Komunikaty PR

Na rynku debiutuje osłona twarzy dla biegaczy

2020-08-25  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Z powodu restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, biegacze na całym świecie stanęli przed wyzwaniem, jak bezpiecznie uprawiać swoją ulubioną dyscyplinę z zachowaniem odpowiedniego dystansu społecznego. Obostrzenia w Polsce są co prawda luzowane, ale z badań marki ASICS wynika, że 66% sportowców ćwiczy indywidualnie w miejscach niedostępnych dla innych osób, a także zmieniło swoje biegowe trasy, aby nie narażać się na bezpośredni kontakt z ludźmi. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zaawansowana technologicznie osłona twarzy, która nie zaburza komfortu podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych na otwartej przestrzeni.

Osłona została stworzona przez naukowców i projektantów z ASICS Institute of Sport Science (ISS), mieszczącym się w globalnej siedzibie firmy w japońskim Kobe, z myślą o biegaczach, którzy nade wszystko cenią sobie komfort oraz bezpieczeństwo w wymagających czasach pandemii.

Wiemy, jak istotna dla biegaczy jest ochrona siebie oraz innych podczas uprawiania sportu. Zdajemy sobie również sprawę, że zakrywanie twarzy może być niewygodne i ograniczać wydolność. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych pozwoliło nam stworzyć osłonę, która zapewnia swobodę oddychania nawet podczas maksymalnego wysiłku – powiedział Kenichi Harano, dyrektor wykonawczy instytutu ISS.

Projektanci i inżynierowie japońskiej marki podkreślają, że osłona twarzy nie przypomina żadnego innego produktu, dostępnego obecnie na rynku. Innowacyjny projekt w połączeniu z nowoczesną konstrukcją chroni biegaczy i pozwala im skupić się na sportowych celach, niezależnie od poziomu zaawansowania treningowego i z zachowaniem poczucia bezpieczeństwa.

Unikalna, zakrzywiona konstrukcja gwarantuje więcej miejsca wewnątrz osłony twarzy, umożliwiając swobodne oddychanie w trakcie biegu. Za przepływ powietrza odpowiadają natomiast otwory wentylacyjne, jednocześnie zapobiegające rozprzestrzenianiu się wydychanej, skroplonej wodzie z ust. Wodoodporny materiał osłony ułatwia jej czyszczenie oraz chłodzi napływające do ust powietrze, poprawiając przewiewność. Regulowany sznurek usprawnia jej dopasowanie, a sam produkt został stworzony z około 31% materiałów pochodzących z recyklingu.

Z globalnych badań marki ASICS realizowanych w czasach pandemii wynika, że 68% osób jest bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zmotywowanych do cyklicznego uprawiania sportu. Z drugiej strony, 79% regularnie ćwiczących traktuje noszenie masek za frustrujące, argumentując to utrudnionym oddychaniem oraz podrażnioną skórą. 53% biegaczy twierdzi, że osłona podczas biegu poprawia ich bezpieczeństwo.

Osłony twarzy dla biegaczy będą dostępne na polskim rynku od września na stronie Asics.com w cenie 170,00 PLN.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki

Na kanale YouTube @Meczyki1 pojawia się nowy format Czas Decyzji powered by G-SHOCK, w którym Janusz Walczuk, ambasador marki G-SHOCK i Radosław Przybysz zaproszą najciekawszych ludzi ze
Sport ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
2024-07-17 | 13:30

ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu

Warszawa, obok stolicy Nigerii Lagos, jest jednym z dwóch miast na świecie zaangażowanych w projekt Running For Clean Air. Głównym celem inicjatywy prowadzonej przez World
Sport 3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
2024-07-17 | 08:55

3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!

Startuje kolejny sezon Atrium Biała 3x3 Basket Challenge! Przygotujcie się na koszykarskie emocje na najwyższym poziomie! Przez pięć kolejnych sobót zapraszamy was do udziału

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.