Komunikaty PR

Na rynku debiutuje osłona twarzy dla biegaczy

2020-08-25  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Z powodu restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, biegacze na całym świecie stanęli przed wyzwaniem, jak bezpiecznie uprawiać swoją ulubioną dyscyplinę z zachowaniem odpowiedniego dystansu społecznego. Obostrzenia w Polsce są co prawda luzowane, ale z badań marki ASICS wynika, że 66% sportowców ćwiczy indywidualnie w miejscach niedostępnych dla innych osób, a także zmieniło swoje biegowe trasy, aby nie narażać się na bezpośredni kontakt z ludźmi. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zaawansowana technologicznie osłona twarzy, która nie zaburza komfortu podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych na otwartej przestrzeni.

Osłona została stworzona przez naukowców i projektantów z ASICS Institute of Sport Science (ISS), mieszczącym się w globalnej siedzibie firmy w japońskim Kobe, z myślą o biegaczach, którzy nade wszystko cenią sobie komfort oraz bezpieczeństwo w wymagających czasach pandemii.

Wiemy, jak istotna dla biegaczy jest ochrona siebie oraz innych podczas uprawiania sportu. Zdajemy sobie również sprawę, że zakrywanie twarzy może być niewygodne i ograniczać wydolność. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych pozwoliło nam stworzyć osłonę, która zapewnia swobodę oddychania nawet podczas maksymalnego wysiłku – powiedział Kenichi Harano, dyrektor wykonawczy instytutu ISS.

Projektanci i inżynierowie japońskiej marki podkreślają, że osłona twarzy nie przypomina żadnego innego produktu, dostępnego obecnie na rynku. Innowacyjny projekt w połączeniu z nowoczesną konstrukcją chroni biegaczy i pozwala im skupić się na sportowych celach, niezależnie od poziomu zaawansowania treningowego i z zachowaniem poczucia bezpieczeństwa.

Unikalna, zakrzywiona konstrukcja gwarantuje więcej miejsca wewnątrz osłony twarzy, umożliwiając swobodne oddychanie w trakcie biegu. Za przepływ powietrza odpowiadają natomiast otwory wentylacyjne, jednocześnie zapobiegające rozprzestrzenianiu się wydychanej, skroplonej wodzie z ust. Wodoodporny materiał osłony ułatwia jej czyszczenie oraz chłodzi napływające do ust powietrze, poprawiając przewiewność. Regulowany sznurek usprawnia jej dopasowanie, a sam produkt został stworzony z około 31% materiałów pochodzących z recyklingu.

Z globalnych badań marki ASICS realizowanych w czasach pandemii wynika, że 68% osób jest bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zmotywowanych do cyklicznego uprawiania sportu. Z drugiej strony, 79% regularnie ćwiczących traktuje noszenie masek za frustrujące, argumentując to utrudnionym oddychaniem oraz podrażnioną skórą. 53% biegaczy twierdzi, że osłona podczas biegu poprawia ich bezpieczeństwo.

Osłony twarzy dla biegaczy będą dostępne na polskim rynku od września na stronie Asics.com w cenie 170,00 PLN.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport 7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej Biuro prasowe
2024-04-26 | 07:24

7 nieoczywistych korzyści regularnej aktywności fizycznej

Powszechnie wiadomo, że sport poprawia ogólną kondycję fizyczną, może pomóc w utracie wagi i osiągnięciu szczuplejszej sylwetki. Nie są to jednak jedyne korzyści płynące z
Sport NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu
2024-04-25 | 12:30

NIMBUS MIRAI – ASICS stworzył buty biegowe z myślą o ich recyklingu

Wyprodukowane z myślą o zwrocie i recyklingu – marka ASICS przedstawia najnowszy model biegowy NIMBUS MIRAI. Obuwie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby można było
Sport Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!
2024-04-25 | 08:00

Reportaż „Bayer Full. Dzień z życia Mistrza” tylko w Viaplay!

Bayer Leverkusen w kapitalnym stylu zdobył mistrzostwo Niemiec. Dokonał tego po raz pierwszy w swojej historii. Zawodnicy Xabiego Alonso zapewnili sobie tytuł już w połowie kwietnia, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.