Na rynku debiutuje osłona twarzy dla biegaczy
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Z powodu restrykcji związanych z pandemią koronawirusa, biegacze na całym świecie stanęli przed wyzwaniem, jak bezpiecznie uprawiać swoją ulubioną dyscyplinę z zachowaniem odpowiedniego dystansu społecznego. Obostrzenia w Polsce są co prawda luzowane, ale z badań marki ASICS wynika, że 66% sportowców ćwiczy indywidualnie w miejscach niedostępnych dla innych osób, a także zmieniło swoje biegowe trasy, aby nie narażać się na bezpośredni kontakt z ludźmi. Odpowiedzią na ich potrzeby jest zaawansowana technologicznie osłona twarzy, która nie zaburza komfortu podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych na otwartej przestrzeni.
Osłona została stworzona przez naukowców i projektantów z ASICS Institute of Sport Science (ISS), mieszczącym się w globalnej siedzibie firmy w japońskim Kobe, z myślą o biegaczach, którzy nade wszystko cenią sobie komfort oraz bezpieczeństwo w wymagających czasach pandemii.
Wiemy, jak istotna dla biegaczy jest ochrona siebie oraz innych podczas uprawiania sportu. Zdajemy sobie również sprawę, że zakrywanie twarzy może być niewygodne i ograniczać wydolność. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych pozwoliło nam stworzyć osłonę, która zapewnia swobodę oddychania nawet podczas maksymalnego wysiłku – powiedział Kenichi Harano, dyrektor wykonawczy instytutu ISS.
Projektanci i inżynierowie japońskiej marki podkreślają, że osłona twarzy nie przypomina żadnego innego produktu, dostępnego obecnie na rynku. Innowacyjny projekt w połączeniu z nowoczesną konstrukcją chroni biegaczy i pozwala im skupić się na sportowych celach, niezależnie od poziomu zaawansowania treningowego i z zachowaniem poczucia bezpieczeństwa.
Unikalna, zakrzywiona konstrukcja gwarantuje więcej miejsca wewnątrz osłony twarzy, umożliwiając swobodne oddychanie w trakcie biegu. Za przepływ powietrza odpowiadają natomiast otwory wentylacyjne, jednocześnie zapobiegające rozprzestrzenianiu się wydychanej, skroplonej wodzie z ust. Wodoodporny materiał osłony ułatwia jej czyszczenie oraz chłodzi napływające do ust powietrze, poprawiając przewiewność. Regulowany sznurek usprawnia jej dopasowanie, a sam produkt został stworzony z około 31% materiałów pochodzących z recyklingu.
Z globalnych badań marki ASICS realizowanych w czasach pandemii wynika, że 68% osób jest bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zmotywowanych do cyklicznego uprawiania sportu. Z drugiej strony, 79% regularnie ćwiczących traktuje noszenie masek za frustrujące, argumentując to utrudnionym oddychaniem oraz podrażnioną skórą. 53% biegaczy twierdzi, że osłona podczas biegu poprawia ich bezpieczeństwo.
Osłony twarzy dla biegaczy będą dostępne na polskim rynku od września na stronie Asics.com w cenie 170,00 PLN.
Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
3×3 Basket Challenge vol.3 w Atrium Biała!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.