Komunikaty PR

Na rynku debiutuje osłona twarzy dla biegaczy

2020-08-25  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.1 MB )

Z powodu restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, biegacze na całym świecie stanęli przed wyzwaniem, jak bezpiecznie uprawiać swoją ulubioną dyscyplinę z zachowaniem odpowiedniego dystansu społecznego. Obostrzenia w Polsce są co prawda luzowane, ale z badań marki ASICS wynika, że 66% sportowców ćwiczy indywidualnie w miejscach niedostępnych dla innych osób, a także zmieniło swoje biegowe trasy, aby nie narażać się na bezpośredni kontakt z ludźmi. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zaawansowana technologicznie osłona twarzy, która nie zaburza komfortu podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych na otwartej przestrzeni.

Osłona została stworzona przez naukowców i projektantów z ASICS Institute of Sport Science (ISS), mieszczącym się w globalnej siedzibie firmy w japońskim Kobe, z myślą o biegaczach, którzy nade wszystko cenią sobie komfort oraz bezpieczeństwo w wymagających czasach pandemii.

Wiemy, jak istotna dla biegaczy jest ochrona siebie oraz innych podczas uprawiania sportu. Zdajemy sobie również sprawę, że zakrywanie twarzy może być niewygodne i ograniczać wydolność. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych pozwoliło nam stworzyć osłonę, która zapewnia swobodę oddychania nawet podczas maksymalnego wysiłku – powiedział Kenichi Harano, dyrektor wykonawczy instytutu ISS.

Projektanci i inżynierowie japońskiej marki podkreślają, że osłona twarzy nie przypomina żadnego innego produktu, dostępnego obecnie na rynku. Innowacyjny projekt w połączeniu z nowoczesną konstrukcją chroni biegaczy i pozwala im skupić się na sportowych celach, niezależnie od poziomu zaawansowania treningowego i z zachowaniem poczucia bezpieczeństwa.

Unikalna, zakrzywiona konstrukcja gwarantuje więcej miejsca wewnątrz osłony twarzy, umożliwiając swobodne oddychanie w trakcie biegu. Za przepływ powietrza odpowiadają natomiast otwory wentylacyjne, jednocześnie zapobiegające rozprzestrzenianiu się wydychanej, skroplonej wodzie z ust. Wodoodporny materiał osłony ułatwia jej czyszczenie oraz chłodzi napływające do ust powietrze, poprawiając przewiewność. Regulowany sznurek usprawnia jej dopasowanie, a sam produkt został stworzony z około 31% materiałów pochodzących z recyklingu.

Z globalnych badań marki ASICS realizowanych w czasach pandemii wynika, że 68% osób jest bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zmotywowanych do cyklicznego uprawiania sportu. Z drugiej strony, 79% regularnie ćwiczących traktuje noszenie masek za frustrujące, argumentując to utrudnionym oddychaniem oraz podrażnioną skórą. 53% biegaczy twierdzi, że osłona podczas biegu poprawia ich bezpieczeństwo.

Osłony twarzy dla biegaczy będą dostępne na polskim rynku od września na stronie Asics.com w cenie 170,00 PLN.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową Biuro prasowe
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego
Sport Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
2024-12-27 | 12:30

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa zawitały do dwóch warszawskich szkół podstawowych - SP 403 i SP 388 - aby podzielić się swoją pasją do sportu i zachęcić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.