poczuć piłkarską atmosferę Mistrzostw Europy, oprócz koszulki do kompletu można dołączyć replikę piłki meczowej, która otrzymała nazwę Uniforia. Przy tej okazji warto wspomnieć, że nadawanie nazw piłkom meczowym największych imprez świata piłki nożnej to już pewna tradycja. Podczas organizowanego przez Francję Euro 2016, grano Beau Jeu, co w języku francuskim oznacza piękną grę. Z kolei tegoroczny neologizm łączy w sobie słowa "unity" i "euphoria”, które mają oddawać klimat tegorocznych rozgrywek o miano najlepszej reprezentacji w Europie. Uniforia marki Adidas to bezszwowy model w uniwersalnym rozmiarze 5, który idealnie nadaje się do gry na niższym poziomie zaawansowania. 

Wszystkie produkty, które przybliżą gorącą atmosferę Euro 2020 dostępne są w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym GO Sport.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Relacja: Grand Prix Polskiej Organizacji Darta w Tarnowie Podgórnym Biuro prasowe
2024-03-29 | 10:41

Relacja: Grand Prix Polskiej Organizacji Darta w Tarnowie Podgórnym

Dart, czyli gra w rzutki, staje się w Polsce coraz bardziej popularną dyscypliną, o czym świadczy rosnąca społeczność wokół tego sportu i coraz więcej profesjonalnych
Sport Najważniejsze uniwersyteckie rozgrywki już w środę. Duże szanse Polaka
2024-03-28 | 11:00

Najważniejsze uniwersyteckie rozgrywki już w środę. Duże szanse Polaka

Już w najbliższą środę (27 marca) miasto Indianapolis stanie się areną niezwykłych zmagań sportowych podczas mistrzostw I Dywizji National Collegiate Athletic Association (NCAA) w
Sport W weekend Antalyę opanują judocy. Polska ekipa gotowa na sportowe wyzwania
2024-03-28 | 10:00

W weekend Antalyę opanują judocy. Polska ekipa gotowa na sportowe wyzwania

W najbliższy weekend tureckie miasto Antalya stanie się świadkiem zaciętej rywalizacji judoków podczas prestiżowego turnieju z cyklu Grand Slam. Polska delegacja, licząca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.