Nowe funkcje Suunto 9 Peak.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Październik przyniósł nam wyjątkowe aktualizacje w nowoczesnych zegarkach sportowych Suunto 9 Peak. Wśród nich, między innymi, nowa funkcja, która pokazuje, jak szybko podczas ćwiczeń spalasz gramy tłuszczów i węglowodanów.
Suunto 9 Peak to nowoczesny smart zegarek, który posiada profesjonalne funkcje zegarka sportowego. Choć od premiery minęło zaledwie kilka miesięcy, to jego użytkownicy mogą się cieszyć aktualizacją dostępną już od początku października, która pozwoli jeszcze dokładniej optymalizować i analizować treningi, a także poprawi komfort codziennego użytkowania.
Nowa funkcja — Fat Burner
Nowością w zegarkach Suunto 9 Peak jest funkcja Burner, dzięki której możesz śledzić tempo spalania tłuszczów i węglowodanów w gramach na godzinę podczas ćwiczeń, a także wartość całkowitą dla treningu. Ponadto funkcja Burner pokazuje także, ile spalasz kalorii pochodzących z tłuszczów.
Więcej danych, to także większe możliwości kontroli odbywanych treningów. Dzięki nowej funkcji lepiej zaplanujesz swoją aktywność fizyczną, jej czas trwania oraz intensywność.
Jak użyć Fat Burner z Suunto 9 Peak?
- Przed rozpoczęciem rejestracji ćwiczenia przeciągnij palcem w górę lub naciśnij dolny przycisk w celu wyświetlenia opcji trybu sportowego.
- Przewiń do pozycji Suunto Plus™ lub naciśnij środkowy przycisk.
- Przewiń do pozycji Burner lub naciśnij środkowy przycisk.
- Przewiń w górę do widoku początkowego i rozpocznij ćwiczenie tak jak zawsze.
- Podczas ćwiczeń przesuń palcem w lewo lub naciśnij środkowy przycisk, aż pojawi się ekran Burner, który wyświetla tempo spalania tłuszczów i węglowodanów na godzinę.
- Po zatrzymaniu rejestrowania ćwiczenia wynik Burner można znaleźć w podsumowaniu.
Co jeszcze nowego w Suunto 9 Peak?
Funkcja “fat burner” to nie jedyna nowość. Po aktualizacji użytkownicy Suunto 9 Peak mają możliwość odpowiadania na wiadomości z poziomu zegarka (w przypadku gdy zegarek sparowany jest z telefonem na Androidzie). To funkcjonalne rozwiązanie z pewnością ułatwi codzienne użytkowanie z zegarka. Dzięki niemu zawsze pozostaniesz w kontakcie z najbliższymi, nawet podczas ekstremalnych wypraw.
Wielu z nas nie wyobraża sobie treningów bez muzyki. Ulubione utwory potrafią motywować i nadawać tempo. Dzięki nowej opcji, która umożliwia sterowanie muzyką z poziomu nadgarstka, wszystkie ćwiczenia będą miały Twój rytm.
Ponadto w aktualizacji dostępna jest także nowa tarcza zegarka — sprawdź już dziś!
Suunto 9 Peak
Suunto 9 Peak to najcieńszy, najmniejszy i najbardziej wytrzymały zegarek sportowy, jaki kiedykolwiek wyprodukowała marka Suunto. Posiada on ponad 80 trybów sportowych, nawigację GPS, wodoodporność do 100 m, funkcje pogodowe, barometr, pomiar poziomu tlenu we krwi oraz skandynawski design.
Zaktualizuj swój zegarek i ruszaj w drogę — Adventure stars here!
-------
O firmie: Marka Suunto to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów przygód, długa tradycja, fiński design i niezawodność. Wszystko zaczęło się ponad 80 lat temu, gdy fiński inżynier i biegacz na orientację Tuomas Vohlonen wynalazł patent na kompas wypełniony płynem, z dokładniejszą i stabilniejszą igłą, niż te wcześniej stosowane.
Dzięki temu wynalazkowi od 1936 roku firma Suunto bezbłędnie nawigowała nie tylko sportowców i podróżników, ale także żołnierzy i żeglarzy. Dziś stawia na ciągły rozwój i innowacje wprowadzane przez projektantów. Efektem tej pracy są kolejne modele zegarków outdoorowych, które wspierają zarówno profesjonalnych sportowców, jak i pasjonatów i amatorów.
Marka Suunto jest częścią Amer Sports wraz z siostrzanymi markami takimi jak: Salomon, Arc'teryx, Atomic i Wilson
Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:
Amer Sports Poland Sp. z o.o.
ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.