Na rynku debiutuje osłona twarzy dla biegaczy
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Z powodu restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, biegacze na całym świecie stanęli przed wyzwaniem, jak bezpiecznie uprawiać swoją ulubioną dyscyplinę z zachowaniem odpowiedniego dystansu społecznego. Obostrzenia w Polsce są co prawda luzowane, ale z badań marki ASICS wynika, że 66% sportowców ćwiczy indywidualnie w miejscach niedostępnych dla innych osób, a także zmieniło swoje biegowe trasy, aby nie narażać się na bezpośredni kontakt z ludźmi. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zaawansowana technologicznie osłona twarzy, która nie zaburza komfortu podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych na otwartej przestrzeni.
Osłona została stworzona przez naukowców i projektantów z ASICS Institute of Sport Science (ISS), mieszczącym się w globalnej siedzibie firmy w japońskim Kobe, z myślą o biegaczach, którzy nade wszystko cenią sobie komfort oraz bezpieczeństwo w wymagających czasach pandemii.
Wiemy, jak istotna dla biegaczy jest ochrona siebie oraz innych podczas uprawiania sportu. Zdajemy sobie również sprawę, że zakrywanie twarzy może być niewygodne i ograniczać wydolność. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych pozwoliło nam stworzyć osłonę, która zapewnia swobodę oddychania nawet podczas maksymalnego wysiłku – powiedział Kenichi Harano, dyrektor wykonawczy instytutu ISS.
Projektanci i inżynierowie japońskiej marki podkreślają, że osłona twarzy nie przypomina żadnego innego produktu, dostępnego obecnie na rynku. Innowacyjny projekt w połączeniu z nowoczesną konstrukcją chroni biegaczy i pozwala im skupić się na sportowych celach, niezależnie od poziomu zaawansowania treningowego i z zachowaniem poczucia bezpieczeństwa.
Unikalna, zakrzywiona konstrukcja gwarantuje więcej miejsca wewnątrz osłony twarzy, umożliwiając swobodne oddychanie w trakcie biegu. Za przepływ powietrza odpowiadają natomiast otwory wentylacyjne, jednocześnie zapobiegające rozprzestrzenianiu się wydychanej, skroplonej wodzie z ust. Wodoodporny materiał osłony ułatwia jej czyszczenie oraz chłodzi napływające do ust powietrze, poprawiając przewiewność. Regulowany sznurek usprawnia jej dopasowanie, a sam produkt został stworzony z około 31% materiałów pochodzących z recyklingu.
Z globalnych badań marki ASICS realizowanych w czasach pandemii wynika, że 68% osób jest bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zmotywowanych do cyklicznego uprawiania sportu. Z drugiej strony, 79% regularnie ćwiczących traktuje noszenie masek za frustrujące, argumentując to utrudnionym oddychaniem oraz podrażnioną skórą. 53% biegaczy twierdzi, że osłona podczas biegu poprawia ich bezpieczeństwo.
Osłony twarzy dla biegaczy będą dostępne na polskim rynku od września na stronie Asics.com w cenie 170,00 PLN.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.