Nowe kolory i funkcje fitnessowego zegarka Polar Unite
Whatever you do, do it with heart – Polar Unite
Popularny zegarek Polar Unite otrzymał nowe funkcje oraz kolory, aby jeszcze lepiej wspomagać aktywne osoby w drodze do ich celu. Monitorowanie snu, wskazówki treningowe i inne funkcje pozwalają odnaleźć codzienną równowagę. Sprawiają, że ten zegarek sportowy jest przeznaczony dla wszystkich, którzy poszukują odpowiednich narzędzi i motywacji do zmiany swojego stylu życia.
Polar Unite jest dostępny w wielu ciekawych kolorach, teraz także czerwonym i cyraneczkowym. Jego masa wynosi jedynie 32 gramy, dzięki czemu jest wygodny we wszystkich dyscyplinach sportu. Zapewnia swobodną personalizację poprzez szybką i łatwą zmianę paska.
Najnowsza aktualizacja oprogramowania Polar Unite zawiera następujące funkcje:
- PODSUMOWANIE TYGODNIA – regularnie sprawdzaj tygodniowe statystyki aby na bieżąco monitorować swoje postępy.
- ŹRÓDŁA ENERGII – dowiedz się, z jakich źródeł energii korzysta Twój organizm podczas każdej sesji treningowej. Zużycie energii jest podzielone na węglowodany, białka i tłuszcze .
- TRYB NADAWANIA TĘTNA – połącz swój zegarek ze sprzętem cardio lub innymi urządzeniami i aplikacjami treningowymi.
Polar Unite
- Cena: 699 zł na polar.com/pl

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.